Hjemsøkt, Gjenferd & Åndergidder ikek fler folk som vil ha meg bort... ingenting her.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

åkei:)
har liksom bare en følelse av å bli " holdt følge med":P
men gjenferd som ikke er stedbundet, kan de på en måte ferdes fritt liksom? altså dra hvor de vil...? :)
Antall ord: 34
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

chupacabra18 skrev:åkei:)
har liksom bare en følelse av å bli " holdt følge med":P
men gjenferd som ikke er stedbundet, kan de på en måte ferdes fritt liksom? altså dra hvor de vil...? :)
di er jo sted bundet om di går igjen på tomta.. men di er nokk ikke bundet til eit spesielt rom i huset om det er det du tenker på..

men tviler di kan ta flyet med deg og dra til paris foreksempel. hehe
Antall ord: 81
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Husk at det er forskjell på et gjenferd og en ånd. Et gjenferd er bare et avtrykk, eller et minne som sitter igjen på et sted. Nesten som et opptak av noe som har skjedd. På samme måte som en videokassett, og det kan avspilles når de rette kriteriene oppfylles...
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Men folklore sier at gjenferd/spøkelse kan være en person som har dødd og ikke skjønner at han er død enda.
Om han døde i en tragisk ulykke og har noe han ikke har gjort ferdig enda og kommer ikke videre.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Drogh-vonney skrev:Men folklore sier at gjenferd/spøkelse kan være en person som har dødd og ikke skjønner at han er død enda.
Om han døde i en tragisk ulykke og har noe han ikke har gjort ferdig enda og kommer ikke videre.
En stedbunnet ånd.. Det ligger litt i ordet gjenferd, en ferd som gjentas. Et gjenferd har ingen vilje og kan ikke komuniseres med. Det gjør alltid det samme, f. eks går opp ei trapp.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
imo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Sep 2006 19:59
18

Innlegg av imo »

Ta heller en kikk på mine bilder fra kirkegården 23.30
Nå har jeg fått lagt ut linken til lysbildeserie på tre bilder. Kikk ekstra nøye på det første. Zoom inn i kirken, det var creaaaapyyyyyyy....
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CandyMilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Des 2004 21:29
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av CandyMilla »

imo skrev:Ta heller en kikk på mine bilder fra kirkegården 23.30
Nå har jeg fått lagt ut linken til lysbildeserie på tre bilder. Kikk ekstra nøye på det første. Zoom inn i kirken, det var creaaaapyyyyyyy....
Syns det er litt teit å si i en annens tråd at leserne _heller_ skal se på dine ting. Du har jo allerede startet en tråd om de bildene. Ingen vits i at du skal spamme andres tråder om det.
Antall ord: 84
Ain't that the way it goes ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

CandyMilla skrev:
Syns det er litt teit å si i en annens tråd at leserne _heller_ skal se på dine ting. Du har jo allerede startet en tråd om de bildene. Ingen vits i at du skal spamme andres tråder om det.
Ja. Det er ingen konkurranse, hvem som har skumlest bilde.
Antall ord: 96
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

un0rmal skrev:
CandyMilla skrev:
Ja. Det er ingen konkurranse, hvem som har skumlest bilde.

det er defenitift eg det un0rmal.. eg har di skumleste.. mohahahhahahaha *se rart på un0rmal* hehe... berre kødder :D:D
Antall ord: 118
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
imo
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av imo »

okey, kor mange ganger skal eg si unnskyld for å ville vise disse bildene? Når ingen ser på de så blir eg jo litt ivrig..... Eg e ikkje veldig flink med pc stuff så når eg fikk det til så tok eg litt av. Unnskyld atter en gang. Nå har eg altså "spamma" en annens link. Ord eg ikkje kjenne te ein gang. Kanskje dette e tråder og forum for den yngre garde, eller? Tippe medio alder ligge på 15 e det sånn? tor ikkje eg gidde dette forum lenger, får bare kjeft for å være ivrig, sånn er det, da vil jeg ikke dele med dere heller lenger...

Hilsen trist og lei og absolutt ikke evil-minded at all...........
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
imo
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av imo »

Dessuten va det ikkje mange seriøse svar denne stakkaren her fikk, kan noen si det da? Det var ikke stor prosentandel av svarene som dreiet seg om det han var ute etter? var det vel. Nå må dere tenke dere litt om før dere slakter oss som prøver å dele ting med dere. Resultatet blir zero etterhvert....
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Man er ikke verdt mye her hvis man er ny nei.
Det blir ikke den første gangen og heller ikke den sist..............
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

imo skrev:Dessuten va det ikkje mange seriøse svar denne stakkaren her fikk, kan noen si det da? Det var ikke stor prosentandel av svarene som dreiet seg om det han var ute etter? var det vel. Nå må dere tenke dere litt om før dere slakter oss som prøver å dele ting med dere. Resultatet blir zero etterhvert....
De skjønner ikke det.
Her i forrige uke å var det ei som forsvant herfra, hun kommer nok aldri tilbake.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CandyMilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Des 2004 21:29
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av CandyMilla »

imo skrev:okey, kor mange ganger skal eg si unnskyld for å ville vise disse bildene? Når ingen ser på de så blir eg jo litt ivrig..... Eg e ikkje veldig flink med pc stuff så når eg fikk det til så tok eg litt av. Unnskyld atter en gang. Nå har eg altså "spamma" en annens link. Ord eg ikkje kjenne te ein gang. Kanskje dette e tråder og forum for den yngre garde, eller? Tippe medio alder ligge på 15 e det sånn? tor ikkje eg gidde dette forum lenger, får bare kjeft for å være ivrig, sånn er det, da vil jeg ikke dele med dere heller lenger...

Hilsen trist og lei og absolutt ikke evil-minded at all...........
Hei. Skjønner du ble ivrig. Jeg reagerte bare på at du mente at vi heller burde se på dine bilder, og drite i hun andres bilder. Det var sikkert ikke intensjonen din da, kanskje bare litt feil ordvalg. :)
Antall ord: 166
Ain't that the way it goes ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker