Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMin døde pappa som en veileder?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Tommy&Martine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 18 Des 2006 21:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Troms

Min døde pappa som en veileder?

Innlegg av Tommy&Martine »

Jeg har hadd lyst til å komme i kontakt med min pappa som er død.
Har lyst og ha en som en veileder i livet mitt.
Han var svert klok og snill person og jeg ønsker og prøve å få kontakt med han no.

Er det mulig og velge hjelper?
Hvordan kan jeg komme i kontakt med han og eventuelt min hjelper.

Mvh
Tommy
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Tja, du kan vel ikke velge i den forstand at du pålegger noen det. På den annen side så bærer du energien til faren din også i deg, så det er ikke sikkert han er så langt unna som det kanskje føles. Det finnes medium som kan gi deg svar, det er den raske og lettvinte måten. Eller du kan velge den tungvinte og utvikle din egen evne til å kommunisere med ham. Jeg kan dessverre ikke anbefale noen medium, da jeg ikke kjenner noe særlig til de norske. Og følg for all del magefølelsen din ved valget!!
Antall ord: 104
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

hoved hjelperen din er alerede valgt. å den valgte du før du ble født...
andre hjelpere kan komme å gå etter hvilken utfordringer du møter i livet som andre hjelpere er "flinkere" til...
du kan ikke bytte hjelper berre fordi at du føler den å den avdøde personen kunne vert ein bedre hjelper.. ein hjelper er ikke ein gjenstand du kan bytta berre fordi du er litt missfornøyd.

kondolerer veldig over tapet av din far. kjønner at tapet kan være vansklig å takle. og du vil gjerna ha han nær deg.. men som man sier. har man noen i hjerte sitt forsvinner di aldri.
alle har en avdød person di helst vil ha nermere seg selv. men slik funker det berre ikke.
det er realiteten
Antall ord: 131
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

da jeg skulle se på hjelperne til min lillbror så dukket min avdøde far opp. Det kom som et lite sjokk for meg, men det var også veldig rørende. Rett etter min fars bortgang hadde jeg en drøm hvor han kom tilbake og fortalte at gud hadde latt han bli hos oss ennå en stund. Nå i ettertid har jeg forstått at han mente at han er blant oss og passer på oss. Alle i min familie altså. Noen ganger er han hos en i familien, andra ganger hos andre. Trur det er slik de fleste avdøde passr på familien sin, selv om det kan hende at de passer på en person mer enn andre.

:)
Antall ord: 120
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Medi skrev:da jeg skulle se på hjelperne til min lillbror så dukket min avdøde far opp. Det kom som et lite sjokk for meg, men det var også veldig rørende. Rett etter min fars bortgang hadde jeg en drøm hvor han kom tilbake og fortalte at gud hadde latt han bli hos oss ennå en stund. Nå i ettertid har jeg forstått at han mente at han er blant oss og passer på oss. Alle i min familie altså. Noen ganger er han hos en i familien, andra ganger hos andre. Trur det er slik de fleste avdøde passr på familien sin, selv om det kan hende at de passer på en person mer enn andre.

:)
men da er det faren din som tok valget.. ikke at broren din jekk å sa "hey.. kan eg få min far som hjelper istedenfor min nåværende hjelper?"
syns berre tanken er respektløst ovenfor sin nåværende hjelper..
ville vert det samme som om vi var i eit prosjekt det.. spurt sjefen eller læreren om det var skole. om vi kan bytta ut den ene i prosjekte. ute å ta hensyn til den det gjelder.

eg mener ikke dette som noen form for kjeft. har berre en veldig seriøs tone.

det du har opplevd Medi er det samme som mamma opplever.. eller familien hennes rettere sakt...
bestefar såg at han hadde ikke vert ein god far da han var levende.. så han tar tur med å hjelpe ungane i deres liv.. nå er han hos onkel.. å man kan se klar forkjell på hans liv og resten av familien kan man si. men der kommer det igjen. bestefar har tatt valge selv. onkel som ikke trur på slikt en gang har vertfall ikke spurt noen hjelpere om å bytta
Antall ord: 303
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Dj_Devil skrev:
Medi skrev:da jeg skulle se på hjelperne til min lillbror så dukket min avdøde far opp. Det kom som et lite sjokk for meg, men det var også veldig rørende. Rett etter min fars bortgang hadde jeg en drøm hvor han kom tilbake og fortalte at gud hadde latt han bli hos oss ennå en stund. Nå i ettertid har jeg forstått at han mente at han er blant oss og passer på oss. Alle i min familie altså. Noen ganger er han hos en i familien, andra ganger hos andre. Trur det er slik de fleste avdøde passr på familien sin, selv om det kan hende at de passer på en person mer enn andre.

:)
men da er det faren din som tok valget.. ikke at broren din jekk å sa "hey.. kan eg få min far som hjelper istedenfor min nåværende hjelper?"
syns berre tanken er respektløst ovenfor sin nåværende hjelper..
ville vert det samme som om vi var i eit prosjekt det.. spurt sjefen eller læreren om det var skole. om vi kan bytta ut den ene i prosjekte. ute å ta hensyn til den det gjelder.

eg mener ikke dette som noen form for kjeft. har berre en veldig seriøs tone.

det du har opplevd Medi er det samme som mamma opplever.. eller familien hennes rettere sakt...
bestefar såg at han hadde ikke vert ein god far da han var levende.. så han tar tur med å hjelpe ungane i deres liv.. nå er han hos onkel.. å man kan se klar forkjell på hans liv og resten av familien kan man si. men der kommer det igjen. bestefar har tatt valge selv. onkel som ikke trur på slikt en gang har vertfall ikke spurt noen hjelpere om å bytta
Nei, broren min tror ikke på slikt, så jeg har ikke fortalt det om pappa, men mamma vet det og min lillesøster.

Det er nok respektløs å spørre om slikt, men jeg tror Tommy bare er uerfaren og ikke helt klar over at han muligens fornærmet noen. Jeg vet at hjelpere kan være veldig forståelses fulle, så Tommy sine tar det sikkert ikke nær av det han skrev :)
Antall ord: 380
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Medi skrev:
Nei, broren min tror ikke på slikt, så jeg har ikke fortalt det om pappa, men mamma vet det og min lillesøster.

Det er nok respektløs å spørre om slikt, men jeg tror Tommy bare er uerfaren og ikke helt klar over at han muligens fornærmet noen. Jeg vet at hjelpere kan være veldig forståelses fulle, så Tommy sine tar det sikkert ikke nær av det han skrev :)
trur ikke eg heller. :) men er bedre at noen sier fra at det er respektløst så h*n lærer av det. for ein slik handling kan også gjøres i virkligheten.. å det er utrulig respektløst å gjøre slikt uansett om det er mot ein forståelsesfull hjelper eller ein du hater i klassen.
Antall ord: 132
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Dj_Devil skrev: trur ikke eg heller. :) men er bedre at noen sier fra at det er respektløst så h*n lærer av det. for ein slik handling kan også gjøres i virkligheten.. å det er utrulig respektløst å gjøre slikt uansett om det er mot ein forståelsesfull hjelper eller ein du hater i klassen.
det har du helt rett i :)

men heldigvis er det ikke så mange som jeg har møtt på som sier ting rett ut på en slik måte.

Respekt er viktig. Noe man burde ha for åndeverdenen :)
Antall ord: 97
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Medi skrev:
Dj_Devil skrev: trur ikke eg heller. :) men er bedre at noen sier fra at det er respektløst så h*n lærer av det. for ein slik handling kan også gjøres i virkligheten.. å det er utrulig respektløst å gjøre slikt uansett om det er mot ein forståelsesfull hjelper eller ein du hater i klassen.
det har du helt rett i :)

men heldigvis er det ikke så mange som jeg har møtt på som sier ting rett ut på en slik måte.

Respekt er viktig. Noe man burde ha for åndeverdenen :)
eg har desvære opplevd det mer enn 1 gang...
ein periode kjedde det så ofte at eg spurte lærerne fint på skolen om eg heller kunne lavære å drive med prosjekt. skrive egen stil heller..
Antall ord: 136
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Dj_Devil skrev:
Medi skrev:
Dj_Devil skrev: trur ikke eg heller. :) men er bedre at noen sier fra at det er respektløst så h*n lærer av det. for ein slik handling kan også gjøres i virkligheten.. å det er utrulig respektløst å gjøre slikt uansett om det er mot ein forståelsesfull hjelper eller ein du hater i klassen.
det har du helt rett i :)

men heldigvis er det ikke så mange som jeg har møtt på som sier ting rett ut på en slik måte.

Respekt er viktig. Noe man burde ha for åndeverdenen :)
eg har desvære opplevd det mer enn 1 gang...
ein periode kjedde det så ofte at eg spurte lærerne fint på skolen om eg heller kunne lavære å drive med prosjekt. skrive egen stil heller..
snakker av personlig erfaring da.

hehe... sånn er livet
Antall ord: 149
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Medi skrev:
Dj_Devil skrev:
Medi skrev:
Dj_Devil skrev: trur ikke eg heller. :) men er bedre at noen sier fra at det er respektløst så h*n lærer av det. for ein slik handling kan også gjøres i virkligheten.. å det er utrulig respektløst å gjøre slikt uansett om det er mot ein forståelsesfull hjelper eller ein du hater i klassen.
det har du helt rett i :)

men heldigvis er det ikke så mange som jeg har møtt på som sier ting rett ut på en slik måte.

Respekt er viktig. Noe man burde ha for åndeverdenen :)
eg har desvære opplevd det mer enn 1 gang...
ein periode kjedde det så ofte at eg spurte lærerne fint på skolen om eg heller kunne lavære å drive med prosjekt. skrive egen stil heller..
snakker av personlig erfaring da.

hehe... sånn er livet
eg snakker veldig mye om personlige erfaringer...
når du merker eg fyrer meg opp litt lett så kan du banne på at det ligger ein personlig erfaring bak. hehe
Antall ord: 181
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
imo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 17 Sep 2006 19:59
18

Innlegg av imo »

Hei!
HAr vært på mediumkurs. Der så jeg for første gang min hjelper. HAn var helt ulik det jeg selv hadde tenkt, men har alltid følt at jeg har hjelpere. Jeg har flere.

Min pappa døde i vår, og han og jeg og flere i familien har synske evner. Derfor var det naturlig for oss å ha kontakt også etter at han døde og vi snakket mye om dete.

Så døde han og jeg kjente ikke en damn ting!
I mndr gikk jeg med en snytt og såret følelse og sorgen tok over meg. Så hadde jeg en bisarr opplevelse i huset hans i september, hvor et stort "drønn" dyttet meg vekk fra sengen hans da jeg redde den opp til en veninne. Vi skalv begge to og vi kunne ikke forklare det. det var texas i huset den kvelden og kvelden etter. Lys slo seg av og på, enorm energi strømmet liksom rundt oss og jeg ble utrolig svimmel etter drønnet. Gikk svimmel og uvel og kriblete resten av helgen. Det var ogsså masse lyder i kjelleren hvor han pleide å arbeide.

Etter dette ble jeg spådd, hvor hun forteller meg(uten at hun visste noe) at min far hadde gitt meg en kraftg oppvekker, stemmer dette? Ehh...ja..? Han ville si ifra at jeg måtte slutte og mase og begynne å åpne øynene for at han er hos meg hele tiden!
Så etter dette har jeg meditert masse, og sett det jeg også, så nå har jeg fred i sjelen, kjenner at han er her og det er godt......
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

imo skrev:Hei!
HAr vært på mediumkurs. Der så jeg for første gang min hjelper. HAn var helt ulik det jeg selv hadde tenkt, men har alltid følt at jeg har hjelpere. Jeg har flere.

Min pappa døde i vår, og han og jeg og flere i familien har synske evner. Derfor var det naturlig for oss å ha kontakt også etter at han døde og vi snakket mye om dete.

Så døde han og jeg kjente ikke en damn ting!
I mndr gikk jeg med en snytt og såret følelse og sorgen tok over meg. Så hadde jeg en bisarr opplevelse i huset hans i september, hvor et stort "drønn" dyttet meg vekk fra sengen hans da jeg redde den opp til en veninne. Vi skalv begge to og vi kunne ikke forklare det. det var texas i huset den kvelden og kvelden etter. Lys slo seg av og på, enorm energi strømmet liksom rundt oss og jeg ble utrolig svimmel etter drønnet. Gikk svimmel og uvel og kriblete resten av helgen. Det var ogsså masse lyder i kjelleren hvor han pleide å arbeide.

Etter dette ble jeg spådd, hvor hun forteller meg(uten at hun visste noe) at min far hadde gitt meg en kraftg oppvekker, stemmer dette? Ehh...ja..? Han ville si ifra at jeg måtte slutte og mase og begynne å åpne øynene for at han er hos meg hele tiden!
Så etter dette har jeg meditert masse, og sett det jeg også, så nå har jeg fred i sjelen, kjenner at han er her og det er godt......
må si eg smilte når eg leste detta.. tusen takk for at du delte :D
Antall ord: 289
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Jeg har bedre kontakt medmin pappa nå etter hans død enn da han levde. Plus at jeg vet at svarene hans NÅ er 100% ærlige.
Antall ord: 26
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Octopuzzy skrev:Jeg har bedre kontakt medmin pappa nå etter hans død enn da han levde. Plus at jeg vet at svarene hans NÅ er 100% ærlige.
Ikke sant!
Jeg er nesten litt skuffet over at mamma har blitt så "politisk korrekt."
Antall ord: 43
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links