Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gidder ikek fler folk som vil ha meg bort... ingenting her.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
jaja skjønner det, men skjønner bare ikek voffor folk ike ser det jeg ser:) men det er bare hvordan folk ser på ting det assa:) tenker ikke over det bildet der lenger jeg da:P lag det bak meg for lenge siden:) driver med andre emner nå som er mer interresant enn å repetere på dårlig kritikk fra bildet mitt fra lenge sidn...
Antall ord: 65
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Sikkert på samme måte som at mormor syns at jeg lignet på Jan Werner, men jeg gjør ikke det. Hun fikk bare en fiks ide, og da er det lettere å holde ved den ideen, i ditt tilfelle se det du ser, enn at resten av verden skal se det du ser.
Antall ord: 53
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Lokalisering: østfold
hehe assa.. :mozilla_wink: Må ikke bli så hissig du:) Det er jul..
Antall ord: 13
Livet er herlig!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
du ligner ikke så mye på'n... så deg på messa jeg serru...CandyMilla skrev:Sikkert på samme måte som at mormor syns at jeg lignet på Jan Werner, men jeg gjør ikke det. Hun fikk bare en fiks ide, og da er det lettere å holde ved den ideen, i ditt tilfelle se det du ser, enn at resten av verden skal se det du ser.
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Det var da enda godt:P hehe
Så jeg deg da? Eller snakket vi kanskje?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
tror ikke du så meg. jeg prøvde å gå bort, men det var jo drit lang kø. får ta det en annen gang...CandyMilla skrev:Det var da enda godt:P hehe
Antall ord: 41
Hide post links |
chupacabra18 skrev:jaja skjønner det, men skjønner bare ikek voffor folk ike ser det jeg ser:) men det er bare hvordan folk ser på ting det assa:) tenker ikke over det bildet der lenger jeg da:P lag det bak meg for lenge siden:) driver med andre emner nå som er mer interresant enn å repetere på dårlig kritikk fra bildet mitt fra lenge sidn...
Hahahah, assa!!
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
ingen som vil ha deg bort. dette var negative innlegg av det du forventa deg... du kan ikke forvente at folk skal se det samme som deg. når noen ikke gjør det. å du spør folk etter deres mening. da får du en negativ mening... ikke som er retta direkte mot deg. men mer mot det du spør om mening etter. å når du da hoyer å stresser med å overbevise andre så går den negative meningen over bilde til deg..
må selv innrømme at eg ser ingenting spesielt på det bilde...
om du hadde hatt bilde i 100% full størelse så kan kanskje folk få eit støre perspektiv å se det du ser.
hatt mange av denne diskuteringa selv.. du overlever.. ikke la deg bli tunga ned eneste
må selv innrømme at eg ser ingenting spesielt på det bilde...
om du hadde hatt bilde i 100% full størelse så kan kanskje folk få eit støre perspektiv å se det du ser.
hatt mange av denne diskuteringa selv.. du overlever.. ikke la deg bli tunga ned eneste
Antall ord: 134
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Neste gang får du ropeJUNE skrev:tror ikke du så meg. jeg prøvde å gå bort, men det var jo drit lang kø. får ta det en annen gang...CandyMilla skrev:Det var da enda godt:P hehe
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2006 20:29
- 17
Har dere sett nøye på det nederste bilde? Ser nesten ut som noen sitter å kneler på det.En eller annen form for figur.Det bilde under det dere sitter og diskuterer.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Nei, det er feigt å stikke for litt kritikk, assa.
Vis oss hva du er laget av og stick to your guns!
:mozilla_cool:
Åndseliten i Norge er den verste kjerringbanden du kommer til å møte på i hele ditt liv. Se på det som en forberedelse til resten av livet. Du kan lære deg et knep eller to.
P.S. det er litt ironi her, men budskapet er som DJ sier; ikke la deg knekke av den negative kritikken. Den gjør deg bare sterkere og mer reflektert. Vi lærer så lenge vi lever.
Åndseliten i Norge er den verste kjerringbanden du kommer til å møte på i hele ditt liv. Se på det som en forberedelse til resten av livet. Du kan lære deg et knep eller to.
P.S. det er litt ironi her, men budskapet er som DJ sier; ikke la deg knekke av den negative kritikken. Den gjør deg bare sterkere og mer reflektert. Vi lærer så lenge vi lever.
Antall ord: 96
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
hehe... hadde eg latt meg knekka av den negativitets kretikken så hadde ikke eg vert her. for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden. hehe..Hecate skrev:Nei, det er feigt å stikke for litt kritikk, assa.
stå på.. tro på det du tror på... vær sta.. og stå ut
Antall ord: 132
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
godt tips, skal jeg ta med meg videre:)
noen som kan svare meg på en ting?
kan åneder/gjenferd gå igjen i nye hus? altså i hus som ingen andre enn du har bodd i?
syns hele tide jeg merker sånne skikkelser når jeg sittr i stua i huset mitt så...
kan åneder/gjenferd gå igjen i nye hus? altså i hus som ingen andre enn du har bodd i?
syns hele tide jeg merker sånne skikkelser når jeg sittr i stua i huset mitt så...
Antall ord: 53
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Ja, det kan de. Det kan ha skjedd mye rart på tomta, selv om huset er nytt.chupacabra18 skrev:godt tips, skal jeg ta med meg videre:)
Antall ord: 72
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Ånder som ikke er stedbunnet kan dukke opp hvor som helst.
Et gjenferd vil bevege seg på den samme plassen som før, selv om det settes opp et hus der det beveger seg.,,
Et gjenferd vil bevege seg på den samme plassen som før, selv om det settes opp et hus der det beveger seg.,,
Antall ord: 34
Hide post links |