Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hvem satt på biltaket mitt i natt da jeg kresjett?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Sep 2006 11:28
- 18
hvem satt på biltaket mitt i natt da jeg kresjett?
Hvem satt på taket til bilen jeg krasja i natt..?
Dette hørest sikkert rart ut..men jeg måtte ut å kjøre i natt, da jeg hadde lovet å være sjåfør for noen..
jeg bor på en plass som jeg kjenner å føler og ser ting dom man ikke kan forklare..
I natt hadde jeg en uro som burde advart meg mot å sette meg i bilen.. men jeg fikk litt panikk å satte meg inn. da jeg kjørte ned bakken ved huset føltes det ut som om noen satt på taket og klorte seg fast.. Dette føltest "ont" ut..
Sa høyt til meg selv.. at det er bare at bilen er kald og knitrer i karoseriet..
Jeg kom ned til der asfalten begynte, skulle bremse litt før svingen, men der låste dekkene seg og bilen skjøt fart og rett i fjellveggen..
kansje tanker man tenker ved nattens mørke.. men var litt spesielt da..
jaja, glad det ikke var over 30 km i timen..
forstuvet kragebein er vel ikke det verste.. matrielle skader får så være..
Dette hørest sikkert rart ut..men jeg måtte ut å kjøre i natt, da jeg hadde lovet å være sjåfør for noen..
jeg bor på en plass som jeg kjenner å føler og ser ting dom man ikke kan forklare..
I natt hadde jeg en uro som burde advart meg mot å sette meg i bilen.. men jeg fikk litt panikk å satte meg inn. da jeg kjørte ned bakken ved huset føltes det ut som om noen satt på taket og klorte seg fast.. Dette føltest "ont" ut..
Sa høyt til meg selv.. at det er bare at bilen er kald og knitrer i karoseriet..
Jeg kom ned til der asfalten begynte, skulle bremse litt før svingen, men der låste dekkene seg og bilen skjøt fart og rett i fjellveggen..
kansje tanker man tenker ved nattens mørke.. men var litt spesielt da..
jaja, glad det ikke var over 30 km i timen..
forstuvet kragebein er vel ikke det verste.. matrielle skader får så være..
Antall ord: 187
Din misjon i livet er å hjelpe....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jul 2006 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
Må ha vært en underlig følelse...Kunne det være signaler fra en hjelper som prøvde å advare deg?
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Den er du ikke alene om en gang jeg var på vei til tannlegen og var stressa så drev noe og dunket meg i bakhodet... som om noen satt bakpå og tappet meg med en finger... ble nervøs og ga beskjed om at hvis dette var en advarsel så fikk vedkommende gi tydeligere beskjed og hindre meg i en evt fare.
for å gjøre historen kort: i sentrum ble rattet mitt plutselig vridd min vilje motsatt vei av det jeg skulle vri det og dermed fikk jeg større svingradius, med det resultat at jeg unngikk en fotgjenger med under 50 cm klaring!! det skal sies at det regnet og var veldig tåkete... men jeg unngikk å kjøre ned ei dame og stoppet bilen ved et fortau og bare satt og takket og takket for hjelpen
for å gjøre historen kort: i sentrum ble rattet mitt plutselig vridd min vilje motsatt vei av det jeg skulle vri det og dermed fikk jeg større svingradius, med det resultat at jeg unngikk en fotgjenger med under 50 cm klaring!! det skal sies at det regnet og var veldig tåkete... men jeg unngikk å kjøre ned ei dame og stoppet bilen ved et fortau og bare satt og takket og takket for hjelpen
Antall ord: 138
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2006 13:58
- 18
Sikkert en en liten jævel som låste dekkene dine og sendte deg inn i fjellveggen.
Men, kan jo også hende det var natten som fikk deg til å føle det du gjorde.
Jeg må gå igjennom en skog for å komme frem til sivilisasjon her.
Oftes er det mørkt, og da føles det som om noen ser på meg hele veien.
Ingen lys der og da blir man litt paranoid
Men, kan jo også hende det var natten som fikk deg til å føle det du gjorde.
Jeg må gå igjennom en skog for å komme frem til sivilisasjon her.
Oftes er det mørkt, og da føles det som om noen ser på meg hele veien.
Ingen lys der og da blir man litt paranoid
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
Det er historier som det her...som får oss til å åpne øynene for det som ligger bakom...snuppedilla skrev:Den er du ikke alene om en gang jeg var på vei til tannlegen og var stressa så drev noe og dunket meg i bakhodet... som om noen satt bakpå og tappet meg med en finger... ble nervøs og ga beskjed om at hvis dette var en advarsel så fikk vedkommende gi tydeligere beskjed og hindre meg i en evt fare.
Men for all del: Vær forsiktig og bruk kjørevett! Er man stresset bak rattet, kanskje man skal bilen stå.
Sist redigert av Liis på 18 Des 2006 01:07, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 179
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Om du ikke hadde krasjet i fjellveggen, hvem vet om du hadde kommet til å kjøre på en unge senere om du ikke krasjet i veggen? Kanskje "den som satt på taket" gjorde slik at du unngikk å kjøre på ungen. Hvordan kan en da si om en vil takke "den som sitter på taket" eller ikke? Men ja, det skjer den beste, god bedring!
Jeg har som vane å teste hvor glatt det er ved å svinge, bremse eller gi litt gass. Blir ofte overrasket, enten det er glatt eller ikke.
Jeg har som vane å teste hvor glatt det er ved å svinge, bremse eller gi litt gass. Blir ofte overrasket, enten det er glatt eller ikke.
Sist redigert av paraunormal på 18 Des 2006 01:00, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Snakk om ansvarsfraskrivelse.
Hvis du ikke er iform til å kjøre, skal du la bilen stå. Ikke begynne å skylde på uvesener eller spøkelser som sitter på biltaket ditt.
Hvis du ikke er iform til å kjøre, skal du la bilen stå. Ikke begynne å skylde på uvesener eller spøkelser som sitter på biltaket ditt.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Var ikke stressa altså.. bare ekkel følelse..
Det som var rart er at bilen ble ødelagt under..(skjørtet under støtfangeren) ikke særlig ødelagt på støtfangeren av en eller annen merkelig grunn.. men så var det en stor bulk fremme på panstrett.. akkurat som om det var noen som hadde satt seg hart eller landet på d.. rart..
Det var en veldig ekkel følelse.. hadde jo ikke no spesielt fart heller..
ha ikke sjangs til noe anet en å holde meg fast..
Ingen barn her vi bor som er ute halv 3 på natten..
Hjelperen min har jeg hatt med på før, å det var ikke slik følelse..
Det som var rart er at bilen ble ødelagt under..(skjørtet under støtfangeren) ikke særlig ødelagt på støtfangeren av en eller annen merkelig grunn.. men så var det en stor bulk fremme på panstrett.. akkurat som om det var noen som hadde satt seg hart eller landet på d.. rart..
Det var en veldig ekkel følelse.. hadde jo ikke no spesielt fart heller..
ha ikke sjangs til noe anet en å holde meg fast..
Ingen barn her vi bor som er ute halv 3 på natten..
Hjelperen min har jeg hatt med på før, å det var ikke slik følelse..
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hallo.. jeg skriver ikke fra meg ansvar når jeg kjører bil nei.. hadde bare en følelse.. Det var jeg som krasja.. ingen andre.. men INGEN kan si at jeg ikke tar ansvar.BA skrev:Snakk om ansvarsfraskrivelse.
Jeg skrev ikke at jeg ikke var i form til å kjøre. jeg bare skrev at jeg hadde ekkel følelse før jeg satte meg i bilen, og at det føltest som om noen satt på taket mitt..
Om du leste så stod det også at jeg tenkte at det var frosten som gjorde slik at det knittret i karoseriet..
Antall ord: 128
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2006 06:20
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Herregud er ikke du her for annet enn å skrive dritt til alle eller??BA skrev:Snakk om ansvarsfraskrivelse.
Antall ord: 44
Hide post links |
Kanskje han mista bussen i åndeverdenen og fant ut at han skulle haike på taket i stede? var vel der det var best plass, hehe
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Kanskje ikke år du kjører bilen, men når du har kjørt den gærent, og krasja gjør du det.R.S.D.U skrev:Hallo.. jeg skriver ikke fra meg ansvar når jeg kjører bil nei.. hadde bare en følelse.. Det var jeg som krasja.. ingen andre.. men INGEN kan si at jeg ikke tar ansvar.BA skrev:Snakk om ansvarsfraskrivelse.
Jeg skrev ikke at jeg ikke var i form til å kjøre. jeg bare skrev at jeg hadde ekkel følelse før jeg satte meg i bilen, og at det føltest som om noen satt på taket mitt..
Om du leste så stod det også at jeg tenkte at det var frosten som gjorde slik at det knittret i karoseriet..
Dette ser ut som at du ikke var i form til å kjøre.hadde jeg en uro som burde advart meg mot å sette meg i bilen
Slik du skrev det her, så var dette noe du måtte fortelle deg selv, ikke det du mente de og da.Sa høyt til meg selv.. at det er bare at bilen er kald og knitrer i karoseriet..
Hvodan det var den natten vet ingen andre enn deg, og vi andre har ikke annet å gå ut fra enn det du skriver. Slik du skrev det så det ut som ansvarsfraskrivelse, og det er det jeg regner det som.
Dette innlegget er ikke alt jeg skriver her.Fishy skrev:Herregud er ikke du her for annet enn å skrive dritt til alle eller??
Dette var ansvarsfraskrivelse og det synes jeg det er riktig å påpeke. Det går ikke an å skylde på onde ånder eller vesener når en selv ikke kan kjøre bil.
Antall ord: 316
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
er forsåvidt enig ja... men jeg hadde tannverk... og det er elendig rutetrafikk tilbud her på landet.. ikke for unnskylde meg altså he he.. men årsak til at jeg kjørte bil når jeg var stressa.. jeg har tannlegeskrekk så det blir ikke bedre da.. jeg er sånn som griner og roper etter mamma hos tannlegenLiis skrev:Det er historier som det her...som får oss til å åpne øynene for det som ligger bakom...snuppedilla skrev:Den er du ikke alene om en gang jeg var på vei til tannlegen og var stressa så drev noe og dunket meg i bakhodet... som om noen satt bakpå og tappet meg med en finger... ble nervøs og ga beskjed om at hvis dette var en advarsel så fikk vedkommende gi tydeligere beskjed og hindre meg i en evt fare.
Men for all del: Vær forsiktig og bruk kjørevett! Er man stresset bak rattet, kanskje man skal bilen stå.
men.. alt jeg tenkte på var hvor glad jeg var for at det ikke ble så ille og jeg hadde mange skrekkbilder av den stakkars damen jeg hadde evnt utsatt sånt for... tenkte på henne og skadene jeg hadde påført henne...
heldighvis er jeg for det meste veldig rolig bak rattet... jeg blir gjerne forbikjørt he he.. og har ikke en dritt mot å kjøre bak en moped bortsett fra de som igjen stresser bak meg :O og jeg har ikke no god magefølelse av å kjøre med bil til Oslo idag.. derfor velger jeg å la den stå og ta toget.. mer kos det og mindre sjanse.. for hva som kan oppstå i julstresset som regjerer nå blant fører
Antall ord: 365
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/20/486614.html
et eksempel på hva jeg unngikk og vil unngå i julestria i Oslo...
et eksempel på hva jeg unngikk og vil unngå i julestria i Oslo...
Antall ord: 23
Vær snille mot dyrene
Hide post links |