Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhjelpere?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Medi skrev:
Hecate skrev:Ja, det har jeg også hørt. Og at det er forksjellig spesialkompetanse blant hjelpere. Men det jeg derimot ikke tror en tøddel på, er at det er noe form for hierarki. Alle er likeverdige.
jeg tror ikke det er noen form for hierarki. Alle hjelpere har et område de er gode på... slik er det jeg oppfatter det hele... det deler dem inn i grupper, men alle er like mye verd :)
agree
Antall ord: 79
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dani88
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 29 Mai 2006 10:14
18

Re: hjelpere?

Innlegg av dani88 »

dani88 skrev:Jeg og en vennine satt nettopp og snakket om hjelper'ne hennes. Hun fortalte at noen hadde sett 8 hjelpere hos henne.. Er det noen som kan se hvor mange jeg har? Akkurat nå føles det ut som jeg har ingen :(
Takk for svarene, men er det ingen som kan se om jeg har noen hjelpere.?:)
Antall ord: 59
-Dani-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dani88
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 29 Mai 2006 10:14
18

Innlegg av dani88 »

Måtte bare bringe opp denne tråden, og fortelle hva jeg har opplevd! :?
Husker ikke hvilken natt, men jeg hadde sovnet. Og plutselig hører jeg en stemme i hodet mitt! Jeg ble vettskremt! Jeg husker ikke hva han sa, men jeg husker jeg fikk en merkelig følelse! Så, mens jeg lå der vettskremt, husket jeg at jeg har lest her inne om folk som hadde snakket med hjelperene sine i drømmer.. Fikk på en måte en "ut av kroppen" opplevelse..! Vanskelig å beskrive! Dette husket jeg ikke før i gårkveld! aner ikke når dette faktisk hendte, med kunne ha vært noen uker siden! Og akkurat i det jeg husket det fikk jeg en slags støkk i kroppen, som om jeg skulle til å oppleve det der igjen! Jeg var akkurat på vei til å sovne! Jeg lå våken i 4 timer, og turte ikke å sove!! Jeg er fortsatt livredd for å oppleve det der igjen...! :mozilla_frown:
Antall ord: 164
-Dani-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
benredikk
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 19 Des 2006 01:25
17

Hjelpere??? Har vi det egentlig?

Innlegg av benredikk »

Hvis noen hopper i fallskjerm fra 1000 meters høyde og den ikke løser seg ut, og vedkommende likevel overlever, så er det englevakt eller en hjelper som var der.
Jeg kjente en som døde når han spiste en biffmiddag. Han fikk et kjøttstykke i luftveiene og døde av det.Hvor er hjelperne eller englene da som skal passe på?
Når noen er heldige/har flaks så sier vi at noen passer på dem. Når de dør av en bagatell så hører vi aldri noen som nevner hjelpere/engler. Hvorfor?
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

It was their time, Benreddik. Ikke alle ønsker å bli reddet.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hjelpere??? Har vi det egentlig?

Innlegg av Dj_Devil »

benredikk skrev:Hvis noen hopper i fallskjerm fra 1000 meters høyde og den ikke løser seg ut, og vedkommende likevel overlever, så er det englevakt eller en hjelper som var der.
Jeg kjente en som døde når han spiste en biffmiddag. Han fikk et kjøttstykke i luftveiene og døde av det.Hvor er hjelperne eller englene da som skal passe på?
Når noen er heldige/har flaks så sier vi at noen passer på dem. Når de dør av en bagatell så hører vi aldri noen som nevner hjelpere/engler. Hvorfor?
det var deres tid?
hjelperne har vell berre lov å hjelpe når det ikke er den personens tid.
Antall ord: 119
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nymph
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Jan 2007 13:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: agder

Innlegg av Nymph »

jeg var på sånn alternativmesse i kr sand for en del årsiden, da sa en av de damene som hadde opplegget der at jeg hadde 12 hjelpere!=) så da er vel ikke 8 så mange..
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links