Sparrow skrev:Bahran er høy og nordisk, uendelig tålmodig. Marina er lita og tett, sånn søramerikansk bestemortype, og hun er ganske kvass og direkte
jeg tror kanskje vi kjenner den samme Marina
jeg har ogsà blitt kjent med en lita og kvass og direkte engel (hvertfall sistnevnte) som heter Marina. Hun er sà oppmerksomhets syk at det er derfor hun har tatt kontakt med meg. Hvertfall hun marina som er rundt meg. dvs nà de siste par mànedene har hun dratt til norge mens jeg bor i spania nà. den marina jeg kjenner har en tvilling engel, som heter Magda, dvs marina er som en lèremester for magda. marina har ogsà en engel over seg. hun heter josefine. hun er mer taus, men har stòrre kraft enn marina. nàr den marina som jeg kjenner blir fòdt som menneske sà vil hun bli mattelèrer og zumba instruktòr. hun satt pà hodet mitt noen ganger og òvde pà à bli mattelèrer, og slo i kateteret "dvs hodet mitt" nàr hun òvde pà à si til klassen at de skulle vère stille, hehe.
magda er mer den stille og mystiske typen. magda og marina fòlger hverandre rundt om kring som to smà bestevenninner. jeg sà ikke magda til à begynne med inntil marina sa de var to. jeg har vèrt utsatt for mye alene-reising i frankrike og spania siste halvàr spesielt, sà har fàtt mye tid til à bli kjent med englene.