Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ trosretninger her på paranormal, hva er din? ;)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
hehe, det var akkurat det programmet jeg nevnte her i stad:p om de wicca-heksene i Norge:)
skal jeg få med meg:) virker som et utrolig spennende prog:) tror de fleste her inne på paranormal vil finne programmet interresant:)
blir nok et kjempefint emne her etterpå også:)
skal jeg få med meg:) virker som et utrolig spennende prog:) tror de fleste her inne på paranormal vil finne programmet interresant:)
blir nok et kjempefint emne her etterpå også:)
Antall ord: 48
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2006 23:14
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sandnes
Et lite utbrudd til satanister:
Jeg resperkterer de fleste trosretninger, men satanismen har jeg veldig vanskelig for å akseptere.Hva godt fører satanismen med seg? Nei, det er nettop det. Ingenting!! Folk som velger å stå for det onde mener jeg er hjernedødt. Tenk dere om to ganger satanister. Satan står for det onde. Hvorfor velger noen å bli satanister?- Fordi en kamerat er det? Er bare uerfaren i livet og eier ikke mer peiling? Har psykiske problemer? Skal være tøff? Hvorfor? (tar gjerne imot flere forslag)
Jaja satanister. Jeg respekterer dere som mennesker og ønsker dere alt godt, men tenk dere litt om.
Hvor er håpet deres?
Jeg resperkterer de fleste trosretninger, men satanismen har jeg veldig vanskelig for å akseptere.Hva godt fører satanismen med seg? Nei, det er nettop det. Ingenting!! Folk som velger å stå for det onde mener jeg er hjernedødt. Tenk dere om to ganger satanister. Satan står for det onde. Hvorfor velger noen å bli satanister?- Fordi en kamerat er det? Er bare uerfaren i livet og eier ikke mer peiling? Har psykiske problemer? Skal være tøff? Hvorfor? (tar gjerne imot flere forslag)
Jaja satanister. Jeg respekterer dere som mennesker og ønsker dere alt godt, men tenk dere litt om.
Hvor er håpet deres?
Antall ord: 111
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
teosofi
Det står litt om grunntankene her: http://www.teosofi.no
For meg er dette helt riktig og den veien som har gitt meg ett nytt syn
både på meg selv og alt liv.
A.A. Bailey har skrevet en masse bøker om emnet som er ganske
tunge å lese for de fleste. Asger Lorentsen har forenklet mye i sine
bøker og også sammenfattet mange andre meninger rundt temaet
også.
For meg er dette helt riktig og den veien som har gitt meg ett nytt syn
både på meg selv og alt liv.
A.A. Bailey har skrevet en masse bøker om emnet som er ganske
tunge å lese for de fleste. Asger Lorentsen har forenklet mye i sine
bøker og også sammenfattet mange andre meninger rundt temaet
også.
Antall ord: 72
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Det er ikke lett å diskutere godt og ondt, vi har alle våre definisjoner på det.
For meg er også begge sider bra forde vi trenger begge.
Nå er jeg av den oppfatning at Gud har skapt motpolen
også, forde vi mennesker trenger det for å lære.
Jeg tror også at jorden har ett astral legeme akkurat som oss
mennesker og der lagres alt som tenkes og alle våre handlinger.
Derfor reagerer jeg på mennesker som sier de lever etter det onde.
Det lagres og oppfanges av andre.
Og derfor prøver jeg til enhver tid å leve i kjærlighet og etter god vilje
alt påvirker hverandre. Jo fler som tenker positivt og jo fler som sender
lys i stedet for hat og misunnelse ut jo fortere blir det bedre for alle mennesker
å leve her.
For meg er også begge sider bra forde vi trenger begge.
Nå er jeg av den oppfatning at Gud har skapt motpolen
også, forde vi mennesker trenger det for å lære.
Jeg tror også at jorden har ett astral legeme akkurat som oss
mennesker og der lagres alt som tenkes og alle våre handlinger.
Derfor reagerer jeg på mennesker som sier de lever etter det onde.
Det lagres og oppfanges av andre.
Og derfor prøver jeg til enhver tid å leve i kjærlighet og etter god vilje
alt påvirker hverandre. Jo fler som tenker positivt og jo fler som sender
lys i stedet for hat og misunnelse ut jo fortere blir det bedre for alle mennesker
å leve her.
Antall ord: 137
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Jo, det blir vel en form for reinkarnasjon. Men det er som sagt ikke så veldig gjennomtenkt, mer noe tankene spinner rundt og som jeg plager samboeren med en gang i mellom Og forsåvidt så er det vel litt mix & match fra andre religioner, (huff, jeg veit, skikkelig "trendy") men jeg tror på det jeg finner det verdt å tro på. Det jeg selv ser sannsynligheten i, om man kan si det sånn.chupacabra18 skrev:hehe hørtes bra ut det da;) kan ha en liten touch av reinkarasjon det oxo da, at sjeler ikke blir borte, de bare forflyttes til andre kropper:) tror du på slike ting ellr?:)Satsuki skrev:Øhm, da kommer jeg sikkert til å bevege meg ut på dypt vann. Men basically handler det om at "alt" er, eller trenger, energi, og som i vitenskapen forsvinner aldri energi, den bare overføres fra et sted til et annet. Men skal ikke gå inn på det nå, ettersom den er litt motstridende på mange områder , dvs. under utvikling. Men der har du hvertfall litt av essensen
Antall ord: 180
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
før du disser alle satanister burde du kanskje vite litt mer om religionen. og du spør hva godt satanismen fører med seg og du konkluderer med INGENTING. jeg selv er ingen satanist men har lest den satanistiske bibelen og på en eller annen rar måte hjalp den meg med å ha et annet syn på livet. jeg føler ikke lenger en skam ved å gjøre diverse ting som blir sett ned på i blant annet den kristne religion, fordi de tingene ligger i menneskets natur. den satanistiske bibelen hjalp meg som person, og jeg har ikke psykiske problemer.. så noe godt fører den med seg, vil jeg si..beezer skrev:Et lite utbrudd til satanister:
Hvor er håpet deres?
og et tips til deg les den satanistiske bibelen før du legger ut slike ting her, litt kunnskap om det du disser er bra, slik at du kan argumentere bedre hvorfor du er så IMOT... thanks!!:)
Sist redigert av livingdeaddoll på 17 Des 2006 23:55, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 263
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
hehe syns det hørtes bra ut jeg da:P:P fortsett å plage samboern din du hehe så kanskje du får følges-venner i trosretningen din vettu:) hvem vet, kanskje troen din blir den neste verdens-religionen;) hehe:)
kanskje litt stor visjon men en morsom tanke, hvertfall for din del hehe:P
Antall ord: 54
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Tja, jeg er ikke akkurat noen misjonær, når jeg plager kjæresten min er det mer "Sofie-er-i-det-liksom-dype-hjørnet". Syns egentlig folk kan få tro akkurat det de vil. Så ingen påprakking av religion her, nei!chupacabra18 skrev:hehe syns det hørtes bra ut jeg da:P:P fortsett å plage samboern din du hehe så kanskje du får følges-venner i trosretningen din vettu:) hvem vet, kanskje troen din blir den neste verdens-religionen;) hehe:)
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
hehe oki:P:P en personlig tro er jo like godt som noen annen det:) sofie? åja du er jente:P trodde du var gutt hehe, kanskje p.ga bilde:P:P
kosli å snakke deg sofie:P men sovner nå:)
natta til alle:)
ha en go natt:)
Antall ord: 47
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2006 11:57
- 17
Jeg anbefaler deg å lese om satanisme på egenhånd. 99% av alle satanister er lavey satanister og de tror ikke på verken det gode eller onde.beezer skrev:Et lite utbrudd til satanister:
Hvor er håpet deres?
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ikke noe personlig mot deg, men hvorfor tror alle jeg er en gutt?? Bildet er vel ikke Så maskulint? Hm.chupacabra18 skrev:hehe oki:P:P en personlig tro er jo like godt som noen annen det:) sofie? åja du er jente:P trodde du var gutt hehe, kanskje p.ga bilde:P:P
Natta
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2006 11:57
- 17
Navnet og bildet. Jeg for min del anser alle forumister som gutter til det motsatte er bevist. Det har jeg egentlig ikke tenkt over før nå.Satsuki skrev:Ikke noe personlig mot deg, men hvorfor tror alle jeg er en gutt?? Bildet er vel ikke Så maskulint? Hm.chupacabra18 skrev:hehe oki:P:P en personlig tro er jo like godt som noen annen det:) sofie? åja du er jente:P trodde du var gutt hehe, kanskje p.ga bilde:P:P
Natta
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hm. Navnet er et jentenavn, men kanskje ikke så vanlig. Tilsvarer norske Vår. Jeg tenker motsatt av deg, tror så og si alle er jenter. Men nå skal jeg søren meg skifte bilde! :mozilla_laughing: På tide uansett. Godt med litt forandring osv.SvartMagi skrev:Navnet og bildet. Jeg for min del anser alle forumister som gutter til det motsatte er bevist. Det har jeg egentlig ikke tenkt over før nå.Satsuki skrev:Ikke noe personlig mot deg, men hvorfor tror alle jeg er en gutt?? Bildet er vel ikke Så maskulint? Hm.chupacabra18 skrev:hehe oki:P:P en personlig tro er jo like godt som noen annen det:) sofie? åja du er jente:P trodde du var gutt hehe, kanskje p.ga bilde:P:P
Natta
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
hehe nei hvorfor vet jeg egentlig ikke:P p.ga av bilde ditt, som er av en gutte-engel, og navnet kan oxo virke ganske gutteaktig:P
men dont worry, du SER sikkert ut som en jente så det er vel det viktigste hehe:P:P
nighty night
men dont worry, du SER sikkert ut som en jente så det er vel det viktigste hehe:P:P
nighty night
Antall ord: 48
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Pst. Ingen gutte-engel. Det er Akira.chupacabra18 skrev:hehe nei hvorfor vet jeg egentlig ikke:P p.ga av bilde ditt, som er av en gutte-engel, og navnet kan oxo virke ganske gutteaktig:P
nighty night
Antall ord: 57
Hide post links |