Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMerkelig opplevelse

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Soltun
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Des 2006 17:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sørtrøndelagen

Merkelig opplevelse

Innlegg av Soltun »

Har lyst til å fortelle om noe jeg opplevde for en stund siden. Jeg var i et bygg fra 1869 som var brukt som bolig for Christian Thams pluss andre mennesker. Jeg skulle inn for å delta på et møte i andre etasje. Vi måtte skaffe et bord husker jeg. Gikk igjennom en glassdør som skilte andre etasje i to. Fikk en sterk fornemmelse av at jeg slettes ikke var alene. Det var en skikkelig ekkel følelse, har følt slikt før, men ikke så sterkt. Flere av dørene jeg åpnet gav meg en feeling av at noen " hoppet " fram for å ta meg. Konkluderte med at det ikke var noe bord der inne som kunne hjulpet meg så jeg gikk bortover gangen mot glassdøren. Idet jeg tar i dørklinka for å åpne døra, snur jeg meg for å se om jeg hadde noe bak meg. Ikke no der.....

Senere, etter et Åndenes Makt program gikk jeg i dusjen. Plutselig får jeg et "syn". Jeg følte jeg ble bombardert med informasjon om hvordan vedkommende i dette bygget så ut, hva han het, hvor gammel han var. Dette skjedde i et slikt tempo at det føltes som om 10 personer fortalte meg forskjellige ting, og at jeg skulle oppfatte og huske alt. Skikkelig stresset i hodet ble jeg. Tror at denne mannen i programmet jeg så på tv trigget hukommelsen min til å huske hvordan denne ånden så ut.

Skjekket navnet opp imot personer som har bodd i huset. Forbløffende like var de navna som jeg fikk opp mot fakta. Spennende.

For noen dager siden var jeg og to venninder tilbake i huset. Utstyrt med telys, pinner og godt mot gikk vi inn i huset. Jeg gikk rundt i 2. etg for å få tilbake den samme følelsen som jeg hadde sist. Den uteble først, men jeg klarte etterhvert å lokalisere et voldsomt sterkt energifelt. Prøvde flere ganger å " komme " meg forbi dette feltet, men jeg ble så dårlig. Følte meg enormt svimmel, føttene sviktet og jeg måtte støtte meg flere ganger. Plutselig får jeg over meg en voldsom krampegråt. Det var ekkelt. Hu som hadde med seg telys og pinner ville be sine engler og hjelpere om hjelp til å få denne ånden over i lyset. (forklar meg dette du som kan). Jeg hørte bønnen hun sa, men følte at det ikke hjalp no sælig. Jeg kjente at jeg kjempet med noe i kroppen. Svimmel og frysninger om en annen... Tilslutt ba jeg en bønn inni meg der jeg nesten komanderte ånden til å slippe taket i meg. Får en følelse av at jeg blir trykken ned mot gulvet før det slipper tak å jeg " svever" . Etterpå kunne jeg gå igjennom rommet uten å føle noe ubehag what so ever. Vi gikk ned trappa til 1. etg. Får "beskjed om å snu meg", å får et takk......

Dette var en lang historie, men jeg må få dele den med noen. Er kjipt å snakke med noen som ikke tror. Vet ikke om det er fantasien som løper av med meg. Hva tror dere???
Antall ord: 532

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

dette hørtest egenlti ganske så truverdig har vore med på noe sånt sjøl.. å de e nok ikkje bare fantasien din nei:)
Antall ord: 24
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
€v@
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2006 22:28
18

Innlegg av €v@ »

Spennende. Tror nok ikke fantasien din var i sving, det var DU som følte det og det var DU som gikk gjennom det. Tenk litt over det selv, hva tror du skjedde? Det kan bare du svare på vil jeg tro.
Men tør jeg spørre hvor dette bygget ligger? en plass i sør-trøndelag rekner jeg med ettersom det var i bruk av Thams og hans folk...?
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Soltun
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Des 2006 17:12
17
Lokalisering: Sørtrøndelagen

Innlegg av Soltun »

Jeg grubla veldig lenge på dette før jeg tok sjansen på å gå tilbake til bygget. Turde iallefall ikke alene. Ja det ligger i Orkdal. Vil ikke si navnet på bygget. Kan ikke rope ULV ULV av hensyn til folk som jobber der og bruker det aktivt. Det som er merkelig er at jeg føler meg helt ferdig der. Er ikke noe som roper meg tilbake. Men tror at det er flere ting som kan dukke opp i dette bygget, der det er så mange tidsepoker.
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links