Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerdrøm?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

dani88
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 29 Mai 2006 10:14
18

drøm?

Innlegg av dani88 »

V
Husker ikke hvilken natt, men jeg hadde sovnet. Og plutselig hører jeg en stemme i hodet mitt! Jeg ble vettskremt! Jeg husker ikke hva han sa, men jeg husker jeg fikk en merkelig følelse! Så, mens jeg lå der vettskremt, husket jeg at jeg har lest her inne om folk som hadde snakket med hjelperene sine i drømmer.. Fikk på en måte en "ut av kroppen" opplevelse..! Vanskelig å beskrive! Dette husket jeg ikke før i gårkveld! aner ikke når dette faktisk hendte, med kunne ha vært noen uker siden! Og akkurat i det jeg husket det fikk jeg en slags støkk i kroppen, som om jeg skulle til å oppleve det der igjen! Jeg var akkurat på vei til å sovne! Jeg lå våken i 4 timer, og turte ikke å sove!! Jeg er fortsatt livredd for å oppleve det der igjen...!
Antall ord: 149
-Dani-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: drøm?

Innlegg av BA. »

Det var nok en drøm, og du bør ikke være redd for å oppleve det igjen. Slike opplevelser kan være ganske skremmende, men de gjør ingenting negativt. Hvis du bruker energi på denne frykten er det mer sannsynlig at du vil oppleve det like skremmende neste gang. Hvis du heller tenker på det som en interessant opplevelse, ble det kanskje med den ene gangen, eller at du ikke skremmes så av opplevelsen neste gang.

Lykke til.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links