Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHører at noen roper på meg

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

stajn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Jeg har bare opplevd det en gang, på en slags alternativ messe (ganske liten en i Steinkjer), og mens jeg fikk healing hørte jeg en høy hvisking som ropte "Marte". (det er ikke mitt navn). Jeg spurte healeren om hun hørte det, kikket rundt meg, men det var ingen som kunne ha tulla med meg, for det var så høy hvisking. Hørte det flere ganger, og healeren mente det var en hjelper som ville ha kontakt med meg. At jeg muliges har hett Marte i et tidligere liv..
Det skal sies at jeg fikk besøk av en hjelper den natta.. Om det var han som ropte på meg tidligere på dagen vet jeg ikke, men det føles slik...
Jeg har fått høre senere at noen tror det er en venn fra et tidligere liv som har blitt en hjelper.
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
kajaroma
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 17 Apr 2006 12:20
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vestfold

Innlegg av kajaroma »

Spennende, og litt skummelt.. Hva slags svar får dere som får svar da? Er det noe du må gjøre? Er det kun for å åpne opp oppmerksomheten din, eller hva?
Antall ord: 32
Ta livet som det faller seg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stajn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Jeg har hatt vanskeligheter med å skjønne hva de har å si til meg, men ofte tror jeg de prøve å vise meg det ved å vise seg som f.eks. leken (= at jeg ikke skal ta livet så alvorlig) eller f.eks. liggende under en palme og sover (= at jeg skal slappe av mer).. Følg intuisjonen, det første du føler de sier til deg er som regel det som er rett..
Det er nok andre som ser hva de sier på en annen måter, kan være spennende å høre?!
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
melona
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 01 Aug 2006 16:58
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: huse mitt!

Innlegg av melona »

ej og he hørt d før..san att noken ropa p mej..men ikke no lengre..va d noke hjelparen min ville ?he han/ho jett op kanse?
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Earendil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 19 Nov 2006 02:47
17

Innlegg av Earendil »

liluth skrev:Jeg hører også at noen roper navnet mitt, men jeg har ikke noen forklaring på det. Jeg vet at mange andre også opplever dette. :mozilla_smile:
Ja, eg også opplev det, men det skjer kun når eg er andre med andre personar, så sannsynlegvis forvekslar eg berre enkelte ord eg høyrer i bakgrunna med mitt eige namn. Godt mogleg andre her også gjer det. :mozilla_wink:
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fishy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 56
Startet: 19 Nov 2006 06:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Fishy »

Jeg syns jeg hører morra mi rope på meg noen ganger selv om ho ikke gjør det, men det er nok bare pga alt det maset hennes har satt seg i hue mitt :mozilla_tongue:
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Hei.
Jeg har to søstre som opplever dette. Hun minste er 6 år og hun eldste er 23 år. Begge har flere ganger hørt navnet sitt, gjerne når de sitter alene.

Vi aner ikke hva det er.
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nuppa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 04 Des 2006 12:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Brumunddal

Innlegg av nuppa »

Jeg har også hørt noen rope navnet mitt...satt alene hjemme å så på tv`n uten lyd og plutselig hører jeg en høy hviskende stemme rope navnet mitt,det var en mann......flere andre ganger har jeg hørt pappa`n min sin stemme rope på meg(det var også høy hviskende stemme) Jeg synes det er litt ubehagelig,iallefall med den ukjente stemmen......tenker kanskje at pappa tenker på meg eller noe sånt når jeg hører han roper.....ikke veit jeg....er iallefall ikke noe farlig.....føles ikke det iallefall.....
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
enilorac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 01 Nov 2006 00:38
17
Kjønn (valgfri): jente

Innlegg av enilorac »

hmmm, når jeg var ca 8 , dro mamma på butikken, etter 1 time sånn ca, hørte jeg "mamma" rope på meg fra andre etasje, jeg blei veldig redd.. så ut vinduet ,og bilen var fremdeles vekk.. gikk mot trappa og fikk en kjempe dårlig følelse..hørte hu rope igjen, skulle til å gå opp i det "noe" "slo" meg så hardt i magen at jeg datt og ikke kunne gå... hehe når mamma etterhvert kom hjem satt jeg krølla som en ball i sofaen :mozilla_cry:
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

enilorachov skrev:hmmm, når jeg var ca 8 , dro mamma på butikken, etter 1 time sånn ca, hørte jeg "mamma" rope på meg fra andre etasje, jeg blei veldig redd.. så ut vinduet ,og bilen var fremdeles vekk.. gikk mot trappa og fikk en kjempe dårlig følelse..hørte hu rope igjen, skulle til å gå opp i det "noe" "slo" meg så hardt i magen at jeg datt og ikke kunne gå... hehe når mamma etterhvert kom hjem satt jeg krølla som en ball i sofaen :mozilla_cry:
Jøss...synes det var merkelig!
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Det er et hint om å være oppmerksom på tankene som kommer etterpå. Hva du plutselig bare vet - det er informasjonen som kommer med ropet. Ropet er påminnelsen om å ta det alvorlig.

Men - altså, sjekk om det stemmer da. Det kan jo også være mange andre årsaker til at man tror man hører noen roper på seg. Andre lyder, paranoia osv. :) Men er det åndelig, da er jeg temmelig skråsikker på at det er en måte å gjøre deg oppmerksom på at nå er du i ferd med å få en "melding"
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
R.S.D.U
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 22 Sep 2006 11:28
18

Innlegg av R.S.D.U »

Ikke gå til de som roper..
vær vaktsom..
Dette er ikke bra..
:-#
Antall ord: 13
Din misjon i livet er å hjelpe....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Holter

Innlegg av chupacabra16 »

enilorachov skrev:hmmm, når jeg var ca 8 , dro mamma på butikken, etter 1 time sånn ca, hørte jeg "mamma" rope på meg fra andre etasje, jeg blei veldig redd.. så ut vinduet ,og bilen var fremdeles vekk.. gikk mot trappa og fikk en kjempe dårlig følelse..hørte hu rope igjen, skulle til å gå opp i det "noe" "slo" meg så hardt i magen at jeg datt og ikke kunne gå... hehe når mamma etterhvert kom hjem satt jeg krølla som en ball i sofaen :mozilla_cry:
så merkelig =S har hørt mange prate om det og at det er hjelperne deres som roper og gir tegn o.l. hjelpere er jo sagt å være godsinnede vesener som er der for å hjelpe, støtte og beskytte deg. (derav navnet :mozilla_tongue:) men denne opplevelsen hørtes jo ikke særlig hjelpende og beskyttende ut...
men er jo selvfølgelig mulig det ikke var en hjelper da :mozilla_smile:
Antall ord: 163
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Holter

Innlegg av chupacabra16 »

enilorachov skrev:hmmm, når jeg var ca 8 , dro mamma på butikken, etter 1 time sånn ca, hørte jeg "mamma" rope på meg fra andre etasje, jeg blei veldig redd.. så ut vinduet ,og bilen var fremdeles vekk.. gikk mot trappa og fikk en kjempe dårlig følelse..hørte hu rope igjen, skulle til å gå opp i det "noe" "slo" meg så hardt i magen at jeg datt og ikke kunne gå... hehe når mamma etterhvert kom hjem satt jeg krølla som en ball i sofaen :mozilla_cry:
så merkelig =S har hørt mange prate om det og at det er hjelperne deres som roper og gir tegn o.l. hjelpere er jo sagt å være godsinnede vesener som er der for å hjelpe, støtte og beskytte deg. (derav navnet :mozilla_tongue:) men denne opplevelsen hørtes jo ikke særlig hjelpende og beskyttende ut...
men er jo selvfølgelig mulig det ikke var en hjelper da :mozilla_smile:
Antall ord: 163
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
.::Adina::.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 24 Nov 2005 14:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av .::Adina::. »

Det har faktisk avtatt mye mer, hører fremdeles noen stemmer, men etter jeg fløtta så har det faktisk blitt mindre og mindre... Snodig :mozilla_undecided:
Antall ord: 25
I wish my grass was emo, so it could cut itself!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links