Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gidder ikek fler folk som vil ha meg bort... ingenting her.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Men hvordan forklarer du denne kanten rundt bildet? Jeg har markert den med en rød strek.
Sorry at jeg stiller slike spørsmål, men jeg begynner virkelig å lure...
Syns nesten det ser ut som om du har tatt bilde av et bilde, hehe.
Antall ord: 45
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
SKREVET TIL: livingdeaddoll
hmm skulle det være morsomt?
utrolig fattig forsøk var det hvertfall......
sånn som bilde er her på paranormal så ser jeg kun vesenet ved lykta, og gjerdet med sånne lys på til venstre, det er MIN mening, hva du mener kan du gjerne skrive:) men hvis du bare er her for å hakke ned på folk så har du ingen hensikt her på paranormal...
for min egen del pleier jeg å være åpen for andres meninger jeg og andres bilder, avkaster det ikke med en gang som du gjør..
sånn som bilde er her på paranormal så ser jeg kun vesenet ved lykta, og gjerdet med sånne lys på til venstre, det er MIN mening, hva du mener kan du gjerne skrive:) men hvis du bare er her for å hakke ned på folk så har du ingen hensikt her på paranormal...
for min egen del pleier jeg å være åpen for andres meninger jeg og andres bilder, avkaster det ikke med en gang som du gjør..
Antall ord: 96
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
du det vet jeg ikke assa med den kanten du snakker om, kan egentli ikke se kanten jeg men er tatt ute liksom så vet ikke helt hvordan kantene kan komme:P
mye rart med det bildet der syns jeg hehe.pP:
mye rart med det bildet der syns jeg hehe.pP:
Antall ord: 42
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i mitt lille rike
såg nesten ut så et bilde eg har....
Antall ord: 9
*****Love*****
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2006 04:37
- 17
Skal være forsiktige med å dømme her,men for meg så ser det ut som om du har tatt bildet i et speil??
Men for all del,vanskelig å si noe sikkert,den "blitzen" eller lampa ødelegger alle muligheter for å si noe sikkert om noe som helst her.
Sorry kompis
Men for all del,vanskelig å si noe sikkert,den "blitzen" eller lampa ødelegger alle muligheter for å si noe sikkert om noe som helst her.
Sorry kompis
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
eg tok bilde av ei marzipan kaka ein gong som liksom hadde et bilde på seg fra før. så då blei de sånn som det her for eg tok med blitz.
Antall ord: 33
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
åj, er hele denne dedikert til meg, takk:) prøvde egentlig ikke å være morsom, det bare kom ut sånn. beklager så mye, nå skal jeg skrive hva jeg egentlig mener:chupacabra18 skrev:SKREVET TIL: livingdeaddoll
jeg synes det er dårlig gjort å love folk et bilde av en demon, når du ikke har et slikt bilde. det eneste man ser på bildet ditt er et stort lys, som ser ut som reflektert blits, og ikke en lyskaster! og jeg synes også det er dårlig gjort å "forsøple" paranormal med et slikt bilde, det er et bilde av ingenting!! unnskyld for at jeg "hakker" ned på deg, men det at du legger ut et slikt bilde på en seriøs side som paranormal.no viser jo det at du ikke har noen respekt for denne sida, så spør deg selv, er det virkelig jeg som ikke har noen hensikt med å være her på paranormal? og forresten så spurte du etter kommentarer, og da må du regne med å få både dårlige og gode kommentarer, klarer du ikke det, så er det ikke så lurt av deg å legge ut bilder av ingenting..
Antall ord: 290
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Helt enig med livingdeaddoll her, tror faktisk ikke chupacabra18 har vært helt ærlig om dette bildet heller.
Antall ord: 18
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Takk.. var redd jeg tok i for mye nå..TrappedSoul skrev:Helt enig med livingdeaddoll her, tror faktisk ikke chupacabra18 har vært helt ærlig om dette bildet heller.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Enig med dere der, TrappedSoul og livingdeaddollTrappedSoul skrev:Helt enig med livingdeaddoll her, tror faktisk ikke chupacabra18 har vært helt ærlig om dette bildet heller.
Antall ord: 27
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Her sammenligner jeg bildet med et annet bilde personen har tatt fra samme kameraet, trenger man si mer?
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Sep 2006 18:38
- 18
- Lokalisering: Toten
Jeg skjønner faktisk ikke at du gidder å legge ut et slikt bilde. Med ett eneste blikk så kan man se at dette er tull.
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
hva er det med dere a? :S jeg trodde liksom at man skal kunne legge inn bilder for hva men SELV syntes ser ut som noe, ikke hva alle ANDRE syns om det fra før av, skjønnner virkelig ikke åsn dere bare kan se lyset, men ingen andre detaljer på bildet, som vesenet, lykten og gjerde med lys....
har vist det til mange fler og de ser det liksom, derfor skjønnner jeg ikke derfor bildet blir avvist med en gang lix.. ingen som får lyst til å legge inn bilder vettu p.ga folk som dere....
ikke jeg hvertfall no mer...
har vist det til mange fler og de ser det liksom, derfor skjønnner jeg ikke derfor bildet blir avvist med en gang lix.. ingen som får lyst til å legge inn bilder vettu p.ga folk som dere....
ikke jeg hvertfall no mer...
Antall ord: 104
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Men du ber oss jo om våres kommentarer. Altså våres meninger.
Da må du være forberedt på negative tilbakemeldinger. Man kan jo ikke bare lyve å si at man ser en demon, et spøkelse, en alv og en zombie med halv fot som spiller poker sammen, bare for at du skal kunne forsvinne fra forumet glad og fornøyd. Det er ikke sånn det funker.
Da må du være forberedt på negative tilbakemeldinger. Man kan jo ikke bare lyve å si at man ser en demon, et spøkelse, en alv og en zombie med halv fot som spiller poker sammen, bare for at du skal kunne forsvinne fra forumet glad og fornøyd. Det er ikke sånn det funker.
Antall ord: 69
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Gjerne forklar oss hvor på bildet du ser denne såkalte demonen?
Antall ord: 12
Hide post links |