Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderkontakt med hjelpere

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Holter

kontakt med hjelpere

Innlegg av chupacabra16 »

har hørt og lest en del om å få kontakt med sine egne hjelpere på forskjellige måter, ogom hvordan man skal "påkalle" dem osv. noen her som vet mer om dette ? er veldig interessert i å få kontakt med mine hjelpere, eller i det minste få et tegn om de er der eller ikke. takker for svar på hvordan man kan få til dette om det er noen som vet noe :mozilla_smile:
Antall ord: 74
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: kontakt med hjelpere

Innlegg av PearlDrop89 »

chupacabra16 skrev:har hørt og lest en del om å få kontakt med sine egne hjelpere på forskjellige måter, ogom hvordan man skal "påkalle" dem osv. noen her som vet mer om dette ? er veldig interessert i å få kontakt med mine hjelpere, eller i det minste få et tegn om de er der eller ikke. takker for svar på hvordan man kan få til dette om det er noen som vet noe :mozilla_smile:
hmm de e vanskelig å forklara men eg ska prøva...
Første gong eg fekk kontakt, var eg hos noen som kan automatskriving. Da spørte eg om hvor mange eg hadde og hvem eg kunne ha kontakt med. Når dei vet du vil ha kontakt så vise de seg på en merkelig måte som me bror min. Han låg og sov og plutselg våkna han av at nattbordslyset han ble blått. Dette skjedde 2 ganger. Så spørte eg min hjelper om hva dette var og de sa at de var ein av hjelperne hans som ville vise seg. Han måtte bare sei i fra om at han visste at de var der og om han kunne få lov til å sove videre. Etter det skjedde det ein gang til, og han sa de han fekk beskjed om å sei og så fikk han fred og fikk sove videre. Menne prøv å få noen som kan automatskriving til å hjelpe deg med det:)

Lykke til :mozilla_wink:
Antall ord: 247
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

chupacabra16 skrev:har hørt og lest en del om å få kontakt med sine egne hjelpere på forskjellige måter, ogom hvordan man skal "påkalle" dem osv. noen her som vet mer om dette ? er veldig interessert i å få kontakt med mine hjelpere, eller i det minste få et tegn om de er der eller ikke. takker for svar på hvordan man kan få til dette om det er noen som vet noe :mozilla_smile:
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewforum.php?f=37

her skulle du vell finne svar vell :)

Men ikke glem det er ikke alle hjelperne som vil "synes" og ha kontakt. Det er ikke alle som snakker det er mere i små ting en må legge merke til... Og ikke minst spør pent, høflighet kommer en langt med :)

Lykke til

Puma/f
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 03:08
18

Innlegg av Liis »

http://www.morten-eriksen.no/ Prøv meditasjonen under gratis CD. Ikke ha forventinger på forhånd, bare prøv å lev deg inn og ta det som det kommer
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Lokalisering: Holter

Innlegg av chupacabra16 »

minna2 skrev:
hmm de e vanskelig å forklara men eg ska prøva...
Første gong eg fekk kontakt, var eg hos noen som kan automatskriving. Da spørte eg om hvor mange eg hadde og hvem eg kunne ha kontakt med. Når dei vet du vil ha kontakt så vise de seg på en merkelig måte som me bror min. Han låg og sov og plutselg våkna han av at nattbordslyset han ble blått. Dette skjedde 2 ganger. Så spørte eg min hjelper om hva dette var og de sa at de var ein av hjelperne hans som ville vise seg. Han måtte bare sei i fra om at han visste at de var der og om han kunne få lov til å sove videre. Etter det skjedde det ein gang til, og han sa de han fekk beskjed om å sei og så fikk han fred og fikk sove videre. Menne prøv å få noen som kan automatskriving til å hjelpe deg med det:)

Lykke til :mozilla_wink:
takk takk ! hørtes ut som en god metode det ja :mozilla_smile: må jeg prøve en gang :mozilla_wink:
Antall ord: 194
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links