Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ kraft inni meg som jeg ikke er klar over?(litt laaaangt )
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 00:38
- 18
- Kjønn (valgfri): jente
kraft inni meg som jeg ikke er klar over?(litt laaaangt )
jeg fikk akkurat litt sjokk .. leste ett innlegg om energi, og energiballer.. hmmm.. les hele dette er du grei:)
for ca 1mnd siden var jeg og min venninne(som jeg bor sammen med) ute på en bar, dagen etter våknet vi begge(på mitt rom) og lå å skravlet i flere timer ut mot 17 tiden(begynte å mørkne)... i det jeg reiser meg opp fra senga, og snur meg mot henne, ser det ut som hun lyser, og det er en slags "hinne" rundt kroppen hennes, jeg blir forskrekket og tar hendene mine mot annsiktet.. så sier hun: herregud, det kommer blå/lilla glitter fra hendene dine! jeg begynner å "vifte" med hendene mine, og ser at hele taket er fylt med denne fargen og det glittret.. vi fikk begge sjokk.. satt oss ned og prøvde litt ut.. vi gnidde hendene våres sammen fort, til det begynte å prikke og bli litt ubehagelig.. så kunne vi på en måte "kaste" ut "glitteret" i rommet...
vi trodde begge vi var gale, så vi ringte moren min, som endte med at hun dro derifra med tårer i øynene og ville kontakte psycolog til oss begge..hehe
vi dro til slutt på legevakta å tok pisseprøver... jeg kontaktet mange medium, men alle sa de trodde jeg hadde fått i meg lcd eller lignende...
jeg overbeviste meg selv og....
etter noen dager, prøver vi det litt ut igjen, jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde, men jeg begynte å gni hendene mine forsiktig sammen, lit jeg ble kald og rar i de, så krummet jeg hendene min og beveget de forsiktig, til slutt ble det en blå/lillA ball som "datt " ut av hendene mine (som jeg krummet) og ned på senga, jeg tok den opp igjen å heiv den opp. venninna mi fikk sjokk, hu kunne og se den(jeg trodde det bare var min fantasi) hu prøvde å lage en sånn ball selv, men det gikk ikke... det hendte utrolig masse annet og(men meg og hu opplever alltid sånn) , men alle sa vi var gale..hehe.. fikk svar fra legen igår, og det var ingen spor etter noen som helst stoffer... nå som vi begge har prøvd å fortrenge det hele, går det nesten ikke å lage noe som helst, og den energien jeg følte inni hendene miine er nesten vekk..
jeg vil legge til at jeg har sanndrømt flere ganger, og jeg er litt redd egentlig.. føles som jeg kan oppleve bare en liten % av noe overnaturlig, og jeg forstår det ikke.. alle tror jeg er gal.. bortsett fra venninnen min, som og opplever slikt.. å det hjelper jo lite.. vi har ingen å støtte oss til når det gjelder dette, og den egentlige meningen med dette innlegge er å møte noen som forstår meg,som kan lære meg mer, og som jeg kan få "tømt " meg med alt det jeg har opplevd og holdt inne.... jeg har sett og opplevd så utrolig masse, så om jeg ikke får noen svar snart, er det like før jeg legger meg selv inn.. hehe, håper på svar som er seriøse.. dette lille jeg fortalte her, er veldig ekkelt og ett følsomt emne for meg.. mvh caroline
for ca 1mnd siden var jeg og min venninne(som jeg bor sammen med) ute på en bar, dagen etter våknet vi begge(på mitt rom) og lå å skravlet i flere timer ut mot 17 tiden(begynte å mørkne)... i det jeg reiser meg opp fra senga, og snur meg mot henne, ser det ut som hun lyser, og det er en slags "hinne" rundt kroppen hennes, jeg blir forskrekket og tar hendene mine mot annsiktet.. så sier hun: herregud, det kommer blå/lilla glitter fra hendene dine! jeg begynner å "vifte" med hendene mine, og ser at hele taket er fylt med denne fargen og det glittret.. vi fikk begge sjokk.. satt oss ned og prøvde litt ut.. vi gnidde hendene våres sammen fort, til det begynte å prikke og bli litt ubehagelig.. så kunne vi på en måte "kaste" ut "glitteret" i rommet...
vi trodde begge vi var gale, så vi ringte moren min, som endte med at hun dro derifra med tårer i øynene og ville kontakte psycolog til oss begge..hehe
vi dro til slutt på legevakta å tok pisseprøver... jeg kontaktet mange medium, men alle sa de trodde jeg hadde fått i meg lcd eller lignende...
jeg overbeviste meg selv og....
etter noen dager, prøver vi det litt ut igjen, jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde, men jeg begynte å gni hendene mine forsiktig sammen, lit jeg ble kald og rar i de, så krummet jeg hendene min og beveget de forsiktig, til slutt ble det en blå/lillA ball som "datt " ut av hendene mine (som jeg krummet) og ned på senga, jeg tok den opp igjen å heiv den opp. venninna mi fikk sjokk, hu kunne og se den(jeg trodde det bare var min fantasi) hu prøvde å lage en sånn ball selv, men det gikk ikke... det hendte utrolig masse annet og(men meg og hu opplever alltid sånn) , men alle sa vi var gale..hehe.. fikk svar fra legen igår, og det var ingen spor etter noen som helst stoffer... nå som vi begge har prøvd å fortrenge det hele, går det nesten ikke å lage noe som helst, og den energien jeg følte inni hendene miine er nesten vekk..
jeg vil legge til at jeg har sanndrømt flere ganger, og jeg er litt redd egentlig.. føles som jeg kan oppleve bare en liten % av noe overnaturlig, og jeg forstår det ikke.. alle tror jeg er gal.. bortsett fra venninnen min, som og opplever slikt.. å det hjelper jo lite.. vi har ingen å støtte oss til når det gjelder dette, og den egentlige meningen med dette innlegge er å møte noen som forstår meg,som kan lære meg mer, og som jeg kan få "tømt " meg med alt det jeg har opplevd og holdt inne.... jeg har sett og opplevd så utrolig masse, så om jeg ikke får noen svar snart, er det like før jeg legger meg selv inn.. hehe, håper på svar som er seriøse.. dette lille jeg fortalte her, er veldig ekkelt og ett følsomt emne for meg.. mvh caroline
Antall ord: 554
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Energi
Kan prøve å gi en forklaring.
Når vi er åpne for universelle energier så flyter de gjennom oss og ut i hender og gjennom særlig hjertesenteret. Du kan godt kalle det healingenergi, selv om det
inneholder mye er enn det. Energien har forskjellige frekvenser og forskjellige farger
etter hva den inneholder. Den lilla er sterkt healende og transformerende.
Dette er det som mange snakker om at de kan kjenne i hender og kropp når den
strømmer. Det som skjer er at dere i tillegg kan se den og det er en fin gave du kan
bygge videre på om du ønsker det.
Dere er nok ikke gale på noen måte, har bare fått ett lite glimt av alt det fantastiske
som finnes rundt oss, men som de færreste kan sanse
Når vi er åpne for universelle energier så flyter de gjennom oss og ut i hender og gjennom særlig hjertesenteret. Du kan godt kalle det healingenergi, selv om det
inneholder mye er enn det. Energien har forskjellige frekvenser og forskjellige farger
etter hva den inneholder. Den lilla er sterkt healende og transformerende.
Dette er det som mange snakker om at de kan kjenne i hender og kropp når den
strømmer. Det som skjer er at dere i tillegg kan se den og det er en fin gave du kan
bygge videre på om du ønsker det.
Dere er nok ikke gale på noen måte, har bare fått ett lite glimt av alt det fantastiske
som finnes rundt oss, men som de færreste kan sanse
Antall ord: 137
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hvordan kan jeg bygge vidre på dette? jeg har ingen rundt meg som tror på sånt.. og vet seriøst ingenting om hva jeg skal gjøre eller hvem jeg kan kontakte.. tusen takk for fint svar:)
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er mange veier til rom heter det så også her. En må selv føle på hva
som er riktig tempo og vei for en selv. Mulightetene og retningene er mange.
Det er rene jungelen der ute Men les noen gode bøker, mediter og se
deg litt rundt om det er noe kurs som applerer til deg.
Goggle litt, kanskje det er noen i rimelig nærhet som tilbyr meditasjoner ol.
Dette er en livslang læring og utvikling så bare la ting synke inn og søk deg frem
der hvor du føler det er riktig.
som er riktig tempo og vei for en selv. Mulightetene og retningene er mange.
Det er rene jungelen der ute Men les noen gode bøker, mediter og se
deg litt rundt om det er noe kurs som applerer til deg.
Goggle litt, kanskje det er noen i rimelig nærhet som tilbyr meditasjoner ol.
Dette er en livslang læring og utvikling så bare la ting synke inn og søk deg frem
der hvor du føler det er riktig.
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Må innrømme at eg får prikking i huden av innlegget ditt, så det virker på meg som at du er rimelig mottakelig. Vet ikke hvor du befinner deg i landet?
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg bor i telemark.. skien.. og jeg vet ikke hvor eller hvem jeg skal kontakte.. jeg føler at det begynner å forsvinne, og jeg ser det ikke lenger så klart. men tror det kommer av at jeg prøvde å fortrenge det..
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Helt sikkert, hadde en "pause" på en god del årfør eg fikk en storsmell etter en stund
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg vet jo ikke hva jeg gjorde for å se det.. det bare kom.. så, hva kan jeg gjøre for at jeg kan forsterke det igjen? noen øvelser?isåfall, har du noen?:)
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Min erfaring med den andre siden er at de er ganske finurlige
når det gjelder å vekke folk til bevissthet. Så om det er din tid
for å begynne å fine din åndelighet så kan de gi sånne blaff av
åpning for å vise at det er noe der. Da blir du intressert og begynner
å lete etter din vei. Ikke forvent at du skal kunne gå rundt å se dette
hele tiden, jo mer du forventer jo vanskeligere vil det bli.
Det beste redskapet for å få veiledning og rense seg for å komme
dit hvor gulrota var er å meditere, meditere og meditere. Lytte til de
beskjeder en får og lese de bøkene en føler er riktig for en selv. Ingen
kan vise deg veien. Den må du finne selv.
Det er det så mange synes er vanskelig, vi er opplært til at all informasjon
bare er noen tastetrykk unna. Med åndelighet er det ikke sånn. Der er det kun
utholdenhet og viljestyrke som gjelder sammen med ydmykhet og åpenhet
for seg selv og sine egne svakeheter og styrker.
For noen er det riktig å gå sammen med andre for å få støtte på det en opplever
men veien er ikke lik for noen, så egentlig går en den alene uansett til en har nådd
det punktet at en finner sin gruppe som en skal jobbe sammen med. Den er der ett
sted, det er bare det at en ikke kan lese seg til det eller lete på nett. Det kommer
innenfra. Alt handler om å bli seg selv og sine egne uttrykk bevisst.
når det gjelder å vekke folk til bevissthet. Så om det er din tid
for å begynne å fine din åndelighet så kan de gi sånne blaff av
åpning for å vise at det er noe der. Da blir du intressert og begynner
å lete etter din vei. Ikke forvent at du skal kunne gå rundt å se dette
hele tiden, jo mer du forventer jo vanskeligere vil det bli.
Det beste redskapet for å få veiledning og rense seg for å komme
dit hvor gulrota var er å meditere, meditere og meditere. Lytte til de
beskjeder en får og lese de bøkene en føler er riktig for en selv. Ingen
kan vise deg veien. Den må du finne selv.
Det er det så mange synes er vanskelig, vi er opplært til at all informasjon
bare er noen tastetrykk unna. Med åndelighet er det ikke sånn. Der er det kun
utholdenhet og viljestyrke som gjelder sammen med ydmykhet og åpenhet
for seg selv og sine egne svakeheter og styrker.
For noen er det riktig å gå sammen med andre for å få støtte på det en opplever
men veien er ikke lik for noen, så egentlig går en den alene uansett til en har nådd
det punktet at en finner sin gruppe som en skal jobbe sammen med. Den er der ett
sted, det er bare det at en ikke kan lese seg til det eller lete på nett. Det kommer
innenfra. Alt handler om å bli seg selv og sine egne uttrykk bevisst.
Antall ord: 264
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
tusen takk for gode råd og at du forklarer meg ting.. jeg skal prøve å finne tid til å meditere , og ikke tenke så mye på det. har satt veldig stor pris på at du/dere hjelper meg til å forstå litt bedre hvertfall:)
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
For en historie! Har aldri hørt om noe lignened, iallefall ikke glitter. Også er det så fint at du bygger opp under med at du har tatt narkotikaprøver hos lege, fordi det var nemlig det jeg tenkte også etter det første avsnittet.
Jeg er litt for den teorien Kaja sier, at det var tegn for å åpne deres bevissthet. Hmm..
Jeg forstår at det kan være vanskelig når folk tror du innbiller deg ting osv. Tro på deg selv.
Lykke til videre.
Jeg er litt for den teorien Kaja sier, at det var tegn for å åpne deres bevissthet. Hmm..
Jeg forstår at det kan være vanskelig når folk tror du innbiller deg ting osv. Tro på deg selv.
Lykke til videre.
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Sep 2006 19:59
- 18
Hei!
Hør på kaja, hun vet hva hun snakker om!
Jeg har kjent dette som du kjenner men aldri sett farger.
En veninne og jeg har eksperimentert mye med dette og det er helt sinnsykt!
Derimot ser jeg nå auraer på folk, det er skikkelig stilig, og der endrer gjerne fargene seg også.. En kveld vi hadde mediumstevne(en gjeng i stavanger) endret auraen seg på en av kvinnene da hun begynte å snakke om fortiden sin, det var skikkelig stilig! Nå vil jeg sette meg mer inn i hva fargene betyr for dette kunne klart tolkes ut i fra hva hun snakket om også.
Lykke til med videreutvikling!
Derimot ser jeg nå auraer på folk, det er skikkelig stilig, og der endrer gjerne fargene seg også.. En kveld vi hadde mediumstevne(en gjeng i stavanger) endret auraen seg på en av kvinnene da hun begynte å snakke om fortiden sin, det var skikkelig stilig! Nå vil jeg sette meg mer inn i hva fargene betyr for dette kunne klart tolkes ut i fra hva hun snakket om også.
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2006 18:22
- 17
- Lokalisering: Sweden
Hei Caroline,
Jeg vet ikke hvor gammel du er - du høres ung ut. På spiritual.no kan du lese og se bilder av Victoria - hun er 23 år i dag og vokste opp høyt oppe i den Asiatiske fjellverdenen, dypt inne i jungelen. Victoria befinner seg i dag i California - vil du ha hennes Email adresse kan du få den av hennes pappa, meg. Min adr. er bestq@telia.com. Der har du noen å snakke med - kanskje på din egen alder.
Hva har du opplevd?
Du har allerede fått noen veldig fine svar. Det høyere inneholder mange spennende ting. Energier og krefter man ikke kan forestille seg eksisterer. Og når man treffer de, lærer de å kjenne osv oppdager man at det ikke finnes noen å fortelle disse tingene til, fordi bare de som har opplevd disse kreftene vil tro deg.
Du har tallenter. Du er åpen. Du har en stor fremtid forran deg. . .om du velger dette.
Å være et lys for andre er en fin oppgave. For å kunne aktualisere dette lyset som du ser ut til å være, skal du fokusere på å manifestere sjelen din så vakkert du bare kan i kjøtt og blod (i kroppen din) i årene som kommer.
Kraften som presenterer seg for deg kommer for å fortelle deg at den finnes. Så etter kort tid forsvinner den. Fordi du forstår den er sterk, den er stor, den kan utrette ting større enn du kan forestille deg.
Og den kan ikke bli hos deg lenge, fordi du er ikke klar til å handskes med den. Det første og største er at du må begynne å få tankene i ditt sinn under kontroll - før du har oppnådd dette vil ikke kraften være hos deg annet enn i korte øyeblikk.
Og veien til denne kontrollen går gjennom meditasjon. Råd du allerede har fått. På side 4 under min historie står noen nybegynner øvelser (Spiritual.no) om du ikke har meditert tidligere. Prøv disse til du klarer dem. Av meg eller Victoria kan du få fler senere.
Kraften skulle aldri brukes mot andre eller overfor andre mot deres frie vilje. Da blir det sort magi og du bør ha stor respekt for den. Til å begynne med vil du leke med den fordi det virker spennende, morsomt, hysteriskt gøy - men vær gang du gjør en tabbe vil du få en smell. Det du får er noe stort - vær denne storheten verdig - YDMYKHET.
Hvorfor må du ha dine tanker under kontroll? Med kraften i dine hender kan du stoppe vannet, du kan, om du ikke har tanker under kontroll kutte et menneskes livsstrøm og det ønsker du nok ikke.
Og kraften bare viser deg akkurat nå at den finnes. Den sier, her er jeg og du kan få bli et med meg, men først må du akseptere meg, sette pris på meg og handskes med meg på mine vilkår. Gjør du det kommer jeg tilbake til deg.
Jeg skulle også ville be deg prøve å finne Bente Müllers gamle bok "Gjennom Lysmuren". Kanskje finner du den på biblioteket. LES DEN.
Det er en stor gave der ute til deg. Vil du ha den må du meditere ofte. Og du må bære det alene som kommer. Jeg beklager - andre kommer ikke til å forstå. Bær den stille i ditt hjerte.
Michaelsan
Jeg vet ikke hvor gammel du er - du høres ung ut. På spiritual.no kan du lese og se bilder av Victoria - hun er 23 år i dag og vokste opp høyt oppe i den Asiatiske fjellverdenen, dypt inne i jungelen. Victoria befinner seg i dag i California - vil du ha hennes Email adresse kan du få den av hennes pappa, meg. Min adr. er bestq@telia.com. Der har du noen å snakke med - kanskje på din egen alder.
Hva har du opplevd?
Du har allerede fått noen veldig fine svar. Det høyere inneholder mange spennende ting. Energier og krefter man ikke kan forestille seg eksisterer. Og når man treffer de, lærer de å kjenne osv oppdager man at det ikke finnes noen å fortelle disse tingene til, fordi bare de som har opplevd disse kreftene vil tro deg.
Du har tallenter. Du er åpen. Du har en stor fremtid forran deg. . .om du velger dette.
Å være et lys for andre er en fin oppgave. For å kunne aktualisere dette lyset som du ser ut til å være, skal du fokusere på å manifestere sjelen din så vakkert du bare kan i kjøtt og blod (i kroppen din) i årene som kommer.
Kraften som presenterer seg for deg kommer for å fortelle deg at den finnes. Så etter kort tid forsvinner den. Fordi du forstår den er sterk, den er stor, den kan utrette ting større enn du kan forestille deg.
Og den kan ikke bli hos deg lenge, fordi du er ikke klar til å handskes med den. Det første og største er at du må begynne å få tankene i ditt sinn under kontroll - før du har oppnådd dette vil ikke kraften være hos deg annet enn i korte øyeblikk.
Og veien til denne kontrollen går gjennom meditasjon. Råd du allerede har fått. På side 4 under min historie står noen nybegynner øvelser (Spiritual.no) om du ikke har meditert tidligere. Prøv disse til du klarer dem. Av meg eller Victoria kan du få fler senere.
Kraften skulle aldri brukes mot andre eller overfor andre mot deres frie vilje. Da blir det sort magi og du bør ha stor respekt for den. Til å begynne med vil du leke med den fordi det virker spennende, morsomt, hysteriskt gøy - men vær gang du gjør en tabbe vil du få en smell. Det du får er noe stort - vær denne storheten verdig - YDMYKHET.
Hvorfor må du ha dine tanker under kontroll? Med kraften i dine hender kan du stoppe vannet, du kan, om du ikke har tanker under kontroll kutte et menneskes livsstrøm og det ønsker du nok ikke.
Og kraften bare viser deg akkurat nå at den finnes. Den sier, her er jeg og du kan få bli et med meg, men først må du akseptere meg, sette pris på meg og handskes med meg på mine vilkår. Gjør du det kommer jeg tilbake til deg.
Jeg skulle også ville be deg prøve å finne Bente Müllers gamle bok "Gjennom Lysmuren". Kanskje finner du den på biblioteket. LES DEN.
Det er en stor gave der ute til deg. Vil du ha den må du meditere ofte. Og du må bære det alene som kommer. Jeg beklager - andre kommer ikke til å forstå. Bær den stille i ditt hjerte.
Michaelsan
Antall ord: 576
To be or not to be
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
hei:) det med å se auraen til folk høres skikkeli spennende ut:)imo skrev:Hei!
går det ann for oss "vanlige" å bli trent opp til å se det eller?:) eller erd et noe som er medfødt liksom?:)
skulle gjerne likt å kunne se det selv:)
takker for svar::)
merry x-mas:D
Antall ord: 160
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:22
- 18
Hei,
Nå er det mange her som sitter med eormt mye mer kunnskap om dette emnet enn det jeg gjør, men jeg tenkte det var OK å dele det jeg tenker allikevel.
Du underbygger med at det ikke ble funnet spor av forskjellige substanser i blodet og det er veldig fint. Det er min forståelse at de på labolratoriene kun kan sjekke mot de kjente stoffene. Som vi allle vet, så oversvømmes vi daglig av nye stoffer som ikke akkurat er sunne for helsa. Vi ser mafia-tilstander rundt omkring og når det gjelder å introdusere ny ****skap, så er de langt mer kreative enn det norske politiet - og så sykehuslaboratoriene.
For egen del, så er det den oppfatningen jeg heller til. Du vet jo også at man på barer kan få servert ting i det man drikker som man ikke nødvendigvis ville ha godtatt hadde man visst det.
Vær forsiktig, da.
Nå er det mange her som sitter med eormt mye mer kunnskap om dette emnet enn det jeg gjør, men jeg tenkte det var OK å dele det jeg tenker allikevel.
Du underbygger med at det ikke ble funnet spor av forskjellige substanser i blodet og det er veldig fint. Det er min forståelse at de på labolratoriene kun kan sjekke mot de kjente stoffene. Som vi allle vet, så oversvømmes vi daglig av nye stoffer som ikke akkurat er sunne for helsa. Vi ser mafia-tilstander rundt omkring og når det gjelder å introdusere ny ****skap, så er de langt mer kreative enn det norske politiet - og så sykehuslaboratoriene.
For egen del, så er det den oppfatningen jeg heller til. Du vet jo også at man på barer kan få servert ting i det man drikker som man ikke nødvendigvis ville ha godtatt hadde man visst det.
Vær forsiktig, da.
Antall ord: 156
Hide post links |