Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTil nye som lurer på energier, noe å lese på kanskje

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 638
Startet: 11 Okt 2005 16:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Satsuki »

Veldig bra artikkel, kjenner meg igjen i masse. Er hekta selv :mozilla_innocent:
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Satsuki skrev:Veldig bra artikkel, kjenner meg igjen i masse. Er hekta selv :mozilla_innocent:
Hehe, det er bra..

Jeg driver ikke så mye med energier nå for tiden, men det hender seg.. jeg har blitt av-hekta ;)
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Så spennende da,Ann I!

Har ei vennine som gikk på kurs hos ei asiatisk dame i Oslo, hvor de lærte å lage energiball, hun fikk det til på 3 forsøk. Så tok hun med typen sin, og han fikk det til han og!

Har begynt litt med auratydning selv.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stajn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Energiball, det er enkelt.. :P Jeg bruker å hente ned enegi fra en visualisert hvit ballong over hodet mitt (en slags sylinder med bare positiv energi), dette gjøres når jeg har hendene på forskjellige steder, til slutt mot hverandre mot solar plexus. deretter tar jeg hendene sakte mot hverandre og tilbake uten å være nær håndflatene.
Dette er dog starten på chakra healing, men kan også brukes til å få energi selv. Man henter jo bare energi fra ting rundt seg.

De som interesserer seg for energier bør absolutt lese James Redfield - Den Niende Innsikt (vet jeg har sagt det før, men boka er så knall bra).
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stajn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 06 Sep 2006 01:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Jeg så nå at jeg gjentok litt av det samme du skrev i innlegget ditt, anniren.
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Liis skrev:Så spennende da,Ann I!

Har ei vennine som gikk på kurs hos ei asiatisk dame i Oslo, hvor de lærte å lage energiball, hun fikk det til på 3 forsøk. Så tok hun med typen sin, og han fikk det til han og!

Har begynt litt med auratydning selv.
Det er enkelt å lage energiballer.. lærte det av en synsk venninne jeg. moro..
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

stajn skrev:Jeg så nå at jeg gjentok litt av det samme du skrev i innlegget ditt, anniren.
Ja ser ut som du gjentok meg der ja.. :)
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Artig når man får til ting med energier. Las den niende innsikt for en tid tilbake, og lærte da noen triks med energier.
Så denne lyse fargen rundt fingrene når jeg holdt synet ute av fokus som du også beskrev, men begynte å lure på om det bare var synet som spilte meg ett puss i og med att jeg holdt det ute av fokus.
Prøvde litt mere, og førte fingertuppene mothverandre, og kunne da se at det dannet seg noen slags tråder som strålte mellom fingertuppene. Det var noe annet enn synsbedrag vil jeg tro.

Den Niende innsikt kommer forøvrig ut på DVD i disse dager. Den SKAL sees!
http://www.celestinevision.com/
Antall ord: 122
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Ja ikke sant.. jeg hadde aldri sett den røde tynne tråden før, men akkurat i det øyeblikket når jeg satt i Tyrkia så tror jeg at jeg var fokusert på å gjøre det.. moro..

Ja den videoen må sees.. men er litt redd den skal ødelegge boka da, slik som Da Vinci Koden gjorde, for filmen var bare halvparten av boka..
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

...
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

takk for at du delte :)
Antall ord: 5
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Medi skrev:takk for at du delte :)
Jo bare hyggelig. :)
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Holter

Innlegg av chupacabra16 »

hmm, dette med energier er merkelige saker... =S
har prøvd noen ganger selv å lage energikuler uten få få til noe som helst. er det noe spesielt man må inneha for å få det til ? det skal dog innrømmes at jeg nok ikke var særlig fokusert og avslappet, når jeg tenker på det prøvde jeg på dette i en periode der jeg var plaget av stress, sinne og depresjoner.
men uansett, noen som vet om noen gode kurs i dette i akershus og oslo-området ?
vil gjerne få til dette en gang. om noen har noen andre tips, ville de bli satt stor pris på :mozilla_smile:
Antall ord: 111
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

*løfte opp*
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links