Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglernært møte med hjelper eller gjenferd

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

nært møte med hjelper eller gjenferd

Innlegg av chupacabra18 »

jeg sto på badet her om dagen, om plutselig får jeg et skikkeli hodteanfall, antakeligvis p.ga lugebetennelsen min), og det varte en stund, men så plutselig sluttet jeg å hoste og alt ble veldig stille og rolig rundt meg og jeg følte meg avslappet og rolig, så kjente jeg en varm hånd som tok meg på skuldern, og så etterpå en hånd til rett etterpå som strøk meg nedover ryggen 2 ganger.
Man skulle tro sånnt ville være ekkelt men det var liksom bare en betryggende og varm å go følelse, følte liksom at "det" prøvde å hjelpe meg.
Derfor lurer jeg på om dette kanskje kan være hjelperen min som hjalp meg..

kan dette stemme?

håper på svar:) tnxxxxxxxx
Antall ord: 130
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Re: nært møte med hjelper eller gjenferd

Innlegg av line001 »

chupacabra18 skrev:jeg sto på badet her om dagen, om plutselig får jeg et skikkeli hodteanfall, antakeligvis p.ga lugebetennelsen min), og det varte en stund, men så plutselig sluttet jeg å hoste og alt ble veldig stille og rolig rundt meg og jeg følte meg avslappet og rolig, så kjente jeg en varm hånd som tok meg på skuldern, og så etterpå en hånd til rett etterpå som strøk meg nedover ryggen 2 ganger.
Man skulle tro sånnt ville være ekkelt men det var liksom bare en betryggende og varm å go følelse, følte liksom at "det" prøvde å hjelpe meg.
Derfor lurer jeg på om dette kanskje kan være hjelperen min som hjalp meg..

kan dette stemme?

håper på svar:) tnxxxxxxxx
Det kan jo godt hende:)

Det er mange i ånde verdenen som kan komme med hjelp eller berøring:)
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Uansett hva/hvem det var, så var det en god energi :) slik du beskriver det hele.

Bra at du fikk oppleve det:)
Antall ord: 22
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links