Ja, det ser veldig slik ut, må jeg si!xzax skrev:ro deg ner. chil out man. tar alt alvorlig.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hei.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Antall ord: 20
☮
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 15:32
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: bergen
ja. eg vil ikke heller gå ut sån men bare tulle med venner å sån
Antall ord: 16
eg e gutt
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
bra at du e ikke statminister eller så du skulle si til alt at det e dyrt å lage det å det.
Antall ord: 20
eg e gutt
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Tipper du er 13 jeg, du oppfører deg hvertfall som en unge, greit med unge medlemmer her men ikke når dem oppfører seg slik som deg. Usynlige klær vil alldri komme på markedet for vanlige folk heller. Og har man allerde slikt er det ikke noen som ville ha hørt om det for slikt er selvsagt hemmelig, det eneste vi vet er at dem forsker på sånt.
Antall ord: 73
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hei
hold kjeften du. emnen min har ingenting med alderen å si. kom i msn så skal vi to prate men tror ikke du e verd det eller.
Antall ord: 26
eg e gutt
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det e ikke noe gald å være 13 år. 13 år teller man som ungdom ikke barn
Antall ord: 17
eg e gutt
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
eg har ikke oppført meg dårlig. si meg ka eg har gjort gald.
Antall ord: 15
eg e gutt
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Re: hei
Jammen du prater jo bare tull, og nei jeg jeg er nok ikke verdt det.xzax skrev:hold kjeften du. emnen min har ingenting med alderen å si. kom i msn så skal vi to prate men tror ikke du e verd det eller.
Antall ord: 43
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
eg har ikke tvunget deg til å tro. men du e faktisk frekk
Antall ord: 12
eg e gutt
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
først så må du filma omgivelsene rundt deg.. uten det du har planer om å gjøre...
så etter det filmer du deg selv gjøre det du har planer om å gjøre.. men husk. det du vil ha som skal vises som "usynlig" det må være i skarpe ferger... så om du vil at foreksempel overkroppen din skal vekk.. så går du med ein HELT svart genser, tjorte eller noe lignende. trenger ikke være svart sålenge det er en skarp en ferget ferge...
etter det så innfører du alt i data... så overlapper du bakgrunnene med eit program som fjerner den enfergen som er eller legger "over". når du fjerner fergen så "forsvinner" du helt. når du lapper over ser det ut som ein prjosjektor lyser på klerne dine..
helt konkret hva du gjør når du har programet vet eg ikke. siden eg selv ikke har gjort dette før. men har sett andre gjøre det og drevet litt med film som hobby ein periode.
eksempel på "fjerning" av gjenstanden som blir brukt:
http://www.youtube.com/watch?v=2DIEM144OB0
legg merke til at mange plasser ser du ikke sjyggen deres....
Eksempel på overlapp:
http://www.youtube.com/watch?v=DD4hGb8M-QA
legg merke til hvordan stolen ikke stemmer i overens med hvordan han sitter.. stolen er heller ikke i bevegelse når han beveger seg.. å legg merke til at puta til stolen går ikke innover når han sitter.. noe en pute seff gjør siden den skal støtte ryggen..
eksempel på overlapp:
http://youtube.com/watch?v=B5TUAsU7i0M legg merke til at han bruker sterke og ensferget gjenstander når han gjør det han gjør.. legg merke til at også der det er sjygger på ballen han holder så er den ikke "usynlig" fordi dette bryter fergen som gjør det vanskligere for overlapp.
eksempel på "fjerning":
http://youtube.com/watch?v=328BRALuyRY
her ser du klart å tydlig at det er overlapp og fjerning samtidig.. fordi at håret hans forsvinner med jevne mellomrom.. også sverdet han holder forsvinner fordi at sverdet er ensferget. å siden han mest sansynlig bruker svart kappe så er det grunnen for at håret hans fosvinner også.. men merk. hadde det vert pixel feil så hadde det kommet forkjelige ferger der håret forsvinner.. ikke at bakgrunnen kommer til synes.. så dorlig arbeid..
di eksemplene eg har brukt er linkane h*n xzax har sent som "bevis"
man skal være bra godtroende og samtidig ha ingen sans for lureri eller i det hele tatt tenke for seg selv å logisk for å tru at noe av det er sant....
råde mitt til xzax er å se til å få mer kunskaper rundt film laging... fikse på engelsken sin, og slutta å prøva å overbevise oss når bevisene for det motsatte av det han sier er alerede bevist.....
så etter det filmer du deg selv gjøre det du har planer om å gjøre.. men husk. det du vil ha som skal vises som "usynlig" det må være i skarpe ferger... så om du vil at foreksempel overkroppen din skal vekk.. så går du med ein HELT svart genser, tjorte eller noe lignende. trenger ikke være svart sålenge det er en skarp en ferget ferge...
etter det så innfører du alt i data... så overlapper du bakgrunnene med eit program som fjerner den enfergen som er eller legger "over". når du fjerner fergen så "forsvinner" du helt. når du lapper over ser det ut som ein prjosjektor lyser på klerne dine..
helt konkret hva du gjør når du har programet vet eg ikke. siden eg selv ikke har gjort dette før. men har sett andre gjøre det og drevet litt med film som hobby ein periode.
eksempel på "fjerning" av gjenstanden som blir brukt:
http://www.youtube.com/watch?v=2DIEM144OB0
legg merke til at mange plasser ser du ikke sjyggen deres....
Eksempel på overlapp:
http://www.youtube.com/watch?v=DD4hGb8M-QA
legg merke til hvordan stolen ikke stemmer i overens med hvordan han sitter.. stolen er heller ikke i bevegelse når han beveger seg.. å legg merke til at puta til stolen går ikke innover når han sitter.. noe en pute seff gjør siden den skal støtte ryggen..
eksempel på overlapp:
http://youtube.com/watch?v=B5TUAsU7i0M legg merke til at han bruker sterke og ensferget gjenstander når han gjør det han gjør.. legg merke til at også der det er sjygger på ballen han holder så er den ikke "usynlig" fordi dette bryter fergen som gjør det vanskligere for overlapp.
eksempel på "fjerning":
http://youtube.com/watch?v=328BRALuyRY
her ser du klart å tydlig at det er overlapp og fjerning samtidig.. fordi at håret hans forsvinner med jevne mellomrom.. også sverdet han holder forsvinner fordi at sverdet er ensferget. å siden han mest sansynlig bruker svart kappe så er det grunnen for at håret hans fosvinner også.. men merk. hadde det vert pixel feil så hadde det kommet forkjelige ferger der håret forsvinner.. ikke at bakgrunnen kommer til synes.. så dorlig arbeid..
di eksemplene eg har brukt er linkane h*n xzax har sent som "bevis"
man skal være bra godtroende og samtidig ha ingen sans for lureri eller i det hele tatt tenke for seg selv å logisk for å tru at noe av det er sant....
råde mitt til xzax er å se til å få mer kunskaper rundt film laging... fikse på engelsken sin, og slutta å prøva å overbevise oss når bevisene for det motsatte av det han sier er alerede bevist.....
Antall ord: 487
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
hehe ikke la han provosere deg..... er enig med deg assa, sett filmen et par ganger jeg også nå og det du sier er helt riktig, og jeg har 5/6 i engelsk i mitt 3 år på VGS så kan litt engelsk ja:)Dj_Devil skrev:haha.. sett filmen nå å sett at eg har rett???xzax skrev:men du kan ikke engelsk uansett .
han sier klart ifra etter 1,30min at det clocker ikke for øyet. men radar...
(kanskje ikke så gammel jeg men kan engelsk GODT)
(og dj_devil har fullstendig rett)
:P
Antall ord: 95
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
eg har 4+ muntlig... men 2 skriftlig.. detta var 10 klassechupacabra18 skrev:hehe ikke la han provosere deg..... er enig med deg assa, sett filmen et par ganger jeg også nå og det du sier er helt riktig, og jeg har 5/6 i engelsk i mitt 3 år på VGS så kan litt engelsk ja:)Dj_Devil skrev:haha.. sett filmen nå å sett at eg har rett???xzax skrev:men du kan ikke engelsk uansett .
han sier klart ifra etter 1,30min at det clocker ikke for øyet. men radar...
(kanskje ikke så gammel jeg men kan engelsk GODT)
(og dj_devil har fullstendig rett)
:P
så at noen kan klaga om eg skriver engelsk må folk berre gjøre. for den er ikke perfekt...
men eg forstår engelsk UTRULIG bra...
husker da eg hadde engelsk på almen påbygg. å resten av di i klassen ville læreren skulle prata norsk. mens eg gotta meg for eg forsto alt engelsk læreren sa.
eg ser helst på filmer uten tekst og får med meg alt... teksten berre iriterer meg. for mange tekster filmane feil for enten å sensurere eller di har ikke fulgt godt nokk med.
å ser ofta på japanske serier som er engelsk teksta. å får med meg alt som skjer...
så at det er noe gale kan eg langt ifra si at det er med engelsken min.. så på slike punkt lar eg meg provosera så døds enkelt... noe eg må jobba med. hehe
Antall ord: 250
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Standard bruker
- 20
Re: hei
h*n mener at eg ikke bør la meg provosere av deg fordi du er blind å ikke ser at du har feil når du så helt klart har feil.xzax skrev:ikke la kem provosere?
Antall ord: 37
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |