Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ klarsynt uten å vite det??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 04 Des 2005 18:23
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: drammen
klarsynt uten å vite det??
går det ann å være klarsynt uten å vite det selv? eller legger man ganske lett merke til at man har disse evnene? jeg er litt merkelig. i begynnelsen av en time på skolen her om dagen datt jeg ut og begynte å drømme i min egene verden, så tenkte jeg at læreren sto å holdt er foredrag om noe(som definitivt ikke hadde med skolen eller noe som helst å gjøre) å i slutten av timen står fadern meg hu å holder dette foredraget som jeg en time før hadde tenkt at hun gjore. å det hadde 0 ting med noenting å gjøre, bare ett tilfeldig innspill. vil ikke si hva dte var, MEN jeg er sikker på at dette skjedde og dte er ikke første gangen noe lignende skjer. skjer gentlig ukentlig! skikkelig ekkelt. har også hatt mange paranormale opplevelser... så jeg vet ikke jeg. hvor skal man gå for å få utviklet de evt. evnene en har? takk for svar
Antall ord: 162
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
Det kan jo virke som du kan forutse ting. Og slike egenskaper har man ofte flere av, hvis man først har en. Også er det gjerne slik at man finner sin spesialitet og utvikler/fokuserer på det.
I Drammen er det mye bra!
Prøv han her, han har jeg møtt og han er meget dyktig. Seriøs og jordnær.
Han kan hjelpe deg med å finne ditt felt.
http://www.skoger-naturterapi.com/
Lykke til :mozilla_laughing:
I Drammen er det mye bra!
Prøv han her, han har jeg møtt og han er meget dyktig. Seriøs og jordnær.
Han kan hjelpe deg med å finne ditt felt.
http://www.skoger-naturterapi.com/
Lykke til :mozilla_laughing:
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Mai 2006 08:04
- 18
Jeg har aktivt drevet med psi i snart tre år, og lært av mange dyktige folk via internet. Hvis du vil kan jeg veilede deg. Send meg en PM hvis du er interessert.
Antall ord: 34
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2006 14:50
- 17
- Lokalisering: Holter
Hei! sånn var det med meg også det startet med noen tanker bare som virkelig skjedde så det er godt mulig du også har noen sånne evner meditasjon kan hjelpe i blant det også :mozilla_wink:
mvh lemen
mvh lemen
Antall ord: 40
overkjørt blir vi alle sammen-en gang i livet, men så får en reise seg opp igjen å, late som ingen ting
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
Re: klarsynt uten å vite det??
rkotuff skrev:går det ann å være klarsynt uten å vite det selv? eller legger man ganske lett merke til at man har disse evnene? jeg er litt merkelig. i begynnelsen av en time på skolen her om dagen datt jeg ut og begynte å drømme i min egene verden, så tenkte jeg at læreren sto å holdt er foredrag om noe(som definitivt ikke hadde med skolen eller noe som helst å gjøre) å i slutten av timen står fadern meg hu å holder dette foredraget som jeg en time før hadde tenkt at hun gjore. å det hadde 0 ting med noenting å gjøre, bare ett tilfeldig innspill. vil ikke si hva dte var, MEN jeg er sikker på at dette skjedde og dte er ikke første gangen noe lignende skjer. skjer gentlig ukentlig! skikkelig ekkelt. har også hatt mange paranormale opplevelser... så jeg vet ikke jeg. hvor skal man gå for å få utviklet de evt. evnene en har? takk for svar
dette er noe av eg og har, bare eg har de nesten kvar dag:) Det er noe du utvikler etter kvart. eg får drømmene om natten også opplever eg det på dagtid. du har nok komt litt lengre enn meg slik at du får det på dagtid. eg har vel egentli ikje svar på de men prøve å forklare då vettu:)
Antall ord: 228
*****Love*****
Hide post links |