Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lier
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Sep 2006 15:25
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppland
Har sett flere innlegg her på paranormal der folk som har vært der har blitt truet med politi og sånn..
Men det er fortsatt i drift slik jeg forsto pappa'n min? Han er fra Drammen.. Noe av det i det minste? Han sa selvsagt at det var ingeting der, at man skulle holde seg unna og sånn.
Men det er fortsatt i drift slik jeg forsto pappa'n min? Han er fra Drammen.. Noe av det i det minste? Han sa selvsagt at det var ingeting der, at man skulle holde seg unna og sånn.
Antall ord: 61
... ... Oh sure, pointless.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2006 11:57
- 17
Fordi sånn ca 300*24*365 er ganske mye penger.olav moldestad skrev:rart ikke lier komune setter opp vakter for å holde paranormal folket unna
Dere veit det er straffbart å bryte seg inn der!! Det kan ende med dere blir tatt og anmeldt for innbrud??
Dessuten er det ikke innbrudd når døra står oppe.
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2006 11:57
- 17
Det er i drift, men 3 av byggene er lagt ned. De er helt tomme og 2 av dem ligger litt utenfor de som idag er idrift.Mononoke skrev:Har sett flere innlegg her på paranormal der folk som har vært der har blitt truet med politi og sånn..
Antall ord: 90
Hide post links |
Trodde folk var ferdig med det der Lier opplegget????
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Nov 2006 23:34
- 18
kor hen ligger Lier egentlig, høres spennenede ut..
Antall ord: 9
To assume makes an ass out of u and me..
Life`s to short to make trouble out of small things..
Life`s to short to make trouble out of small things..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Re: Lier
Det grønne er Dm =d mann-det brune er DK=d kvinne. Har jobbet i begge disse byggene. Det er de tyngste avdelingene som fantes på Lier. Var du der på kvelden? På oversiden av det grønne var det den gang en luftegård for pasientene-så du den? (inngjerda)Helerik skrev:Var på Lier i går... Fikk grise noya i den ene avdelingen, den grønne... Noen som vet hva slags avdelig det var? Var oppe i øverste etasje, å måtte plutselig bare ut... Var i bygget nedenfor, det brune, men der var det ikke så ille... Lier er creepy ass... Men litt lyst å reise tilbare også...
Den boka av Ingvar Ambjørnsen, sal 23, er det en ekte historie over ting som skjedde der, eller er det bare noe av det? Leste på nettet et sted at den er delvis sann...
Antall ord: 146
sosja
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Lørenskog
Det er faktisk litt vakthold der, men det er vakthold på de delene som er i bruk. Så man kan faktisk risikere og bli bortvist av vekterne.
Antall ord: 27
Hide post links |
Jeg tror ingen blir ferdig med Lier jeg.
Har veldig lyst til å dra dit selv.
Har veldig lyst til å dra dit selv.
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Det kan jeg love deg at det ikke er.Vermilion Oriol skrev:Trodde folk var ferdig med det der Lier opplegget????
Skal dit selv når jeg får handlet meg et digitalt videokamera!
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Re: Lier
sosja skrev:Det grønne er Dm =d mann-det brune er DK=d kvinne. Har jobbet i begge disse byggene. Det er de tyngste avdelingene som fantes på Lier. Var du der på kvelden? På oversiden av det grønne var det den gang en luftegård for pasientene-så du den? (inngjerda)Helerik skrev:Var på Lier i går... Fikk grise noya i den ene avdelingen, den grønne... Noen som vet hva slags avdelig det var? Var oppe i øverste etasje, å måtte plutselig bare ut... Var i bygget nedenfor, det brune, men der var det ikke så ille... Lier er creepy ass... Men litt lyst å reise tilbare også...
Den boka av Ingvar Ambjørnsen, sal 23, er det en ekte historie over ting som skjedde der, eller er det bare noe av det? Leste på nettet et sted at den er delvis sann...
Har du vært der etter at det ble nedlagt? på jakt altså?
mvh.
viking-gutt
Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
jeg har vært der mange ganger, men ikke akkurat på jakt....
mer for å føle på stemningen.
hvis det blir noen neste gang, så blir det på dagtid. litt greit å se hvor man går. ganske råtne gulv der...
mer for å føle på stemningen.
hvis det blir noen neste gang, så blir det på dagtid. litt greit å se hvor man går. ganske råtne gulv der...
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei, jeg har ikke vært der på mange år, og for å si det rett ut, jeg tør ikke dra alene,er altfor skvetten av meg. :mozilla_smile:
Antall ord: 29
sosja
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2006 14:50
- 17
- Lokalisering: Holter
jeg har vært der flere ganger det er skummelt der, men man blir vant til det av en merklig grunn
Antall ord: 21
overkjørt blir vi alle sammen-en gang i livet, men så får en reise seg opp igjen å, late som ingen ting
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hvis du drar med andre så, da tør du vel?sosja skrev:Nei, jeg har ikke vært der på mange år, og for å si det rett ut, jeg tør ikke dra alene,er altfor skvetten av meg. :mozilla_smile:
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, hvis andre er med meg så drar jeg gjerne, men tenker også på at man kan dra med seg energier hjem og de har jeg nok av her. Skal dra dit på nyåret en gang. :mozilla_smile:Viking-gutt skrev:Hvis du drar med andre så, da tør du vel?sosja skrev:Nei, jeg har ikke vært der på mange år, og for å si det rett ut, jeg tør ikke dra alene,er altfor skvetten av meg. :mozilla_smile:
Antall ord: 84
sosja
Hide post links |