Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglermin drøm

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

min drøm

Innlegg av line001 »

Hei :mozilla_kiss:

Jeg var i dyp søvn en natt da jeg plutselig ble hvisket i øret av noen. Jeg skavtt og våknet selvsagt, jeg så meg rundt i rommet men inegn var der. Jeg snakket litt om det dagen etter med en venn som er et medium og han kunne fortelle at han sanset min åndlige veileder var innom for å fortelle meg noe. Dett var jo litt skummelt og spennende på en og samme gang så jeg valgte å ta meg en astral reise den natten etter.

Neste dag våknet jeg med et smil om munnen, fordi jeg hadde egentlig i starten bare drømt en helt vanlig drøm. dsom ikke betyr noe, men plutselig tok den drømmen slutt og med det fikk jeg et bilde av en vakker engel. denne engelen var en jente med langt krøllete hr, en fantastisk hvit kjole og en hvit aura rundt seg. Hun hadde også vinger, kjempe flotte store vinger.

Jeg fikk ikke noe ut av drømmen bare et syn av kanskje en av dem som passer på meg? :)
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Så fint da.
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: min drøm

Innlegg av PearlDrop89 »

line001 skrev:Hei :mozilla_kiss:

Jeg var i dyp søvn en natt da jeg plutselig ble hvisket i øret av noen. Jeg skavtt og våknet selvsagt, jeg så meg rundt i rommet men inegn var der. Jeg snakket litt om det dagen etter med en venn som er et medium og han kunne fortelle at han sanset min åndlige veileder var innom for å fortelle meg noe. Dett var jo litt skummelt og spennende på en og samme gang så jeg valgte å ta meg en astral reise den natten etter.

Neste dag våknet jeg med et smil om munnen, fordi jeg hadde egentlig i starten bare drømt en helt vanlig drøm. dsom ikke betyr noe, men plutselig tok den drømmen slutt og med det fikk jeg et bilde av en vakker engel. denne engelen var en jente med langt krøllete hr, en fantastisk hvit kjole og en hvit aura rundt seg. Hun hadde også vinger, kjempe flotte store vinger.

Jeg fikk ikke noe ut av drømmen bare et syn av kanskje en av dem som passer på meg? :)

går det an å bestemma seg for å liksom bare ta ein astral reise??
Antall ord: 196
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

man

Innlegg av line001 »

kan spørre hjelperne dine om det ja:)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: man

Innlegg av PearlDrop89 »

line001 skrev:kan spørre hjelperne dine om det ja:)
stilig:)
Antall ord: 11
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

jaah

Innlegg av line001 »

rett før du går å legger deg, spørr du hjelperne dine om de kan ta deg med på en astralreise.

Husk og ta med at du vil gjerne huske det morgenen etter:)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Re: jaah

Innlegg av TrappedSoul »

line001 skrev:rett før du går å legger deg, spørr du hjelperne dine om de kan ta deg med på en astralreise.

Husk og ta med at du vil gjerne huske det morgenen etter:)
Dette gjør du ofte eller?
Selv prøver jeg på slikt, nesten fått det til to ganger.
Kan du fortelle oss mer om hvordan en astralreise fungerer, hvordan opplever du den?
Antall ord: 69
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

hei

Innlegg av line001 »

Jeg tar meg vel en tur sånn av og til tenker jeg:)

Jeg opplever at det astral reisen starte med er som en helt vanlig drøm, kanskje mer fredlig enn vanlig for min del. men Så kan denne personen "hjelperen min" eller hvem som tar kontakt med meg snakke til meg. Da kan denne personen starte med å si: "kommer du hit for å få sjelefred?" Jeg starter å snakke med denne personen som om det var en person jeg har kjent for lenge lenge siden. :)

Dette er vel min opplevelse.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links