Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKan tomta eller området spøke?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
O... den stOre
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Des 2006 21:55
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Kan tomta eller området spøke?

Innlegg av O... den stOre »

Hei, i går kveld når jeg skulle legge meg, så gikk jeg til senga, og jeg har rom nede i kjlleren alene, og vindu til hagen(under veradaen) over senga, og når jeg sto foran senga, så observerte jeg to hvite skikkelser som sto å så på meg. Dere kan si at det var noen som hadde kledd seg i hvitt, men disse personene så skadet ut, og det var såpass mørkt at du ikke kunne skimte noen farger ute, og jeg så naboens hage igjennom dem.... Jeg fikk en følelse av at de ville fortelle meg noe, og jeg har aldri opplevd at det har spøket her før. Før det ble boligstrøk her jeg bor, så var der mormor sitt hus(nabo på andre siden av huset) og skog utover der huset vårt og naboenes sitt er nå. Tror dere at det kan være noe middelaldrene, viking osv som kan gå igjend, men plutselig bare dukke opp slik? Jeg vet at det har gått en mann i huset til kompisen min som er 350 meter unna, men det var han som eide huset før!!.... Håper det er noen som har litt peiling på det her som kan fortelle meg hva dette er!!!
Antall ord: 217
Lev lenge, vel, og godt, døden kommer brått!
-Ole a Ole?<<¿>>!{^^,}>>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

spøkelser kan være tilknyttet til tomta ja..
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
O... den stOre
Nybegynner
Nybegynner
17

livingdeaddoll skrev:spøkelser kan være tilknyttet til tomta ja..
Men er det noe jeg kan gjøre noe med? Det virket som om de ville si meg noe, eller vise meg noe! Noe jeg kan finne ut av?
Antall ord: 40
-Ole a Ole?<<¿>>!{^^,}>>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

du kan jo alltids prøve å kontakte en klarsynt, men det koster peng.. jeg vet ikke om det er så lurt å følge etter dem, men du kan jo prøve å prate med dem..? for å høre hva de vil.
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
O... den stOre
Nybegynner
Nybegynner
17

livingdeaddoll skrev:du kan jo alltids prøve å kontakte en klarsynt, men det koster peng.. jeg vet ikke om det er så lurt å følge etter dem, men du kan jo prøve å prate med dem..? for å høre hva de vil.
Ja, tenkte på det at jeg kan kan prøve å ikke gjemme mg under dyna:P... men å faktisk prøve å få kontakt, og høre hva de vil....
Antall ord: 70
-Ole a Ole?<<¿>>!{^^,}>>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
keynine

Innlegg av keynine »

Jeg synes det er tøft av deg å ville kontakte dem...Jeg ville blitt vettskremt tror jeg. i begynnelsen ihvertfall.

Men jeg ville nok sikkert også prøvd å få kontakt regner jeg med..

Får håpe du får noe kontakt med dem..lykke til :)
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dead of The Lost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jul 2006 22:17
18
Lokalisering: Dokka

Innlegg av Dead of The Lost »

Still deg selv som et spørsmålstegn, hvorfor oppsøker de deg? Hva vil de? Tenker du slik og prøve å overføre den tanken til de døde. Vil du raskt få et svar.
Det værste man kan gjøre er å frykte de døde. ALDRI FRYKT EN DØD PERSON!!
Det er en grunn for at de oppsøker spesielle personer.

MVH. jente som kan drive ånder.
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
O... den stOre
Nybegynner
Nybegynner
17

Dead of The Lost skrev:Still deg selv som et spørsmålstegn, hvorfor oppsøker de deg? Hva vil de? Tenker du slik og prøve å overføre den tanken til de døde. Vil du raskt få et svar.

Hei, har sett dem to-tre ganger nå, så blir ikke så skremt, men jeg får bare ikke kontakt med dem.... De bare står der, og en gang så pekte de opp mot naboens hus!!,,,,, Noen som vet hva jeg kan gjøre? (Ps... de som bor i nabohuset har kun bodd der i 4 år eller noe, å de forrige som bodde der har flyttet langt av gårde!!)
Antall ord: 147
-Ole a Ole?<<¿>>!{^^,}>>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Dead of The Lost skrev:Still deg selv som et spørsmålstegn, hvorfor oppsøker de deg? Hva vil de? Tenker du slik og prøve å overføre den tanken til de døde. Vil du raskt få et svar.

Dead of the lost?? Hva i allverden betyr det??
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frodo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Sep 2006 17:18
18
Lokalisering: Smurfeland?

Re: Kan tomta eller området spøke?

Innlegg av Frodo »

O... den stOre skrev:Hei, i går kveld når jeg skulle legge meg, så gikk jeg til senga, og jeg har rom nede i kjlleren alene, og vindu til hagen(under veradaen) over senga, og når jeg sto foran senga, så observerte jeg to hvite skikkelser som sto å så på meg. Dere kan si at det var noen som hadde kledd seg i hvitt, men disse personene så skadet ut, og det var såpass mørkt at du ikke kunne skimte noen farger ute, og jeg så naboens hage igjennom dem.... Jeg fikk en følelse av at de ville fortelle meg noe, og jeg har aldri opplevd at det har spøket her før. Før det ble boligstrøk her jeg bor, så var der mormor sitt hus(nabo på andre siden av huset) og skog utover der huset vårt og naboenes sitt er nå. Tror dere at det kan være noe middelaldrene, viking osv som kan gå igjend, men plutselig bare dukke opp slik? Jeg vet at det har gått en mann i huset til kompisen min som er 350 meter unna, men det var han som eide huset før!!.... Håper det er noen som har litt peiling på det her som kan fortelle meg hva dette er!!!
en gjenstand kan bli hjemsøkt hvis den påersonen som døde har hatt ett personlig forhold til det
Antall ord: 241
i am a ghost hunter,doent you fuck with me

I am 66% addicted to Counterstrike. What about you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
morten242
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 19:11
18
Kjønn (valgfri): jada
Lokalisering: lausgarda

Innlegg av morten242 »

O... den stOre skrev:
livingdeaddoll skrev:spøkelser kan være tilknyttet til tomta ja..
Men er det noe jeg kan gjøre noe med? Det virket som om de ville si meg noe, eller vise meg noe! Noe jeg kan finne ut av?
prøv og snakk med dem.. kanskje de sier deg noe
Antall ord: 55
-Morten242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
R.S.D.U
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Sep 2006 11:28
18

Innlegg av R.S.D.U »

Hei.. så klart.. de er der for å gi deg en beskjed om at noe har skjedd eller kommer til å skje..
Frykt ikke.. de er ikke farlig..kansje du burde gå å hilse på naboene?

det kan godt være gammelt..
her hører folk at vikingene drar opp båtene når det er vind ute..
det er litt spesielt..
Antall ord: 59
Din misjon i livet er å hjelpe....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
O... den stOre
Nybegynner
Nybegynner
17

Hei, nå passer vi en hund, og også den har merket atdet er noe nifst utenfor vinduet mitt.... Den sto å bjeffet forann senga mi.,....
Antall ord: 24
-Ole a Ole?<<¿>>!{^^,}>>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lemen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2006 14:50
17
Lokalisering: Holter

Innlegg av lemen »

som klarsynt å kan sjamanisme syntes jeg du skal prøve å kontakte dem husk å snakke med ånder er som å snakke med vanlig mennesker tro meg :mozilla_laughing: men husk vær høflig noen ånder har kortere lunte enn mange mennesker som LEVER

Lykke til :) P.S jeg vet hva jeg snakker om

mvh lemen
Antall ord: 54
overkjørt blir vi alle sammen-en gang i livet, men så får en reise seg opp igjen å, late som ingen ting

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
O... den stOre
Nybegynner
Nybegynner
17

Re: Kan tomta eller området spøke?

Hei, i går så jeg også en svart katt som satt og stirret på meg i regnet, og plutselig forsvant den, og det var 15-20 mter bortenfor huset!!.... er ganske sikker på at dette området spøker nå!!
Antall ord: 41
-Ole a Ole?<<¿>>!{^^,}>>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links