Jeg har sette en uforklarlige ting, men ingenting så klart somm dette.
Det var en gang da jeg skulle hjemmover og jeg skulle gå til bussen, jeg hadde aldreig gått der før( har altid tatt en annen vei), og jeg gikk mot en liten undregang. kom det en mann med en hung gående ved siden av meg, jeg såg han 100 % men jeg følte at det var noe som ikke stemte med de to.
Han spurte meg om jeg trenkte hjelp? Nei da sier jeg og ga han ett smil, men jeg fikk skikkelig gåse hud etter på, og begynte å gå litt raskere eter som han skremte meg litt pgr av det merkelige spørsmålet.
men så snudde jeg meg rett etter på for å se om han fulgte etter meg, men da var han plutselig vekke. veien var helt bein og lang, og han kunne ikke på noen måte ha gått ut til siden, og han kunne heller ikke ha løpt. når jeg hadde gått igjenom undergangen var eg helt lost viste ikke hvor eg skulle gå, og da trengte jeg faktisk hjelp.
dette skremte meg volsomt
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mannen og Hunden som forsvant.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Des 2006 02:05
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2006 17:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Smurfeland?
det kan jo være en uteligger som døde i den undergangen, hehe, hørtes kult ut
Antall ord: 18