Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNoen som veit ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

puma/f

Noen som veit ?

Innlegg av puma/f »

Jeg har vært så heldig at jeg har "snakka" med med hjelpern min siden jeg var lita jente. Så jeg lurer rett og slett på samme måten ?

Og nei jeg får ikke vite noen lotto tall. Forklaringa på det kan lettest forklares i svaret jeg fikk... " jeg er your guardian ikke tjenern din!" og så fikk jeg et pent klapp på hodet og kunne omtrent høre lattern hans... han er artig sånn, men jeg ville ikke under noen omstendigheter byttan ut med en anna nei!

Jeg kan se andres hjelpere, men da er det somregel de som vil noe, ellers må jeg pent spørre. Det er ikke alle hjelperne som vil sees eller merkes på noe som helst måte, det kommer mye ann på...

Men som sagt jeg lurer på er det flere der ute som snakker med hjelpern sin, sånn for og si det enkelt... ?
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Be han ta oppvasken, det hadde jeg gjort..
Er så lei av å vaske opp for hånd.. *sukk*
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Hender jeg snakker med meg selv osv, men noen hjelpere har jeg aldri klart å få noen samtale med. Men faktisk tror jeg kanskje at jeg har hatt samtaler med ånder mens jeg drømmer, men at jeg da glemmer alt omtrent.
Antall ord: 41
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Ja, jeg begynte å snakke med hjelperne mine nå i høst. Mest snakker jeg med min hovedhjelper, og han har fortreffelig nok en personlighet som passer min :) :) :)

Jeg bruker også å finne ut hvem hjelperne til noen er, er en givende "jobb" å hjelpe noen å få et slas bånd med sine hjelpere.

Når det gjelder "oppdrag" som hjelperne gir meg, at jeg skal hjelpe en bestemt person eller noe slikt, så stiller jeg meg mer tilbake. Liker å ha den frie viljen min, selv om alt så langt har gått bra :) og det er jo heller ikke slikt at jeg blir tvunget til noe. Hjelpere er fine å ha, selv om man kan ha sine opp og nedturer med dem også.

Min erfaring :)
Antall ord: 122
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Men hvordan snakker dere med de? Hvordan funker dette?
Antall ord: 9
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

TrappedSoul skrev:Men hvordan snakker dere med de? Hvordan funker dette?
Kan bare snakke for meg sjøl :) men jeg har kunnet "snakka" med min hjelper siden jeg var lita. Det vil si siden jeg var vell cr 4 5 år gammal...
Med min hjelper så er jeg som regel på en rolig plass og bare spør. Da fornemmer jeg at han er der, og hører han klart som dagen.

Vil du prøve og kontakte hjelpern din, så sett deg ned tenn et lys og spør om et tegn. Det er ikke sikkert du får svar sånn med en gang men ikke gi opp for det. Bare husk at det ikke er alle hjelpere som snakker for og si det sånn de gir andre tegn. Samboerns hjelper snakker ikke, men ho klarer uten problemer og si sin mening om ting. Og om en er høflig kommer en faktisk mye lenger enn om en forlanger, så hvordan du formulerer deg har også litt og si... *s* Lykke til

Puma/f
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Takk :)
Antall ord: 1
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Puma, du skriver at du hører stemmen klart som dagen...Fysisk, som i lyder/klarhørsel eller mentalt? Altså telepatisk?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
frøken-dings
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 16 Nov 2006 23:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av frøken-dings »

skulle ønske eg kunne kommunisere med mine hjelpere. Men føler nærværeret til noen når eg e aleine. Spesielt når eg e hjemme aleine, hører eg lyder, og noen ganger kan alle dørene på skapene stå åpen i et rom. Har bare blitt redd en gang, bare aksepterer at det skjer ting her. Merker spesielt i et hus eg e ofte i, der kjenner eg at det e en i familien som e død som passer litt på ting.Har merket han ofte i en periode, merker han kikker innom for å se at det går bra. Men no har eg ikke kjennt det på en stund. Litt trist, har lyst å føle han der.
Antall ord: 122
To assume makes an ass out of u and me..
Life`s to short to make trouble out of small things..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Jeg utdanner meg innen helsesektoren, jeg begynner å sammenligne historier her med virkninger på psykose.

Når jeg er ferdig utdannet er jeg vel en fullblods skeptiker.

Vil fortsatt tro det er noe mer, men tviler mer og mer jo lenger jeg kommer i pensum.. :o



(Redigert grunnet skriveferdigheter som en ape)
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
frøken-dings
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 16 Nov 2006 23:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av frøken-dings »

jaja eg dikter ikke dette altså..men men du må jo tro ka du vil
Antall ord: 15
To assume makes an ass out of u and me..
Life`s to short to make trouble out of small things..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Jeg tror du hører dem, men om det er dem eller en noe annet er det jeg sitter å lurer på.

Men jeg har aldri opplevd det du forklarer, så jeg skal ikke motsi deg.

Kanskje grunnen til at mine ikke gir tegn til meg er kanskje fordi jeg ville dratt til legen dagen etter på for å få hjelp pga jeg mener jeg ser og hører syner :D

Egentlig setter jeg spørsmålstegn til min egen tro pga manglende erfaring på det området :)
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
frøken-dings
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 16 Nov 2006 23:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av frøken-dings »

hehe ja..sier noe der.
Det e liksom ikke alle eg kan si sanne ting til, de då hadde de trodd eg var gal,
men det e jo fordi de ikke kanskje har opplevd sanne ting skjøl..
Antall ord: 38
To assume makes an ass out of u and me..
Life`s to short to make trouble out of small things..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Syke?

Innlegg av kaja43 »

Exile skrev:Jeg tror du hører dem, men om det er dem eller en noe annet er det jeg sitter å lurer på.

Men jeg har aldri opplevd det du forklarer, så jeg skal ikke motsi deg.

Kanskje grunnen til at mine ikke gir tegn til meg er kanskje fordi jeg ville dratt til legen dagen etter på for å få hjelp pga jeg mener jeg ser og hører syner :D

Egentlig setter jeg spørsmålstegn til min egen tro pga manglende erfaring på det
området :)
Måtte smile av dine innlegg. Forstår godt at det kan være vanskelig å skille psykoser og klarsyn/hørsel om en ikke selv opplever det. Om du lærer mer om temaet så vil du lettere forstå forskjellen, selv om det noen ganger kan være vanskelig å skille.
Jeg går siste året på åndelig psykoterapiutdannelse og der er det flere som jobber innen psykiatrien. Vi har snakket et mye om dette og kommet til at det er en stor forskjell.
Den ligger i at for det første oppleves mennesket som hører sine Guider og snakker med ånder jordnære og friske. Det de får inn er ikke befalinger eller ting som skader, de kan styre det og det tar ikke over livet på noen måte.
Men noen ganger stopper vi opp i samtaler og må le ved tanken på hva en psykolog som kun ser i sin lille firkant ville gjort med oss.
Antall ord: 247
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
timon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 25 Okt 2006 15:57
17

Innlegg av timon »

Jeg har hatt sex med hjelperen min!
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links