Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelp meg litt værsåsnill^^
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2006 19:59
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski-området;)
Hjelp meg litt værsåsnill^^
Jeg har alltid trodd sånn litt på spøkelser og gjenferd å sånn...
Men i det siste har jeg fattet veldig interesse for dette, og har snakket en del med venner og folk som har opplevd å møte ett..
Jeg har også fått følelsen av at noen ser meg i nakken, samtidig som jeg har hatt ekle grøssinger over hele kroppen..
Nå lurer jeg litt på om jeg kanskje har anlegg for å føle at det er noen der.. og om jeg evt plutselig kan møte noen ute...
hvordan kan jeg forholde meg til dette ol?
Takker^^ :mozilla_smile:
Men i det siste har jeg fattet veldig interesse for dette, og har snakket en del med venner og folk som har opplevd å møte ett..
Jeg har også fått følelsen av at noen ser meg i nakken, samtidig som jeg har hatt ekle grøssinger over hele kroppen..
Nå lurer jeg litt på om jeg kanskje har anlegg for å føle at det er noen der.. og om jeg evt plutselig kan møte noen ute...
hvordan kan jeg forholde meg til dette ol?
Takker^^ :mozilla_smile:
Antall ord: 104
Jeg lurer, og trenger hjelp.. noen som kan fortelle meg mer?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Flytt til Ås, det er ikke spøkelser her, kun i ski.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ehm, jo takk =P hehe...
men kom på en ting..
jeg satt aleine i kirken, og jeg VET at jeg var aleine..
Plutselig hørte jeg noen som gikk oppe på loftet... DET var skummelt det...
er ånder farlige?
men kom på en ting..
jeg satt aleine i kirken, og jeg VET at jeg var aleine..
Plutselig hørte jeg noen som gikk oppe på loftet... DET var skummelt det...
er ånder farlige?
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
plis?
Antall ord: 1
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Levende mennesker er ganske mye farligere enn ånder. De kan drepe deg med kniv, motorsag etc, de kan lure deg, bedra, svindle og såre. De fleste spøkelser gjør ikke slikt.
Antall ord: 33
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Det å føle at noen er bak en eller at noen står å ser på en og bli redd eller urolig er noe de fleste opplever mange ganger i livet. Det kan være en energi, men like ofte er det ens egen frykt som spiller oss ett puss.
Kan berolige deg med at det ikke er noen større mulighet for at noen viser seg for deg av den grunn. Det er veldig få ånder som kan materalisere seg og like få mennesker som kan oppfatte det. Når du leser her inne at folk "ser" hjelpere og ånder så er det oftest ikke ment med det blotte øyet, men i ett indre bilde. Noen opplever i perioder at de ser skygger eller energi, men en ånd i menneskeskikkelse er ikke noe du behøver å engste deg for å møte på.
Kan berolige deg med at det ikke er noen større mulighet for at noen viser seg for deg av den grunn. Det er veldig få ånder som kan materalisere seg og like få mennesker som kan oppfatte det. Når du leser her inne at folk "ser" hjelpere og ånder så er det oftest ikke ment med det blotte øyet, men i ett indre bilde. Noen opplever i perioder at de ser skygger eller energi, men en ånd i menneskeskikkelse er ikke noe du behøver å engste deg for å møte på.
Antall ord: 142
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Des 2006 23:35
- 17
- Lokalisering: Bergen
Blæ! Så kjedelig da....Exile skrev:Flytt til Ås, det er ikke spøkelser her, kun i ski.
Antall ord: 18
Frank, en stein
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Haha! Så bra... Så det er bare spøkelser her jeg bor altså? Hvor gammel er du? Kanskje jeg kjenner deg eller kjenner noen som kjenner deg, hvis vi er jevnaldrende.Exile skrev:Flytt til Ås, det er ikke spøkelser her, kun i ski.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Det trenger ikke bety at du er klarsynt eller noe, at du føler det er noen bak deg og lignende. Det gjør vi alle til tider. Jeg så akkurat en gjennomsiktig person, og jeg tror ikke jeg er klarsynt for det. Ikke vil jeg være det heller.
Antall ord: 50
Hide post links |
Jeg er 6 år eldre enn deg.karina skrev:Haha! Så bra... Så det er bare spøkelser her jeg bor altså? Hvor gammel er du? Kanskje jeg kjenner deg eller kjenner noen som kjenner deg, hvis vi er jevnaldrende.Exile skrev:Flytt til Ås, det er ikke spøkelser her, kun i ski.
Du kjenner meg nok ikke.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
jeg skjønner det dere alle sier.. men faktum er at jeg hørte noe på det loftet, og jeg ser skygger der... skummelt loft, jeg er dødsredd for å gå opp dit=/
men det som er er at i det siste har jeg snakket med noen venner, og en lærer av meg, hvor alle har vist seg å ha SETT ett gjenferd, og noen har gått tvers igjennom dem..
*Ei traff den døde bestemora si i døra, og gikk tvers gjennom henne, og hun endte opp med ett smykke i hånda som bestemoren ble begravet med (dette var atpåtil spesial-laget...)
*Ei gikk gjennom noen i en sånn liten tunnel... (bestemora hennes er synsk...)
*Ene venninna mi ble plaget av stemmer, og dører som ble åpnet osv osv osv..
*Læreren min så ett gjenferd som gikk i nysnø.. Det hadde ikke fotspor, og ansiktet var helt grått... (altså ingen konturer...) sønnen hennes var med å gå på skitur i nysnøen på natta, og han så det også...
men det som er er at i det siste har jeg snakket med noen venner, og en lærer av meg, hvor alle har vist seg å ha SETT ett gjenferd, og noen har gått tvers igjennom dem..
*Ei traff den døde bestemora si i døra, og gikk tvers gjennom henne, og hun endte opp med ett smykke i hånda som bestemoren ble begravet med (dette var atpåtil spesial-laget...)
*Ei gikk gjennom noen i en sånn liten tunnel... (bestemora hennes er synsk...)
*Ene venninna mi ble plaget av stemmer, og dører som ble åpnet osv osv osv..
*Læreren min så ett gjenferd som gikk i nysnø.. Det hadde ikke fotspor, og ansiktet var helt grått... (altså ingen konturer...) sønnen hennes var med å gå på skitur i nysnøen på natta, og han så det også...
jeg er 17, bor på langhus;)Haha! Så bra... Så det er bare spøkelser her jeg bor altså? Hvor gammel er du? Kanskje jeg kjenner deg eller kjenner noen som kjenner deg, hvis vi er jevnaldrende
Antall ord: 215
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
nei ikke farlige...lillemej2 skrev:plis?
Antall ord: 6
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
skjønte nesten det nå;)Dj_Devil skrev:nei ikke farlige...lillemej2 skrev:plis?
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
CandyMilla skrev:Levende mennesker er ganske mye farligere enn ånder. De kan drepe deg med kniv, motorsag etc
Antall ord: 18
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |