Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhunder og hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

hunder og hjelpere

Innlegg av livingdeaddoll »

kan hunder se våre hjelpere?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
*Angel90*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 25 Mar 2006 23:29
18

Innlegg av *Angel90* »

noen merker dem
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

er det noen som vet hvordan hunder reagerer på hjelpere? hørt at de kan bli skremt eller agressive når det gjelder spøkelser men..
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
€v@
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 21 Aug 2006 22:28
18

Innlegg av €v@ »

tror ikke de blir redde eller skremte av hjelperne til folk. Hadde de blitt det, hadde de jo ikke villet være i nærheten av mennesker. For alle har vel en hjelper eller flere, sant...?
Men om de kan se dem, vet jeg ikke. Kanskje de ikke kan det da. Jeg vet rett og slett ikke...
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Angel90*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 25 Mar 2006 23:29
18

Innlegg av *Angel90* »

hørt at dyr kan mærke eller se ånder. men når det gjelds hejlpere.... har alle mennesker hjerpere?
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Innlegg av Aron »

Yepp. Jeg har hatt 3 schæfere. Den første kunne se hva jeg vil kalle åndevesener (Jeg bor like ved en gravlund. Han så også noen/noe.... eller annet... stå tett inntil min kone en gang, og gikk fullstendig "bananas".

Nummer 2 var veldig sanselig, og kunne lese dagsformen til familiens medlemmer (men det kan vel alle hunder?)

Den jeg har nå er 1 år gammel, og "ser spøkelser ved høylys dag". :D Sjøl ser jeg ingenting, men bikkja later til å betrakte "henne" (ja, jeg tror det er min avdøde mor) som et familiemedlem nå. Men det hender at han fester blikket på noe og "boffer" litt når han ser noe/noen. :)

Jeg må føye til at min kone ofte ser min avdøde mor i huset vårt. Jeg ser ingenting, men av og til får jeg hennes (moderns) råd i forskjellige saker.
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links