Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Rare drømmer
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jun 2006 17:32
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sandnes
Rare drømmer
Hei. Jeg har i de siste dagen drømt om en sortkledd mann som rister i meg og sier at sannheten ligger på bunnen av Mosvannet. Jeg er livredd når jeg våkner og kan fortsatt høre stemmen hans svakt like etter jeg har våknet..
Og siden jeg bor i Stavanger, er det nok Mosvannet her han mener.. Men jeg fatter ingen ting.. 4 gangen akkurat det samme skjer nå... (våknet nå for 10minutter siden ca)
Og siden jeg bor i Stavanger, er det nok Mosvannet her han mener.. Men jeg fatter ingen ting.. 4 gangen akkurat det samme skjer nå... (våknet nå for 10minutter siden ca)
Antall ord: 80
Professional crastination
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:27
- 18
- Lokalisering: Nord
Du får låne deg dykkerutstyr
Antall ord: 7
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic
God talks to us = schizophrenic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 19:11
- 18
- Kjønn (valgfri): jada
- Lokalisering: lausgarda
ring politiet og be dem undersøke vannet... har hørt om mange folk som har blitt drept også kommer de inn i drømmene til en helt vanlig person og sier at det er noe der og der, og da bruker det på å være døde folk der... ekkelt, men sant
Antall ord: 53
-Morten242
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
åh så spennende prøv å finn ut av det å skriv her når du har sjekket ut. Utrolig digg da om det hadde vært noe
Antall ord: 26
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Har du hørt om mange personer som har blitt drept som kommer i drømmene til folk og så etterpå så blir de funnet? Mange liksom?morten242 skrev:ring politiet og be dem undersøke vannet... har hørt om mange folk som har blitt drept også kommer de inn i drømmene til en helt vanlig person og sier at det er noe der og der, og da bruker det på å være døde folk der... ekkelt, men sant
Men ja, hvis drømmene er såpass sterke, så kanskje du kan sjekke det ut. Ta deg en tur selv og gå rundt ved vannet og se om du ser noe. Sjekk om det er noen savnede personer i området osv
Antall ord: 125
Ain't that the way it goes
Hide post links |
Re: Rare drømmer
Hmm, tja kan jo være det ligger et lik i bunnen av Mosvannet da :mozilla_smile: Hvis det er et stort vann, er det jo ikke så usannsynlig at det kanskje er dumpet noen/noe det en gang i tiden.........MCM skrev:Hei. Jeg har i de siste dagen drømt om en sortkledd mann som rister i meg og sier at sannheten ligger på bunnen av Mosvannet. Jeg er livredd når jeg våkner og kan fortsatt høre stemmen hans svakt like etter jeg har våknet..
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Rare drømmer
usj. ikke si det da... mista eg helt lysten til å bada i store vann...Christina skrev:Hmm, tja kan jo være det ligger et lik i bunnen av Mosvannet da :mozilla_smile: Hvis det er et stort vann, er det jo ikke så usannsynlig at det kanskje er dumpet noen/noe det en gang i tiden.........MCM skrev:Hei. Jeg har i de siste dagen drømt om en sortkledd mann som rister i meg og sier at sannheten ligger på bunnen av Mosvannet. Jeg er livredd når jeg våkner og kan fortsatt høre stemmen hans svakt like etter jeg har våknet..
Antall ord: 139
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
He he!
Men det ville jo si det samme som at jeg nok kunne funnet på å si jeg hadde drømt om noen som sa at sannheten ligger på bunnen av byfjorden i Kristiansand, eller Stavanger for den sags skyld
Finnes jo faktisk en god del mennesker som har druknet/ blitt drept gjennom årenes løp både her og der.........
Ikke for å si at historien til trådstarter er bare oppspinn, men er jo stor sannsynlighet for at noe finnes på bunnen av et vann da! :mozilla_smile:
Men det ville jo si det samme som at jeg nok kunne funnet på å si jeg hadde drømt om noen som sa at sannheten ligger på bunnen av byfjorden i Kristiansand, eller Stavanger for den sags skyld
Finnes jo faktisk en god del mennesker som har druknet/ blitt drept gjennom årenes løp både her og der.........
Ikke for å si at historien til trådstarter er bare oppspinn, men er jo stor sannsynlighet for at noe finnes på bunnen av et vann da! :mozilla_smile:
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
usj da. vi vet. men trenger ikke bli opplyst det haha.. berre tuller med deg egChristina skrev:He he!
er sant så du sier.. at iløpet av lifstiden til eit stort vann er muligheten for at noe slikt har kjedd minst 1 gang
Antall ord: 132
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Trenger strengt talt heller ikke være et menneske som ligger der. Kan være et våpen, koffert med noe personlig som den avdøde ønsker noen i familien skal vite om, en nøkkel osv osv. Vi trekker ofte litt raske konklusjoner. Nesten så man skulle ønske at det lå et lik der, for spenningens del. Men la oss si det stemmer at denne avdøde tok kontakt med deg i drømmen din. Det er den personens sannhet, eller ønske om at noe skal komme fram. Det behøver ikke bety landsdekkende nyheter, men kanskje noe veldig personlig og viktig for nettopp dette mennesket
Antall ord: 107
Ain't that the way it goes
Hide post links |
Sant nok, behøver slettes ikke være mennesker................Ligger nok mye rart "på bunnen" rundt omkring...........CandyMilla skrev:Trenger strengt talt heller ikke være et menneske som ligger der. Kan være et våpen, koffert med noe personlig som den avdøde ønsker noen i familien skal vite om, en nøkkel osv osv. Vi trekker ofte litt raske konklusjoner. Nesten så man skulle ønske at det lå et lik der, for spenningens del. Men la oss si det stemmer at denne avdøde tok kontakt med deg i drømmen din. Det er den personens sannhet, eller ønske om at noe skal komme fram. Det behøver ikke bety landsdekkende nyheter, men kanskje noe veldig personlig og viktig for nettopp dette mennesket
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2006 03:55
- 17
aha. så det er der NOKAS-utbyttet ligger... :mozilla_wink:
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Det er en utenomjordisk base der!
Hmm, ringer man politiet tror jeg nok bare dem kommer til å le av deg, men ja hadde vært smart å finne ut om det virkelig ligger noe der. Men neste gang du har en sånn drøm kunne du kanskje prøvd å svare han i drømmen og spørre hva som ligger der.
Hmm, ringer man politiet tror jeg nok bare dem kommer til å le av deg, men ja hadde vært smart å finne ut om det virkelig ligger noe der. Men neste gang du har en sånn drøm kunne du kanskje prøvd å svare han i drømmen og spørre hva som ligger der.
Antall ord: 61
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jun 2006 17:32
- 18
- Lokalisering: sandnes
Jeg gikk en tur rundt dette vannet og fikk en veldig ubehagelig følelse da jeg hadde gått et stykke... Som om jeg ikke hadde lov å være der på en måte. Slik du kanskje føler deg når du gjør noe du vet er galt... rare greier...
Antall ord: 52
Professional crastination
Hide post links |
Morsom during politiet og be dem undersøke vannet... har hørt om mange folk som har blitt drept også kommer de inn i drømmene til en helt vanlig person og sier at det er noe der og der, og da bruker det på å være døde folk der... ekkelt, men sant
Fra spøk til revolver. Politiet arbeider ikke for noen drømmer som er skumle...
Antall ord: 70
Hide post links |