Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler..........

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Garcia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 03 Des 2006 22:42
17

..........

Innlegg av Garcia »

..........
Sist redigert av Garcia på 04 Nov 2008 00:03, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
phenomena
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 31
Startet: 09 Nov 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tromsø

Innlegg av phenomena »

Antall ord: 7
<b>Du er ikke et menneskelig vesen med en åndelig opplevelse...
Du er et åndelig vesen med menneskelige opplevelser...</b>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Garcia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 03 Des 2006 22:42
17

Innlegg av Garcia »

...........
Sist redigert av Garcia på 04 Nov 2008 00:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liluth
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 18 Sep 2006 14:59
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av liluth »

Du kan også bruke pendelen over håndleddet for å finne ut hvor mange barn du får og hvilket kjønn. Hvis den går på tvers av håndleddet blir det jente,og går den langs håndleddet blir det gutt. Mellom hvert barn går pendelen i sirkel, går den lenge så blir det mange år mellom hvert barn.
Antall år mellom barna finner du ved å holde pendelen inni et glass,still spørsmålet og tell hvor mange ganger den slår borti glasset. :)
Antall ord: 89
Det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

liluth skrev:Du kan også bruke pendelen over håndleddet for å finne ut hvor mange barn du får og hvilket kjønn. Hvis den går på tvers av håndleddet blir det jente,og går den langs håndleddet blir det gutt. Mellom hvert barn går pendelen i sirkel, går den lenge så blir det mange år mellom hvert barn.
Antall år mellom barna finner du ved å holde pendelen inni et glass,still spørsmålet og tell hvor mange ganger den slår borti glasset. :)
Og dette er dokumentert at funker?
Antall ord: 97
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liluth
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 18 Sep 2006 14:59
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av liluth »

Jeg kan ikke bevise noe her inn,men jeg har bare tatt feil to ganger og den ene gangen tok de feil på ultralyd også. Jeg lærte dette i 16 års alderen av min søster og nå er jeg ca 50+++ osv.Har opp igjennom årene spådd ganske mange. Når jeg bruker pendelen på vanlig måte så er resultatet ikke alltid til å stole på og svarene tar jeg med en klype salt.
Det har jo litt med hvordan min form er og jeg har dager hvor intuisjonen er på nullpunktet. :)
Antall ord: 95
Det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Okay, spennende liluth! :)
Antall ord: 3
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Holter

Innlegg av chupacabra16 »

liluth skrev:Du kan også bruke pendelen over håndleddet for å finne ut hvor mange barn du får og hvilket kjønn. Hvis den går på tvers av håndleddet blir det jente,og går den langs håndleddet blir det gutt. Mellom hvert barn går pendelen i sirkel, går den lenge så blir det mange år mellom hvert barn.
Antall år mellom barna finner du ved å holde pendelen inni et glass,still spørsmålet og tell hvor mange ganger den slår borti glasset. :)
dette har jeg hørt en versjon av oxo. paret som venter barn skal ta en av gifteringene i en tråd og holde over magen på moren. (for å kunne spå det forutsetter det jo selvfølgelig at man er gift, men dette ble brukt mye før i tiden, og det var med gifte par det var vanlig å gjøre det) om ringen svinger på tvers eller langs magen er det samme, og det sies også noe om når den går i sirkel. bestemoren min har fortalt meg om dette, det var visstnok veldig vanlig før i tiden da man ikke hadde ultralyd. hun fortalte at "spådommene" ofte stemte. spennende saker :mozilla_wink:
lurer på hva som får det til å vise "riktig" *klø seg i skjegget*
da søsteren min gikk gravid, ble hun og mannen spurt om å prøve dette, men de ville imidlertid ikke vite kjønnet før barnet ble født :mozilla_tongue: det viste seg at jeg ble tante til en nydelig liten gutt :mozilla_smile:
Antall ord: 266
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liluth
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 18 Sep 2006 14:59
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av liluth »

Har noen ganger prøvd over magen på gravide også,men da jeg skulle gjøre det på svigerdatteren min så gikk pendelen helt i spinn.Det var ikke mulig å få et skikkelig resultat,men da jeg holdt den over håndleddet viste det gutt,og det ble det. :D
Antall ord: 49
Det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links