Universet & dets hemmeligheter ⇒ Månen på Google
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
He he var ihvertfall en sveitser!!!!
Antall ord: 6
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jun 2006 23:47
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Hvem ? hva ?Ghost-Hunter skrev:tror ikke de var på månen
skjønner ikke..
Antall ord: 15
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jun 2006 22:48
- 18
- Lokalisering: sarpsborg
sounds about right..
Antall ord: 3
" Danger could be my middle name, but it's John."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hn snakker sannsynligvis om amerikanerne.un0rmal skrev:Hvem ? hva ?Ghost-Hunter skrev:tror ikke de var på månen
skjønner ikke..
Deet finnes en spekulasjon om at amerikanerne aldri var på månen, men filmet det hele i et studio.
Antall ord: 41
Hide post links |
uhm, vennen min sa: MÅNEN ER OST!
så zoomet vi inn! DET VAR JO OST!
så zoomet vi inn! DET VAR JO OST!
Sist redigert av Cloud Strife på 02 Des 2006 22:45, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Spekulasjonen er vel egentlig om den første månelandingen var faket eller ikke, ikke om dem noen gang var på månen.BA skrev:Deet finnes en spekulasjon om at amerikanerne aldri var på månen, men filmet det hele i et studio.
Antall ord: 44
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 22:05
- 18
- Lokalisering: Sunnmøre
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Re: Månen på Google
Jeg har hørt noe om at de VAR på månen, men filmklippene ble tatt opp i et studio, i TILFELLE det ikke skulle gå fullt så glatt. Sleipe de er, de amerikanerne!BA skrev:Hn snakker sannsynligvis om amerikanerne.un0rmal skrev:Hvem ? hva ?Ghost-Hunter skrev:tror ikke de var på månen
skjønner ikke..
Deet finnes en spekulasjon om at amerikanerne aldri var på månen, men filmet det hele i et studio.
*Jeg skal filme et spøkelse i natt, men i TILFELLE spøkelset ikke kommer, så må jeg jo lage spøkelset selv på forhånd!*
Hva da? At månen er av ost?BA skrev:på http://moon.google.com kan du zoome inn, og få bekreftet en gammel påstand om månen.
Forresten - er det meningen at vi skal se en mann hvis vi zoomer inn...? =/ I så fall trenger jeg å få sjekka synet mitt, for det er noe som er forferdelig galt - JEG SER IKKE MANNEN!! *krise*
Antall ord: 168
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hadde ikke zoomet godt nok inn Haha! Den var bra!! Ost.... haha!Diablesse skrev:Jeg har hørt noe om at de VAR på månen, men filmklippene ble tatt opp i et studio, i TILFELLE det ikke skulle gå fullt så glatt. Sleipe de er, de amerikanerne!BA skrev:Hn snakker sannsynligvis om amerikanerne.un0rmal skrev:Hvem ? hva ?Ghost-Hunter skrev:tror ikke de var på månen
skjønner ikke..
*Jeg skal filme et spøkelse i natt, men i TILFELLE spøkelset ikke kommer, så må jeg jo lage spøkelset selv på forhånd!*
Hva da? At månen er av ost?BA skrev:på http://moon.google.com kan du zoome inn, og få bekreftet en gammel påstand om månen.
Forresten - er det meningen at vi skal se en mann hvis vi zoomer inn...? =/ I så fall trenger jeg å få sjekka synet mitt, for det er noe som er forferdelig galt - JEG SER IKKE MANNEN!! *krise*
Herregud så blond jeg er! Det er nesten flaut, jeg har jo ikke lyst hår engang:P*IQ-sperre*
Antall ord: 202
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Dan skrev:Det er en Jarlsberg. Hverken Synnøve eller Gouda har huller ...*Lille engelen* skrev:Er d Synnøve eller Gauda tro?
Mvh Dan
Pirke, pirke: Gauda er navnet på en type ost, men Synnøve er jo et meierinavn:P Sorry!! Jeg måtte bare:P
Antall ord: 48
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2006 23:30
- 18
- Lokalisering: Tromsø
Den var bra!!BA skrev:på http://moon.google.com kan du zoome inn, og få bekreftet en gammel påstand om månen.
Antall ord: 24
<b>Du er ikke et menneskelig vesen med en åndelig opplevelse...
Du er et åndelig vesen med menneskelige opplevelser...</b>
Du er et åndelig vesen med menneskelige opplevelser...</b>
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 20:26
- 18
Morro! Jeg så osten Men om du zoomer inn en gang mindre kan jeg også se en mann ;D
>> To runde øyne med en prikk i og en strek-nese
>> To runde øyne med en prikk i og en strek-nese
Antall ord: 30
Hide post links |