Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva skjer med meg??? Trenger desperat svar!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
keynine

Innlegg av keynine »

hørtes litt skummelt ut det der ja.. Men du må jo bare prøve å være glad for denne evnen som flere før meg her har sagt..Det er jo ingenting å være redd, selv om jeg freaker ut bare jeg hører noen som "ikke er der" gå forbi.

Det har vel bare med frykten for det ukjente, prøv å lær så mye om det du opplever som mulig, så blir det sikkert bra :)
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Zanna
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Okt 2006 13:58
18

Re: Hva skjer med meg??? Trenger desperat svar!!!

Innlegg av Zanna »

sahara skrev:For et halvt år siden begynte jeg å meditere. Det var også da dette begynte..

Skal gjøre en meget lang histore, veldig kort:

Jeg pleier veldig ofte, nesten daglig å føle ånders nærvær. Jeg kan føle sinnstemningen deres, og noen ganger høre dem. Problemet, er at jeg har ganske store problemer med å SE dem. Om det kommer noen på besøk, ber jeg dem ofte å komme igjen når jeg sover-i drømmene mine.
For meg, er dette den eneste måten jeg kan kommunisere ordentlig og evt hjelpe dem med det de måtte ønske. Jeg har også begynt å bli spesiellt vàr på døråpninger...føler ofte at de kan stå der og betrakte meg. Samtidig husker jeg også at når jeg var liten (ca 4-5år), var åpne dører noen jeg var fryktelig redd for. :oops: Jeg måtte ALLTID sove med døren igjen. Mamma har bekreftet dette for meg. Spm: Kan jeg ha hatt slike "syn" da jeg var mindre?? Det er så mye som har kommet tilbake til meg ang merkelige opplevelser fra barndommen, at det hadde tatt flere timer å fortelle.
Jeg VET i forkant om personer som kommer til å dø, dette føler jeg som regel et par uker i forveien. Dette gjelder også fødsler.

Enkelte netter våkner jeg av at det står noen i rommet, jeg ser dem-men jeg sover jo egentlig!? Drømmer ofte, særlig i det siste, at det står mennesker på rekke foran meg (og jeg vet de er døde). Jeg ser hver enkelt veldig langt borte, og BRÅTT står det rett i fjeset på meg. Hjertet banker voldsomt, så blir jeg helt rolig. Jeg prater med hver enkelt, men husker aldri når jeg våkner HVA vi pratet om! Etter disse drømmene, er jeg kjempesliten og trøtt når jeg våkner.

Jeg trenger desperat å høre andres meninger og syn på dette! Noen som vet hva som skjer med meg??

Personlig, er jeg totalt frisk i hodet, og har ikke hatt noen traumatiske opplevelser. (For de av dere som tror jeg er heeeeelt på vidda... :? )
Hei det er ikke noe galt, du holder bare på å åpne opp :) det du skriver om dører hadde eg og i 4-5 års alderen. Det er, og blir flere å flere som åpner opp for dette etterhvert nå!
Antall ord: 410
Zanna.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
aeemana
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Feb 2005 08:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fin

Innlegg av aeemana »

hvorfor ha de i drømma dine? ikke bedre å oppleve de sånn as we speak?når du opplever de sånn inrl så vet du om hue ditt spiller deg ett puss,.Når du drømmer, så kan du egentli drømme om hva som helst, da vet du værtfall om hva som er riktig .etter Maaaange øl høres dette riktig ut hehe(ikke vet jeg)
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !