Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTesting...testing...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Diffusa skrev:Madjava, jeg stiller gjerne opp som hjelper jeg :D Kan da ikke være så vanskelig å plukke ut noen tall, funker de så er jo ingenting bedre men det blir jo ikke no hokus pokus tall da.

Og hvis de funker så må jo vi tilføre et punkt på lista di og det er at min mamma må få seg en goooood og laaaaaaaaaaaang telefonløs ferie, du kan jo bli med henne du også hvis du vil, men bare så du vet det så holder hun aldri kjeft :D

*øresus*

Holdt på å glemme meg ut, jeg lurte på hvor mye en kupong koster jeg? :)
Hehe...takker for tilbudet, hadde vore kos å fått di hjelp. :)

Skal eg sage av greina eg sitter på, er det nok best at eg ikkje tyr til hjelp fra andre. :D
Og så har eg kutta ut fysiske hjelpere som eit alternativ og vil heller ikkje dra med meg nokon inn i dette da sikkert nokon andre "føler" på seg at vedkommendes aura eller hjelpekorps vert besudla av ureine tanker når det kjem til pengespill. Og pengespill fører som kjent til sex, så her lyt eg nok kjøre eit gult solo-løp.

Men skulle det funke, og nokre tall går inn med ein belastande premie som resultat, så kan det godt være at mor di burde få seg ein telefonløs ferie, skjønt eg ikkje kan forstå at du ringe så masse til mor di viss du er plaga av øresus? At eg kjem til å slå følge er uaktuellt da eg ikkje vil ha nokre goder utav ein eventuell premie...og ferie ville nesten være eit gode av ein annan verden(paranormal?) samt at det ville være uetisk i forhold til desse punkta eg har satt opp som mål for å utføre denne testen.

Ein slik kupong med 8 tall vil koste 32 kr kvar laurdag, omrekna til ca 2 halvlitere(som egentlig er bare 0,4 l) pr mnd(for å illustrere pengeforbruket i ein størrelse som burde være kjent for mange her inne), og det greie eg å legge ut sjølv. Egentlig billigare måte å sjekke ut "mine" hjelpere på, enn å betale dyrt og ende opp med eit svindelutsagn om kva eg har av hjelpere osv.
Antall ord: 387
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 09 Okt 2006 00:12
17

Innlegg av takkformeg »

2-11-13-,,,,,,,,,,,,,,, :mozilla_sealed: 9 :mozilla_sealed:
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

jaktmann skrev:2-11-13-,,,,,,,,,,,,,,, :mozilla_sealed: 9 :mozilla_sealed:
Sia eg ikkje kan påberope meg evner av paranormal karakter, tolker eg detta utan bruk av nokon hjelpemiddel og "ser" at du har bursdag 2 i 11, fødd kl 13 og har hittil feid over 9 damer eller fødd på 1900-tallet ein gang...litt usikker på den siste...avataren din kan ha påvirka meg... :D
Antall ord: 65
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 09 Okt 2006 00:12
17

Innlegg av takkformeg »

madjava skrev:
jaktmann skrev:2-11-13-,,,,,,,,,,,,,,, :mozilla_sealed: 9 :mozilla_sealed:
Sia eg ikkje kan påberope meg evner av paranormal karakter, tolker eg detta utan bruk av nokon hjelpemiddel og "ser" at du har bursdag 2 i 11, fødd kl 13 og har hittil feid over 9 damer eller fødd på 1900-tallet ein gang...litt usikker på den siste...avataren din kan ha påvirka meg... :D
:D :D

Nei, der må det nok være avataren min din lille mørke krøll-topp.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Heisann :D
Det var synd det at jeg ikke fikk lov til å bli med å sage, det kunne jo blitt så koselig :D
Jeg er veeeeldig tilpassningsdyktig, det er helt sikkert noe annet jeg kan hjelpe til med vet du :mozilla_innocent:

Tenkte meg det, at du ikke ville bli med mammaen min. Jeg skulle kanskje aldri ha nevnt at hun aldri holder kjeft.. :mozilla_undecided: Men hun er snill asså, kjempesnill.. Kjempesnill!!
Det er ikke jeg som ringer, det er nemlig hun. Og ikke nok med det, hun ringer minst tre ganger hver dag. Og de dagene hun ikke ringer, ja da blir jeg så skremt at jeg må ringe til henne for å sjekke om alt er vell...
Dette kan vel kalles for en ond mammasirkel.. Ikke sant? Skremmende energier det der, og gud hvor lett det er å bite på.. Noen ganger så lurer jeg på hvilken planet mammaer egentlig kommer fra :mozilla_undecided:


Vet du.. i går så skjedde det faktiskt et gjennombrudd når det gjelder nettopp dette, mamma sendte meg en melding. Jeg kjente jeg ble svimmel og holdt på å gå i bakken, det sto jo til og med tekst i meldingen!!! :mozilla_surprised:
Men jeg dreit meg jo selvfølgelig ut... Hun lurte på om jeg ville komme å spise middag på søndag, jeg tok for meg mobilen og tasta iherdig ned ja svaret og sendte
det til henne. Gjett hva som skjedde..? Jo, hun ringte meg opp for jeg glemte å godkjenne klokkeslettet, livet er ikke alltid bare bare du gitt.. :D

Besudle mine tanker.. mohahaha.. du skulle bare vist du.. :badgrin:

32 kr hver lørdag, hvor lenge har du planer om å holde på?
Antall ord: 270

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Uke 47

Her vart kvar metode testa ut og eg fekk desse talla:
Prioritering/Metode
17, 3, 30: Spørre hjelper(e)
24, 23, 10: Meditasjon
30, 34, 11: Pendel
10, 18, 3: Ouija

Her er resultatet etter omprioritering grunna tal som kjem opp 2 ganger eller meir:
Prioritering/Metode
30, 3, 17: Spørre hjelper(e)
10, 24, 23: Meditasjon
30, 34,11: Pendel
10, 3, 18: Ouija

Her er tala som vart nytta til innlevering:
Prioritering/Metode
30, 3, 17: Spørre hjelper(e)
10, 24, 23: Meditasjon
30, 34, 11: Pendel
10, 3: Ouija

Da fekk eg desse 8 tala: 3 – 10 – 11 – 17 – 23 – 24 – 30 – 34

Og her ligg bilde av kvitteringa.
Antall ord: 117
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Da var talla komt og dei er: 1-7-15-16-17-18-31 + 4-9-14 noko som gav 1 rett på innleverte tall.

Elendig...hehe.
Antall ord: 27
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Diffusa skrev:Heisann :D
Det var synd det at jeg ikke fikk lov til å bli med å sage, det kunne jo blitt så koselig :D
Jeg er veeeeldig tilpassningsdyktig, det er helt sikkert noe annet jeg kan hjelpe til med vet du :mozilla_innocent:

Tenkte meg det, at du ikke ville bli med mammaen min. Jeg skulle kanskje aldri ha nevnt at hun aldri holder kjeft.. :mozilla_undecided: Men hun er snill asså, kjempesnill.. Kjempesnill!!
Det er ikke jeg som ringer, det er nemlig hun. Og ikke nok med det, hun ringer minst tre ganger hver dag. Og de dagene hun ikke ringer, ja da blir jeg så skremt at jeg må ringe til henne for å sjekke om alt er vell...
Dette kan vel kalles for en ond mammasirkel.. Ikke sant? Skremmende energier det der, og gud hvor lett det er å bite på.. Noen ganger så lurer jeg på hvilken planet mammaer egentlig kommer fra :mozilla_undecided:


Vet du.. i går så skjedde det faktiskt et gjennombrudd når det gjelder nettopp dette, mamma sendte meg en melding. Jeg kjente jeg ble svimmel og holdt på å gå i bakken, det sto jo til og med tekst i meldingen!!! :mozilla_surprised:
Men jeg dreit meg jo selvfølgelig ut... Hun lurte på om jeg ville komme å spise middag på søndag, jeg tok for meg mobilen og tasta iherdig ned ja svaret og sendte
det til henne. Gjett hva som skjedde..? Jo, hun ringte meg opp for jeg glemte å godkjenne klokkeslettet, livet er ikke alltid bare bare du gitt.. :D

Besudle mine tanker.. mohahaha.. du skulle bare vist du.. :badgrin:

32 kr hver lørdag, hvor lenge har du planer om å holde på?
Forundrer meg ikkje at du ville sage...hehe...og kanskje eg finne på noko du kan få hjelpe meg med... :)

Hehe...har mange ganger lurt på kva planet mammaer kjem frå...og atte eg ikkje kunne slå følge med mamma di vart eit etisk spørsmål sånn i denna samanhengen...elles brukar eg ikkje bare å slå følge med mammaer sånn utan vidare...kritisk til sånn slå følge opplegg...hehe

Tviler ikkje på atte mamma di er snill, så da spørs det om denna onde mammasirkelen er så ond... :mozilla_undecided:

Sms er snadder, men like fullt tek det tid å forandre kontaktmønster...syns mamma di er flink som prøver...sikkert ikkje så enkelt viss du ikkje forklarer korleis dette fungerer...hehe

Faktisk er du heldig som har ei så snill mamma!

Ska holde på lenge...kjempelenge...lyt vel det viss eg ska få dette til å gå i pluss...hehe...kanskje eit par år eller noko slikt... :D

Hmmm...vil ikkje vite noko om besudla tanker...da vert mine tanker oxo besudla...pokker... :mozilla_yell:
Antall ord: 450
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

madjava skrev:
Diffusa skrev:Heisann :D
Det var synd det at jeg ikke fikk lov til å bli med å sage, det kunne jo blitt så koselig :D
Jeg er veeeeldig tilpassningsdyktig, det er helt sikkert noe annet jeg kan hjelpe til med vet du :mozilla_innocent:

Tenkte meg det, at du ikke ville bli med mammaen min. Jeg skulle kanskje aldri ha nevnt at hun aldri holder kjeft.. :mozilla_undecided: Men hun er snill asså, kjempesnill.. Kjempesnill!!
Det er ikke jeg som ringer, det er nemlig hun. Og ikke nok med det, hun ringer minst tre ganger hver dag. Og de dagene hun ikke ringer, ja da blir jeg så skremt at jeg må ringe til henne for å sjekke om alt er vell...
Dette kan vel kalles for en ond mammasirkel.. Ikke sant? Skremmende energier det der, og gud hvor lett det er å bite på.. Noen ganger så lurer jeg på hvilken planet mammaer egentlig kommer fra :mozilla_undecided:


Vet du.. i går så skjedde det faktiskt et gjennombrudd når det gjelder nettopp dette, mamma sendte meg en melding. Jeg kjente jeg ble svimmel og holdt på å gå i bakken, det sto jo til og med tekst i meldingen!!! :mozilla_surprised:
Men jeg dreit meg jo selvfølgelig ut... Hun lurte på om jeg ville komme å spise middag på søndag, jeg tok for meg mobilen og tasta iherdig ned ja svaret og sendte
det til henne. Gjett hva som skjedde..? Jo, hun ringte meg opp for jeg glemte å godkjenne klokkeslettet, livet er ikke alltid bare bare du gitt.. :D

Besudle mine tanker.. mohahaha.. du skulle bare vist du.. :badgrin:

32 kr hver lørdag, hvor lenge har du planer om å holde på?
Forundrer meg ikkje at du ville sage...hehe...og kanskje eg finne på noko du kan få hjelpe meg med... :)

Hehe...har mange ganger lurt på kva planet mammaer kjem frå...og atte eg ikkje kunne slå følge med mamma di vart eit etisk spørsmål sånn i denna samanhengen...elles brukar eg ikkje bare å slå følge med mammaer sånn utan vidare...kritisk til sånn slå følge opplegg...hehe

Tviler ikkje på atte mamma di er snill, så da spørs det om denna onde mammasirkelen er så ond... :mozilla_undecided:

Sms er snadder, men like fullt tek det tid å forandre kontaktmønster...syns mamma di er flink som prøver...sikkert ikkje så enkelt viss du ikkje forklarer korleis dette fungerer...hehe

Faktisk er du heldig som har ei så snill mamma!

Ska holde på lenge...kjempelenge...lyt vel det viss eg ska få dette til å gå i pluss...hehe...kanskje eit par år eller noko slikt... :D

Hmmm...vil ikkje vite noko om besudla tanker...da vert mine tanker oxo besudla...pokker... :mozilla_yell:


Ja bare gi beskjed når du kommer på noe du. :D

Mammasirkelen er nok som du sier ikke så ond av seg, har hørt at det skal vist være slik. Mammaer skal bruke tusenvis av kroner i måneden på å ringe å gi døtrene sine telefonskrekk og komplikasjoner som kronisk øresus, for det er det som er snilt, kjempesnilt! Det er sånn snille, kjempe kjempe snille mammaer må gjøre for at barna skal forstå at mammaene er glade i dem. For det er vist noe vi ikke er i stand til å forstå hvis nettopp dette uteblir. :D Men når jeg tenker meg om så er det bare mammaer som har sagt det sååå om det stemmer kan jeg ikke garrantere hmmm.. :mozilla_undecided:


Min mamma trenger ikke min hjelp når det kommer til sms, hun er ganske flink :D Hun har bare som regel for meget å si til at det passer inn i en sms ..:D

Ja jeg er heldig, men av og til så kan det bli for meget av det gode men så har jeg jo bare en mamma da.. :mozilla_wink:

Et par år.. hm.. tar det så lang tid så ville jeg ha bedt hjelperene dine om å ryke å reise, sendt inn klage på dem rett og slett! Forresten hvor eller hvem skal man klage til når en er missfornøyd med hjelperene sine? Hvem betaler erstatning for uteblivende gevinst?
Har man reklamasjonsrett?

Jeg er litt irritert på mine skjønner du.. har enda ikke sett noe til dem på 26 år, tror ikke de virker eller så sluntrer de seg nok unna. Bare de ikke levere inn timelister og tar ut lønn for det synes jeg ikke er fortjent.. Ingen som har vært og dobbelsjekka no hos meg hvertfall, har du sett eller hørt no?

Jaja det finnes jo advokater.. :D
Antall ord: 761

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

jaktmann skrev:
madjava skrev:
jaktmann skrev:2-11-13-,,,,,,,,,,,,,,, :mozilla_sealed: 9 :mozilla_sealed:
Sia eg ikkje kan påberope meg evner av paranormal karakter, tolker eg detta utan bruk av nokon hjelpemiddel og "ser" at du har bursdag 2 i 11, fødd kl 13 og har hittil feid over 9 damer eller fødd på 1900-tallet ein gang...litt usikker på den siste...avataren din kan ha påvirka meg... :D
:D :D

Nei, der må det nok være avataren min din lille mørke krøll-topp.
Fantasien din løper løpsk nå...hehe
Antall ord: 93
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Diffusa skrev:Ja bare gi beskjed når du kommer på noe du. :D

Mammasirkelen er nok som du sier ikke så ond av seg, har hørt at det skal vist være slik. Mammaer skal bruke tusenvis av kroner i måneden på å ringe å gi døtrene sine telefonskrekk og komplikasjoner som kronisk øresus, for det er det som er snilt, kjempesnilt! Det er sånn snille, kjempe kjempe snille mammaer må gjøre for at barna skal forstå at mammaene er glade i dem. For det er vist noe vi ikke er i stand til å forstå hvis nettopp dette uteblir. :D Men når jeg tenker meg om så er det bare mammaer som har sagt det sååå om det stemmer kan jeg ikke garrantere hmmm.. :mozilla_undecided:


Min mamma trenger ikke min hjelp når det kommer til sms, hun er ganske flink :D Hun har bare som regel for meget å si til at det passer inn i en sms ..:D

Ja jeg er heldig, men av og til så kan det bli for meget av det gode men så har jeg jo bare en mamma da.. :mozilla_wink:

Et par år.. hm.. tar det så lang tid så ville jeg ha bedt hjelperene dine om å ryke å reise, sendt inn klage på dem rett og slett! Forresten hvor eller hvem skal man klage til når en er missfornøyd med hjelperene sine? Hvem betaler erstatning for uteblivende gevinst?
Har man reklamasjonsrett?

Jeg er litt irritert på mine skjønner du.. har enda ikke sett noe til dem på 26 år, tror ikke de virker eller så sluntrer de seg nok unna. Bare de ikke levere inn timelister og tar ut lønn for det synes jeg ikke er fortjent.. Ingen som har vært og dobbelsjekka no hos meg hvertfall, har du sett eller hørt no?

Jaja det finnes jo advokater.. :D
Har kanskje funne på noko du kan få hjelpe meg med...men da tek eg det på pm først, viss det er greit for deg da?

Vel...som pappa er eg ikkje stort betre...men har da mange år att før son min flytter ut og han vil vel oppleve at pappasirkelen er ganske firkanta...

Veit du, sms kan komme til kort alså...liker oxo å ringe viss eg har mykje å diskutere... :mozilla_oops:

Eg ser ikkje vekk fra at hjelparane mine er reist, men eg har alikevel lyst å prøve, bare for å sleppe å angre på at eg ikkje prøvde...er så mykje uprøvd og så lita tid å ta av :mozilla_tongue: ...og kva hadde vel ein slik test vore verdt viss eg ikkje delte det med fleire...dei fleste synast sikkert testinga er både teit og uetisk i forhold til åndelige uskrivne lover...og nokre ser på testinga med krampelatteren dårlig skjult...samma det...eg stille min nyskjerrighet...så får andre synast det dei vil... :)

Hehe...dei sluntrer nok unna...du lyt stramme dei opp...eller kanskje eg sku komme å dobbeltsjekke deg for hjelpere...kanskje det popper fram mange forskjellige hjelpere da...eller kanskje dei stikker av for godt... :mozilla_surprised:

Eg har enno ikkje sett snurten av hjelpere...dei tør jo ikkje komme å skremme meg pittelitt eingang...er så skuffa atte... :(

Hmmm...kvifor ser eg for meg advokat-dame med briller og skjørt... ](*,)
Antall ord: 550
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Nei så kjekt, selvsagt jeg kan hjelpe hvis jeg har muligheten:D

Bare send meg en pm du :D
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Uke 48

Her vart kvar metode testa ut:
Prioritering/Metode
13, 34, 8: Spørre hjelper(e)
22, 17, 1: Meditasjon
19, 5, 16: Pendel
14, 15, 27: Ouija

Det vart ikkje omprioritering.

Her er tala som vart nytta til innlevering:
Prioritering/Metode
13, 34: Spørre hjelper(e)
22, 17: Meditasjon
19, 5: Pendel
14, 15: Ouija

Da fekk eg desse 8 tala: 5 - 13 - 14 - 15 - 17 - 19 - 22 - 34

Og her ligg bilde av kvitteringa.
Antall ord: 78
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Møkka-tal som kom vart: 6 - 10 - 12 - 15 - 17 - 21 - 26 + 3 - 5 - 24 noko som gav 2 rette.

Forsatt elendig men med ein liten forberdring sia forrige gang...
Antall ord: 31
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Så prøve eg til att etter eit kort opphald frå testinga. :)

Uke 02

Her vart kvar metode testa ut:
Prioritering/Metode
16, 24, 7: Spørre hjelper(e)
3, 33, 9: Meditasjon
28, 21, 18: Pendel
16, 2, 21: Ouija

Her er resultatet etter omprioritering grunna tal som kjem opp 2 ganger eller meir:
Prioritering/Metode
16, 24, 7: Spørre hjelper(e)
3, 33, 9: Meditasjon
21, 28, 18: Pendel
16, 21, 2: Ouija

Her er tala som vart nytta til innlevering:
Prioritering/Metode
16, 24, 7: Spørre hjelper(e)
3, 33, 9: Meditasjon
21, 28: Pendel
16, 21: Ouija

Da fekk eg desse 8 tala: 3 - 7 - 9 - 16 - 21 - 24 - 28 - 33

Og her ligg bilde av kvitteringa.
Antall ord: 123
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links