Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøker det på gamlehjemmet ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 00:00
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Spøker det på gamlehjemmet ?

Innlegg av Drusilla »

Jeg jobber på et gamlehjem og der er jeg ganske sikker på at noen går igjen i gangene nede i kjelleren, mellom kapellet og likhuset. Merker det noen ganger når jeg er der nede at lufta er elektrisk på en måte. Jeg merker at jeg blir iaktatt ! Vi går sikkerhetsrunder om natten og sjekker at alt er låst og de dørene som er i dette område er noen ganger blitt låst opp igjen når vi kommer på neste runde,- og vi er alene ! Andre ganger er det alarmen på en av ytterdørene som begynner å ringe. For å få den igang må man virkelig gå på døra med makt. Når vi går ned å sjekker er det selvsagt ingen der. Ingen vi kan se ....
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Lukk opp døra så de kommer seg ut.
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
morten242
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 19:11
18
Kjønn (valgfri): jada
Lokalisering: lausgarda

Innlegg av morten242 »

hvis dere har sikkerhetskameraer kan dere skjekke om systemet ''krasjer'' når dørene ''låser seg opp av seg selv''.
Antall ord: 21
-Morten242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links