Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ forklaring?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Jun 2006 21:25
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: norge
forklaring?
hva betyr 11111111_89..... jeg har lagt ut et innlegg om hvordan jeg fikk opp dette tallet men fikk bare useriøse svar.... er det noen som er veldig flinke med tall som kan forklare hva dette betyr?
Antall ord: 38
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Hvordan skulle vi kunne ane hva det betyr?!
Er ikke sikkert det betyr noe heller, men hvis du ikke finner noe fornuftig ved å søke på det kan du nok heller ikke tro du får noe bra svar her.
Men ja, det kan jo hende du har flaks!
Er ikke sikkert det betyr noe heller, men hvis du ikke finner noe fornuftig ved å søke på det kan du nok heller ikke tro du får noe bra svar her.
Men ja, det kan jo hende du har flaks!
Antall ord: 49
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Alle spøkelser som skriver tall via datamaskiner skriver 11111111_89
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Tull, hvor har du hørt dette?Llanfairpwllgwyngyll skrev:Alle spøkelser som skriver tall via datamaskiner skriver 11111111_89
Søker man på det tallet finner man bare mongalax poster i dette forumet, om det var et "kjent" tall ville man funnet andre sider.
Antall ord: 45
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Sep 2006 15:25
- 18
- Lokalisering: Oppland
Re: forklaring?
Du burde kanskje fortelle oss andre i hvilken sammenheng du fikk opp disse tallene, så det er lettere å kanskje prøve å forstå hva de betyr?! Dah...mongalax skrev:hva betyr 11111111_89..... jeg har lagt ut et innlegg om hvordan jeg fikk opp dette tallet men fikk bare useriøse svar.... er det noen som er veldig flinke med tall som kan forklare hva dette betyr?
Antall ord: 66
... ... Oh sure, pointless.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det har han fortalt her:Du burde kanskje fortelle oss andre i hvilken sammenheng du fikk opp disse tallene, så det er lettere å kanskje prøve å forstå hva de betyr?! Dah...
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... p?p=172986
Hehe, jeg har faktisk noen symboler jeg lurer på om andre har sett?
Hvor dem kommer fra kan jeg heller si en annen gang...
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
.. Men så var det jo ingen som hadde fortalt MEG det.. Hehe SorryTrappedSoul skrev:Det har han fortalt her:Du burde kanskje fortelle oss andre i hvilken sammenheng du fikk opp disse tallene, så det er lettere å kanskje prøve å forstå hva de betyr?! Dah...
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... p?p=172986
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hvor dem kommer fra kan jeg heller si en annen gang...[/quote]
Også de symbolene dine? De har jeg faktisk sett i IQ-tester.. Kanskje det er en ånd som prøver å være "smart" med deg? Neida Men seriøst.. Helt sant..
Hvor dem kommer fra kan jeg heller si en annen gang...[/quote]
Også de symbolene dine? De har jeg faktisk sett i IQ-tester.. Kanskje det er en ånd som prøver å være "smart" med deg? Neida Men seriøst.. Helt sant..
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Jun 2006 21:25
- 18
- Lokalisering: norge
jeg har funnet en forklaring på tallene mine
jeg søkte via mIRC på en side jeg ikke husker helt men det var i allefall en paranormal side som jeg spurte om de viste noe om tallet. de var fra england trur jeg. de sa iallefall at 1 betydde agresiv 8 betydde bestemt og 9 forklarer at ånden er gjennomførlig så til sammen får jeg et tall som dette 01.89 kanskje en dato aner ikke men hvis noen har forklaring er det bare å skrive=)
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 19:11
- 18
- Kjønn (valgfri): jada
- Lokalisering: lausgarda
det er ikke noen dato det er et klokkelsett...
Antall ord: 9
-Morten242
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2006 23:30
- 18
- Lokalisering: Tromsø
Ånden satte seg kanskje på tastaturet ved et uhell?mongalax skrev:hva betyr 11111111_89..... jeg har lagt ut et innlegg om hvordan jeg fikk opp dette tallet men fikk bare useriøse svar.... er det noen som er veldig flinke med tall som kan forklare hva dette betyr?
Syns de lignet skrekkelig på russiske bokstaver.. hvor kommer de fra da?Hehe, jeg har faktisk noen symboler jeg lurer på om andre har sett?
Antall ord: 85
<b>Du er ikke et menneskelig vesen med en åndelig opplevelse...
Du er et åndelig vesen med menneskelige opplevelser...</b>
Du er et åndelig vesen med menneskelige opplevelser...</b>
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Er navnet romklubben til romvesene noen jeg kjenner hadde kontakt med om dem husket rett. (derfor jeg ikke ville si det)phenomena skrev:Hehe, jeg har faktisk noen symboler jeg lurer på om andre har sett?
Syns de lignet skrekkelig på russiske bokstaver.. hvor kommer de fra da?
Antall ord: 59
Hide post links |