Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noe rart som har skjedd i stallen..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2006 23:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
Noe rart som har skjedd i stallen..
Det hele skjedde i vår når jeg og ei venninde sto og strigla den ene hesten hennes i stallen. vi hadde det ganske så koselig helt til det plutseli falt ned noe fra taket, det kunne ikke ha falt noe gjennom taket *fra høy loftet* for det var tett ikke en eneste glipe som den tingen kunne ha falt neeed i gjennom. Når den tingen falt ned ifra taket eller fra løseluften slo jeg da til når det falt ned. I ettertid så var hestene helt ville når de skulle ut av stallen, de stoppet i døråpningen og ville ikke gå lengere, når vi først fikk de gjennom døren så galloperte de avsted, akkurat som om der var noe som jaget de. Hadde det samme problemet med å få de inn igjen, men da bråstoppet de rett før låvebrua. Kan noen kanskje forklare meg hva som kan være årsaken til disse hendelsene?
Antall ord: 167
The story ends...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2006 17:51
- 18
- Lokalisering: møre og romsdal
du glemte
at den "tingen"som falt ned,var ei penn..
(jeg var med på det!) det var creepy;o den bare datt ned ifra løse lufta..;s
Antall ord: 27
se bak deg Ôô
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2006 23:31
- 18
Re: du glemte
pjuusa skrev:at den "tingen"som falt ned,var ei penn..
åså var den knekt i to;O igen av oss hadde me oss ei penn ned i stallen eller;S
Antall ord: 49
The story ends...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 19:11
- 18
- Kjønn (valgfri): jada
- Lokalisering: lausgarda
dere vet vel at dyr kan se spøkelser??
hesten så spøkelse, som folk vanligvis ville blitt ble de redde og ville ikke gå bort til dem.. det som datt ned kan jo ha vært noe spøkelse hadde med seg.. eller noe han hadde tatt fra deg og slipte den ned for å gjøre dere redde...
hesten så spøkelse, som folk vanligvis ville blitt ble de redde og ville ikke gå bort til dem.. det som datt ned kan jo ha vært noe spøkelse hadde med seg.. eller noe han hadde tatt fra deg og slipte den ned for å gjøre dere redde...
Antall ord: 59
-Morten242
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jul 2006 23:45
- 18
Rare greier...tydelig at hestene er redde for noe. De er vel ikke vanlig at en penn deler seg i to helder, om den av en naturlig årsak skulle ha falt ned fra taket.....
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2006 12:07
- 18
Vetter og underjordiske bor i og rundt og under stall(og hus og låver). Kanskje var det disse dere ble skremt av. Kanskje det er noen eldre naboer/slektninger som kan fortelle deg om de underjordiskes aktiviteter der du bor?
Antall ord: 41
Lia.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Hvem er disse "underjordiskes" alle snakker om?lia skrev:Vetter og underjordiske bor i og rundt og under stall(og hus og låver). Kanskje var det disse dere ble skremt av. Kanskje det er noen eldre naboer/slektninger som kan fortelle deg om de underjordiskes aktiviteter der du bor?
Antall ord: 50
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Du kan lese om dem i oppslagsverk, i eventyr og i lokale historier. Gammel viten som er blitt erstattet av mer "trendy" new-age.
Antall ord: 24
Lia.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Til TrappedSoul:
De UNDERJORDISKE kan man si er restene av en gammel tro på at det fantes MANGE (utallige) guder eller at alt i naturen var fyllt av en (upersonlig) gudommelig kraft.
Noen ganger forestilte folk seg at de underjordiske bodde i et menneske-likt samfunn under jorden, og der hadde de kyr osv. Denne religionen tapte mot kristendommen og ble senket til å være "bare overtro".
Jeg tror, som jeg har skrevet i et annet innlegg, at mange av de uforklarelige opplevelsene folk beskriver her ikke er spøkelser men underjordiske eller naturånder.
Hvis du kjenner noen som har bodd lenge på bondegård eller ute i skog/mark kan de nok fortelle deg at de har følt de underjordiskes nærvær !
De UNDERJORDISKE kan man si er restene av en gammel tro på at det fantes MANGE (utallige) guder eller at alt i naturen var fyllt av en (upersonlig) gudommelig kraft.
Noen ganger forestilte folk seg at de underjordiske bodde i et menneske-likt samfunn under jorden, og der hadde de kyr osv. Denne religionen tapte mot kristendommen og ble senket til å være "bare overtro".
Jeg tror, som jeg har skrevet i et annet innlegg, at mange av de uforklarelige opplevelsene folk beskriver her ikke er spøkelser men underjordiske eller naturånder.
Hvis du kjenner noen som har bodd lenge på bondegård eller ute i skog/mark kan de nok fortelle deg at de har følt de underjordiskes nærvær !
Antall ord: 126
Lia.
Hide post links |