ikke som eg har fått med meg.. venter forstat på info om det..un0rmal skrev:Er Atmi også utestengt?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ åndeutdrivelse uten å være tilstede?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Antall ord: 20
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hei. Vil bare informere om at Atmi har slettet seg
Antall ord: 10
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
ja det vet vi... men hvorfor...CandyMilla skrev:Hei. Vil bare informere om at Atmi har slettet seg
*savne på atmi*
lurte litt på hvorfor hu ikke hadde vert online. men tenkte at hu kanskje var opptatt denne og sist uka...
men la merke til i dag at nicket var sletta..
Antall ord: 51
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jovian skrev:
10 minutter etter at jeg utestengte kenneth Thon, registrerte han seg som Kthon3 og prøvde å skrive på forumet igjen.
Når jeg utestengte og slettet denne brukeren, registrerte Kenneth seg som Bengtblehengt og prøvde igjen å skrive på forumet.
Latterlig altså!
Antall ord: 44
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
Er vel ikke så lett å holde folk unna hvis dem på død og liv vill bli medlem her? Er vel bare å melde seg inn med et nytt navn? Eller er det kanskje ikke så enkelt??Jovian skrev:
10 minutter etter at jeg utestengte kenneth Thon, registrerte han seg som Kthon3 og prøvde å skrive på forumet igjen.
Når jeg utestengte og slettet denne brukeren, registrerte Kenneth seg som Bengtblehengt og prøvde igjen å skrive på forumet.
Latterlig altså!
Må kanskje registrere en mailadresse og da er det jo ikke fullt så lett..
Huusker ikke, har jo bare meldt meg inn en gang, og det begynner å bli en stund siden :mozilla_smile:
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Synd at Atmi har slettet seg herfra. Jeg likte å lese diskusjonene hennes.
Antall ord: 12
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
Hei, det er trist å høre at atmi slettet seg fra forumet, blir flere som går om det ikke blir en opprydding her. Og trist at det endte opp sån det gjhorde med kenneth, men en ting jeg ikke forstår er hvorfor ikke ell boss blir pemla ut? Aldri sett så mye diskriminering og direkte person angrep jeg, og dere, les over alle hans innlegg hvilken av dem er positive?
et spørsmål til jovian, er El Boss samme person som wiz?
Antall ord: 86
Hide post links |
latterlige olav slår til igjen. Du som kan se herr og fru alvestad fra 1700 tallet på vannklosettet, burde vel kunne se effektivt at jeg og wiz er to forskjellige, men det er vanskelig for deg å kommunisere med mennesker i levende livet.olav moldestad skrev:Hei, det er trist å høre at atmi slettet seg fra forumet, blir flere som går om det ikke blir en opprydding her. Og trist at det endte opp sån det gjhorde med kenneth, men en ting jeg ikke forstår er hvorfor ikke ell boss blir pemla ut? Aldri sett så mye diskriminering og direkte person angrep jeg, og dere, les over alle hans innlegg hvilken av dem er positive?
Pass deg så jeg ikke dør av latter....
Antall ord: 141
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Grunnen til det er at jeg mener å huske at jeg snakket med deg El Boss på chatten en gang, og du sa at du var wiz. Men da er det sikkert bare jeg som husker feil. Og jeg som fortalte det til Olav, så derfor spurte han. Men da har jeg bare husket feil.. Ja for andre gang
Antall ord: 58
Hide post links |
Nei men hadde vært moro å trufffet deg og sett om jeg fikk rettEl Boss skrev:latterlige olav slår til igjen. Du som kan se herr og fru alvestad fra 1700 tallet på vannklosettet, burde vel kunne se effektivt at jeg og wiz er to forskjellige, men det er vanskelig for deg å kommunisere med mennesker i levende livet.olav moldestad skrev:Hei, det er trist å høre at atmi slettet seg fra forumet, blir flere som går om det ikke blir en opprydding her. Og trist at det endte opp sån det gjhorde med kenneth, men en ting jeg ikke forstår er hvorfor ikke ell boss blir pemla ut? Aldri sett så mye diskriminering og direkte person angrep jeg, og dere, les over alle hans innlegg hvilken av dem er positive?
Pass deg så jeg ikke dør av latter....
Antall ord: 158
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2006 18:32
- 18
- Lokalisering: Nord-Norge
- Blitt takket: 1 gang
Si meg Moldestad, du som er så klarsynt og opplyst og alt, det kan du vel se selv?olav moldestad skrev:Hei, det er trist å høre at atmi slettet seg fra forumet, blir flere som går om det ikke blir en opprydding her. Og trist at det endte opp sån det gjhorde med kenneth, men en ting jeg ikke forstår er hvorfor ikke ell boss blir pemla ut? Aldri sett så mye diskriminering og direkte person angrep jeg, og dere, les over alle hans innlegg hvilken av dem er positive?
Antall ord: 107
Hide post links |
skulle jeg ha utgitt meg for å være wiz???
litt for dumt, men ok, bare å åpne slusene og sense i eteren, så burde man finne ut av det.
jeg syntes bare det er patetisk å holde på som olav og skulle true med å slenge dritt om folk, hvilket han også gjør til gangs, rundt omkring, men neglisjerer det at han stadig taes med buksa nede, og det er greit, han er for umoden til å stå for alt tullet han kommer med, men ikke si at jeg ikke har forsøkt å komme i dialog med ham, men da blir han drittredd og kaster dritt som forsvar, og frykter mennekser, og benytter teknikker som å slenge at jeg er venneløs, og den setter jeg pris på fra en som bombarderer forumene med at han trenger venner stakkaren, for han har kommet til storbyen, huttetu, stakkars pelle venneløs....
Men å sitte her å sverte en mann som sverter seg selv er ikke min intensjon, men lykke til videre i livet, og kos dere på ellingsrudåsen..
Sa jeg ellingsrudåsen.....
litt for dumt, men ok, bare å åpne slusene og sense i eteren, så burde man finne ut av det.
jeg syntes bare det er patetisk å holde på som olav og skulle true med å slenge dritt om folk, hvilket han også gjør til gangs, rundt omkring, men neglisjerer det at han stadig taes med buksa nede, og det er greit, han er for umoden til å stå for alt tullet han kommer med, men ikke si at jeg ikke har forsøkt å komme i dialog med ham, men da blir han drittredd og kaster dritt som forsvar, og frykter mennekser, og benytter teknikker som å slenge at jeg er venneløs, og den setter jeg pris på fra en som bombarderer forumene med at han trenger venner stakkaren, for han har kommet til storbyen, huttetu, stakkars pelle venneløs....
Men å sitte her å sverte en mann som sverter seg selv er ikke min intensjon, men lykke til videre i livet, og kos dere på ellingsrudåsen..
Sa jeg ellingsrudåsen.....
Antall ord: 176
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jeg sa ikke AT du utga deg for å være wiz, men at jeg mente å huske at du sa det i en chat en gang. Jeg sa også at jeg kunne ta feil.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 19:11
- 18
- Kjønn (valgfri): jada
- Lokalisering: lausgarda
synes det høres ut som om du er LURT, den typen svindling er det man kan finne i online spill
Antall ord: 21
-Morten242
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
jeg skal melde meg ut jeg av para.. så skal jeg komme tilbake og kalle meg Hurpe...
Antall ord: 17
Vær snille mot dyrene
Hide post links |