da er det avklart.. supert.. tusen takk for svar:)Jovian skrev:El Boss?
Jeg vet ikke om El Boss og/eller hvorfor vedkommende har blitt utestengt, men det har vært en grunn. Hvem er El Boss, evt. har denne personen registrert seg på nytt ?
Jovian
Rettelse: Jeg kan ikke etter nærmere kontroll se at El Boss er utestengt fra nettstedet. Det er mulig vedkommende har vært i karantene for en tid tilbake, men El Boss har full tilgang til forumet, og har hatt det de siste ukene, slik jeg ser det.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ åndeutdrivelse uten å være tilstede?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Antall ord: 94
Vær snille mot dyrene
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Og nå slenger du dritt, men ble du utvist neisnuppedilla skrev:Jg må si.. at El Boss har iallfall intelligente innlegg iforhold til Kenneth.. og er det ikke urettferdig at El Boss blir utestengt uten alle de sjangsene som Kenneth Thon har fått?Jovian skrev:Hei alle
Kenneth har oppført seg slik som dette i flere år, og registrerer seg stadig med nye brukernavn og snakker dritt om alt og alle inkludert meg selv. Jeg har advart ham maange ganger og har tilgitt han enda flere. Han lærer aldri og er derfor igjen utestengt fra paranormal.no
Jovian
Og.. om Kenneth leser dette... du er f.. meg åndelig innsnevret for ikke å snakke om mentalt.. med alt det babbelet du klarer å lire av deg noen ganger.. *himle med øya*
send alt du kan av dårlige energier til meg... om du blir sur.. jeg tupper dem tvers igjennom lufta tilbake til deg... noen må bare synke.. lavt...
Bengtblehengt
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
kenneth?Bengtblehengt skrev:Og nå slenger du dritt, men ble du utvist neisnuppedilla skrev:Jg må si.. at El Boss har iallfall intelligente innlegg iforhold til Kenneth.. og er det ikke urettferdig at El Boss blir utestengt uten alle de sjangsene som Kenneth Thon har fått?Jovian skrev:Hei alle
Kenneth har oppført seg slik som dette i flere år, og registrerer seg stadig med nye brukernavn og snakker dritt om alt og alle inkludert meg selv. Jeg har advart ham maange ganger og har tilgitt han enda flere. Han lærer aldri og er derfor igjen utestengt fra paranormal.no
Jovian
Og.. om Kenneth leser dette... du er f.. meg åndelig innsnevret for ikke å snakke om mentalt.. med alt det babbelet du klarer å lire av deg noen ganger.. *himle med øya*
send alt du kan av dårlige energier til meg... om du blir sur.. jeg tupper dem tvers igjennom lufta tilbake til deg... noen må bare synke.. lavt...
Bengtblehengt
Antall ord: 164
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nes i Akershus
-
- Standard bruker
- 20
han tørte ikke mer nå...
han avslørte seg for kjapt kanskje?
han avslørte seg for kjapt kanskje?
Antall ord: 13
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
ElBoss er ikke Kenneth. Jeg må si at jeg ble også sjokkert da jeg hørte at ElBoss hadde blitt bedt om å ikke komme igjen. Han har sterke meninger. Og kanskje han sier ting som noen mener det ikke er helt greit å si. Men det er det mange som gjør. Og jeg syns ikke at ElBoss skulle utestenges. Han er oppegående og antageligvis en av de som kan mest om det paranormale, av de som er her inne. Så jeg syns det var leit og trist - og det er et tap for Paranormal, ikke for ElBossJovian skrev:Hei alle
Jovian
Antall ord: 155
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Så vidt jeg vet er han ikke utestengt, men har fått beskjed om å ikke vise seg.Jovian skrev:El Boss?
Jeg vet ikke om El Boss og/eller hvorfor vedkommende har blitt utestengt, men det har vært en grunn. Hvem er El Boss, evt. har denne personen registrert seg på nytt ?
Jovian
Rettelse: Jeg kan ikke etter nærmere kontroll se at El Boss er utestengt fra nettstedet. Det er mulig vedkommende har vært i karantene for en tid tilbake, men El Boss har full tilgang til forumet, og har hatt det de siste ukene, slik jeg ser det.
Og etterpå ser jeg at dette allerede er sagt. Men det var bare for jeg ikke hadde lest det enda.
Sist redigert av Globeline på 29 Nov 2006 19:50, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 122
Hide post links |
Vet jo at El Boss ikke er Kenneth, men er El Boss utestengt?? Har ikke fått med meg det jeg... Han kunne jo være en stor kverulant da... Kan vi jo sikkert alle, men det finnes jo grenser for alt mener jeg...Globeline skrev:ElBoss er ikke Kenneth. Jeg må si at jeg ble også sjokkert da jeg hørte at ElBoss hadde blitt bedt om å ikke komme igjen. Han har sterke meninger. Og kanskje han sier ting som noen mener det ikke er helt greit å si. Men det er det mange som gjør. Og jeg syns ikke at ElBoss skulle utestenges. Han er oppegående og antageligvis en av de som kan mest om det paranormale, av de som er her inne. Så jeg syns det var leit og trist - og det er et tap for Paranormal, ikke for ElBossJovian skrev:Hei alle
Jovian
Antall ord: 201
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det var bare jeg som prata først og leste etterpå.Christina skrev:Vet jo at El Boss ikke er Kenneth, men er El Boss utestengt?? Har ikke fått med meg det jeg... Han kunne jo være en stor kverulant da... Kan vi jo sikkert alle, men det finnes jo grenser for alt mener jeg...Globeline skrev:ElBoss er ikke Kenneth. Jeg må si at jeg ble også sjokkert da jeg hørte at ElBoss hadde blitt bedt om å ikke komme igjen. Han har sterke meninger. Og kanskje han sier ting som noen mener det ikke er helt greit å si. Men det er det mange som gjør. Og jeg syns ikke at ElBoss skulle utestenges. Han er oppegående og antageligvis en av de som kan mest om det paranormale, av de som er her inne. Så jeg syns det var leit og trist - og det er et tap for Paranormal, ikke for ElBossJovian skrev:Hei alle
Jovian
Antall ord: 214
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
skal vi utestenge alle kvergulante må eg utestenges med en gang.
for selv eg kan være litt for kvergulant noen ganger..
for selv eg kan være litt for kvergulant noen ganger..
Antall ord: 22
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
Sa jo at vi alle sikkert er det, men opplever deg som en veldig koselig fyr jeg.... Og alle har jo lov og si sine meninger, men tror nok du vet hva jeg mente :mozilla_wink:
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
seff gjore eg detChristina skrev:Sa jo at vi alle sikkert er det, men opplever deg som en veldig koselig fyr jeg.... Og alle har jo lov og si sine meninger, men tror nok du vet hva jeg mente :mozilla_wink:
berre satte det litt på spissen
Antall ord: 48
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Er Atmi også utestengt?
Antall ord: 4
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
??? Aner ikke, klare ikke følge helt med på hva som skjer her inne, selvom jeg har blitt ganske aktiv i det siste.............
Antall ord: 23
Hide post links |