Laika går nok fortsatt i bane er jeg redd for...livingdeaddoll skrev:laika døde der oppe jo, gjorde hun ikke?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Min Mening om gjenferd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tromsø
Antall ord: 22
<b>Du er ikke et menneskelig vesen med en åndelig opplevelse...
Du er et åndelig vesen med menneskelige opplevelser...</b>
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
Ånei... Og jeg som trodde på en happy ending.. Grusomt!phenomena skrev:Laika går nok fortsatt i bane er jeg redd for...livingdeaddoll skrev:laika døde der oppe jo, gjorde hun ikke?
Antall ord: 34
Hide post links |
Det er groteskt å gjøre sånt mot dyr.Liis skrev:Ånei... Og jeg som trodde på en happy ending.. Grusomt!phenomena skrev:Laika går nok fortsatt i bane er jeg redd for...livingdeaddoll skrev:laika døde der oppe jo, gjorde hun ikke?
Har sett bildet som ble tatt av Laika, og jeg får så vondt inni meg.
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tromsø
Re: Min Mening om gjenferd
Det er heller aldri bevist at de IKKE eksisterer... Og det vil vel aldri skje det hellerVulcan skrev:Har lest masse historier å sånn på denne siden, skal si d er mye sprøtt her ja=S. Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk er så opptatt av gjenferd. Det er jo aldri bevist at de eksisterer og det vil aldri skje heller. .
Antall ord: 65
<b>Du er ikke et menneskelig vesen med en åndelig opplevelse...
Hide post links |
Jo da, men tror egentlig bare på det som jeg ser å kan forklares jeg. Men d skjer jo så mye rart at man har den lille tvilen uansett om man prøver å innse at gjenferd ikke finnes.
men kom til å tenke på en liten ting. Skulle ikke Zombier, Vampyrer, Hekser, Å sånne monster være like troverdig som gjenferd? Men tror dere gjenferd-folk på det? Det er jo akkurat samme "påfunnet"
men kom til å tenke på en liten ting. Skulle ikke Zombier, Vampyrer, Hekser, Å sånne monster være like troverdig som gjenferd? Men tror dere gjenferd-folk på det? Det er jo akkurat samme "påfunnet"
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Og der slettet han seg?!
Antall ord: 5
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Hekser er da ikke monstre! En heks er jo et menneske som har en egen trosretning... Wicca f.eks...Vulcan skrev:Jo da, men tror egentlig bare på det som jeg ser å kan forklares jeg. Men d skjer jo så mye rart at man har den lille tvilen uansett om man prøver å innse at gjenferd ikke finnes.
Det er greit at du ikke tror på gjenferd o.l., men å kalle alt for "påfunn" er temmelig sneversynt da...
Antall ord: 115
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Hvorfor slettet Vulcan seg? Hrmf...så kjedelig å slette seg sånn helt plutselig, midt i en diskusjon...
Antall ord: 17
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |