Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEn engel ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

En engel ?

Innlegg av misty-gutt »

Brukte Gud en engel for å hjelpe denne hardt prøvede jenta ?

A true story: http://www.acwitness.org/testimony.html
Antall ord: 20
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Definer Gud... Kraft, styrke og kjærlighet. Ja, jeg tror det. Jeg tror på en slik kraft, at den finnes i alle mennesker. Og at det er opp til oss selv å finne den, og bruke den.
Men denne engelen...Jeg tror også engler er mennesker med mye styrke og kjærlighet, med om tanke for andre mennesker, som hjelper de som har det vondt.
Men samtidig er det så mange hardt prøvede mennesker her i verden. Fikk de hjelp, støtte fra en engel? Kanskje de fikk det, men oppdaget det ikke? Da blir det hele alt for diffust. Hvofor sende hjelp når ikke budskapet er tydelig?

Jeg kjenner en mann fra Irak, som flyktet ut av landet i 80`årene. Hans kone ble drept, men han og sønnen kom seg i sikkerhet. Han har fortalt at han har sett/ møtt en engel ved to anledninger.

Nei, livet og denne verdens mysterier.... hmmm? :mozilla_undecided:
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links