Hecate skrev:keynine skrev:
Jeg kan påstå at jeg er en påfugl, og jeg får sikkert mange til å tro på det...sikkert mange andre som også vil påstå at de er påfugler...
Nei....den må du nok lenger ut på landet med....eller ihvertfall til California.
Det er viktig det du sier da. Ingen går inn for å forklare hva en indigo er.
Det høres ut som om det er noen superevner og sånn, men det er i virkligheten bare mennesker som har en høyere bevissthet. D.v.s. de er klokere, mer empatiske, uselviske og genuineo.s.v. De har flere av kvalitetene vi så hos Jesus, ihvertfall slik jeg ser det. Ikke noe "pling-plong-new age", for å stjele Octopuzzys klassifisering.
Det kan sikkert stemme, jeg sier ikke at det ikke går ann..Men jeg sier meg skeptisk til slikt som bare blir påstått
...
Spesielt den siden i første innlegg i denne tråden.. ble litt for userjøst spør du meg.
Men for all del, jeg tror godt at det finnes noen med spesielle evner, men at noen har prestert å lage en liste som du kan sammenligne deg med for å finne ut om akkurat du er indigo blir litt dumt synes jeg, du ser nå hvor mange som plutselig mener de er av den spesielle sorten..lol
Jeg er litt trøtt, så jeg formulerer meg ikke så godt...ikke at jeg gjør det til vanlig heller, men håper at jeg ikke traff noen på et sårt pungt