Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderåndeutdrivelse uten å være tilstede?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

kthon2 skrev:
det at jeg sier at jeg kan gjøre det er ikke det samme som at jeg gjør det,

Kenneth
hu hadde betalt. så du forplikter deg til Å GJØRE DET.
da du motar penger så handler det ikke å "ta seg tid" lenger fordi at du "kanskje" skal gjøre det...
DU SKAL GJØRE DET etter du har fått betalt...
kthon2 skrev: derfor tar ting litt tid.
ja du har sikkert så mange klienter at det tok deg flere månader sier du?

kan garantera deg det at om du hadde blitt spora opp og anmelt for å ikke gjøre hva du har fått betalt for. så hadde ikke du vert den som hadde fått medhold.
Antall ord: 123
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Jovian skrev:
kthon2 skrev:
ToneG skrev:Kenneth- Jeg vil oppfordre deg til å betale henne tilbake de 400 kr du har fått.. Siden du har mere penger enn du klarer å bruke opp, burde ikke det være noe problem for deg! Nå må du virkelig skjerpe deg! Slike som deg ødelegger for så mange som jobber seriøst med det alternative, så vær så snill å legg opp med svindlingen din!

Jeg blir så sint!
En annen ting alle som kaller seg medium i skandinavia er svindlere.

Kenneth
Oi - Nok en typisk Kenneth-kommentar! :D

Fra Kenneths nettside
Jeg har evner som gjør at jeg kan kommunisere med ”andre” siden og er det noe du lurer på i denne forbindelse? Ikke vær redd for å ta kontakt jeg ønsker slike henvendelser først på mail så ringer jeg deg tilbake og setter av en time til deg om
Et medium er en person som kan kommunisere med ånder på den andre siden.

Si meg Kenneth, er du en svindler?

Jovian
Et medium er en person som ikke trenger hjelpe midler eller på annen måte trenger info han har "direkte" kontakt med åndeverden.

Han kan kommuisere i alle nivåer uten å tilkalle eller spørre om tilatelse han har med andre ord direkte linje, alle i skandinavia trenger info osv for kommunikasjon og er ikke et Medium.

Jo, du har nok rette jeg er en svindler for jeg kaller meg et Medium som alle andre gjør.
Men jeg har også egenskaper som jeg ikke forteller om på et forum.

Kenneth
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Jovian skrev:
kthon2 skrev:
ToneG skrev:Kenneth- Jeg vil oppfordre deg til å betale henne tilbake de 400 kr du har fått.. Siden du har mere penger enn du klarer å bruke opp, burde ikke det være noe problem for deg! Nå må du virkelig skjerpe deg! Slike som deg ødelegger for så mange som jobber seriøst med det alternative, så vær så snill å legg opp med svindlingen din!

Jeg blir så sint!
En annen ting alle som kaller seg medium i skandinavia er svindlere.

Kenneth
Oi - Nok en typisk Kenneth-kommentar! :D

Fra Kenneths nettside
Jeg har evner som gjør at jeg kan kommunisere med ”andre” siden og er det noe du lurer på i denne forbindelse? Ikke vær redd for å ta kontakt jeg ønsker slike henvendelser først på mail så ringer jeg deg tilbake og setter av en time til deg om
Et medium er en person som kan kommunisere med ånder på den andre siden.

Si meg Kenneth, er du en svindler?

Jovian
Etter å ha tenkt meg om ja, men ikke for mine klienter.

Jeg svindler staten for skatt, moms ,flyskatt ,bensin skatt, jeg selger svart arbeid hvitvasker penger osv osv

Kenneth
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Jovian skrev:
kthon2 skrev: Et medium er en person som ikke trenger hjelpe midler eller på annen måte trenger info han har "direkte" kontakt med åndeverden.
Dette høres for meg ut som det å kunne kommunisere med ånder.
kthon2 skrev: Han kan kommuisere i alle nivåer uten å tilkalle eller spørre om tilatelse han har med andre ord direkte linje, alle i skandinavia trenger info osv for kommunikasjon og er ikke et Medium.
kenneth, hvor har du fått denne informasjonen fra? Hvem har fortalt deg dette? Hvor går grensen for å være medium? Er det Ok i Tyskland da?
kthon2 skrev: Jo, du har nok rette jeg er en svindler for jeg kaller meg et Medium som alle andre gjør.

Kenneth
Nå kaster du stein i glasshus igjen, Kenneth.

Hvilke super-krefter / egenskaper har du som du ikke forteller på et forum?
Hmm, du er ute etter å ta meg nå hehe det fungerer dårlig på meg for ræva mi ler av deg du er bare en stor .......... i mine øyne.

Jeg er supermann men ikke si det til noen

Kenneth
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ranne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Nov 2004 09:58
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av Ranne »

Hm,ett medium må da ha litt info,hvis Jeg ber ett medium om hjelp,mener du da at mediumet vet hva jeg trenger hjelp til eller hvem jeg ønsker kontakt med,uten å vite noe på forhånd?Åndeverden er ganske stor tror jeg.Hvem er ett ekte medium da?Skjulte egenskaper??
Antall ord: 52
ranne

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Jovian skrev:
kthon2 skrev: Et medium er en person som ikke trenger hjelpe midler eller på annen måte trenger info han har "direkte" kontakt med åndeverden.
Dette høres for meg ut som det å kunne kommunisere med ånder.
kthon2 skrev: Han kan kommuisere i alle nivåer uten å tilkalle eller spørre om tilatelse han har med andre ord direkte linje, alle i skandinavia trenger info osv for kommunikasjon og er ikke et Medium.
kenneth, hvor har du fått denne informasjonen fra? Hvem har fortalt deg dette? Hvor går grensen for å være medium? Er det Ok i Tyskland da?
kthon2 skrev: Jo, du har nok rette jeg er en svindler for jeg kaller meg et Medium som alle andre gjør.

Kenneth
Nå kaster du stein i glasshus igjen, Kenneth.

Hvilke super-krefter / egenskaper har du som du ikke forteller på et forum?
Om det finnes Medium i Tyskland vet jeg ikke men det er meget få i for hele verden

Kenneth
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

kthon2 skrev:
Hmm, du er ute etter å ta meg nå hehe det fungerer dårlig på meg for ræva mi ler av deg du er bare en stor .......... i mine øyne.

Jeg er supermann men ikke si det til noen

Kenneth
du er for arogant.
jovian prøver ikke å ta deg. han har alerede tatt deg.
at du nekter å svare på ærlige å greie spørsmål på en skjeplig måte viser tap.
men. eg er sikkert ein " stor .......... " i dine auger også.
Antall ord: 84
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

.....og så er det El Boss som blir utestengt...

Sorry, vet ikke hva som var saken der.
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Jovian skrev:Hei alle

Kenneth har oppført seg slik som dette i flere år, og registrerer seg stadig med nye brukernavn og snakker dritt om alt og alle inkludert meg selv. Jeg har advart ham maange ganger og har tilgitt han enda flere. Han lærer aldri og er derfor igjen utestengt fra paranormal.no

Jovian
Jg må si.. at El Boss har iallfall intelligente innlegg iforhold til Kenneth.. og er det ikke urettferdig at El Boss blir utestengt uten alle de sjangsene som Kenneth Thon har fått?

Og.. om Kenneth leser dette... du er f.. meg åndelig innsnevret for ikke å snakke om mentalt.. med alt det babbelet du klarer å lire av deg noen ganger.. *himle med øya*
send alt du kan av dårlige energier til meg... om du blir sur.. jeg tupper dem tvers igjennom lufta tilbake til deg... noen må bare synke.. lavt...
Antall ord: 148
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

oioi... jovian er på krigssti :shock:

hehe.. neida jovian... du handlet rett
Antall ord: 11
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Jovian skrev:El Boss?

Jeg vet ikke om El Boss og/eller hvorfor vedkommende har blitt utestengt, men det har vært en grunn. Hvem er El Boss, evt. har denne personen registrert seg på nytt ?

Jovian

Rettelse: Jeg kan ikke etter nærmere kontroll se at El Boss er utestengt fra nettstedet. Det er mulig vedkommende har vært i karantene for en tid tilbake, men El Boss har full tilgang til forumet, og har hatt det de siste ukene, slik jeg ser det.
da er det avklart.. supert.. tusen takk for svar:)
Antall ord: 94
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bengtblehengt

Innlegg av Bengtblehengt »

snuppedilla skrev:

Kenneth har oppført seg slik som dette i flere år, og registrerer seg stadig med nye brukernavn og snakker dritt om alt og alle inkludert meg selv. Jeg har advart ham maange ganger og har tilgitt han enda flere. Han lærer aldri og er derfor igjen utestengt fra paranormal.no

Jovian
Jg må si.. at El Boss har iallfall intelligente innlegg iforhold til Kenneth.. og er det ikke urettferdig at El Boss blir utestengt uten alle de sjangsene som Kenneth Thon har fått?

Og.. om Kenneth leser dette... du er f.. meg åndelig innsnevret for ikke å snakke om mentalt.. med alt det babbelet du klarer å lire av deg noen ganger.. *himle med øya*
send alt du kan av dårlige energier til meg... om du blir sur.. jeg tupper dem tvers igjennom lufta tilbake til deg... noen må bare synke.. lavt...
Og nå slenger du dritt, men ble du utvist nei

Bengtblehengt
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Bengtblehengt skrev:
snuppedilla skrev:

Jovian

Og nå slenger du dritt, men ble du utvist nei

Bengtblehengt
kenneth?
Antall ord: 164
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links