Hvis du er det du sier du er, så betyr det at du er en av de som er her for å holde lyset for verden. Disse menneskene er her i forbindelse med en overgang til en litt annen hverdag.. De er her for å "vekke" resten av befolkningen og for å være med å heve denne berømte vibrasjonsfrekvensen
At auraen din er blå tror jeg har noe med perioden du er inne i å gjøre, den er vel ikke alltid blå? Fargen har etter det jeg har hørt også stå for transformasjon.. Her tror jeg heller det hvite i auraen kan fortelle mye når det gjelder hvor du er spirituelt/åndelig, men det er nå bare magefølelsen min (er auraen lys eller mørk blå?).
Det som står her virker kanskje ikke så seriøst nei, men jeg tror det ligger noe i det likevel
Lista treffer derimot mange, samtidig som den kanskje også utelukker de som faktisk faller under denne kategorien med stjernebarn (starseeds, lysarbeidere, indigobarn..). Jeg syntes denne sterke følelsen av å føle en trang til å forandre og forbedre verden for alle som lever her burde blitt understreket og skrevet med blokkbokstaver.