Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhjemsøkt hus, hvordan bli kvitt uroen?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
mor
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2006 13:37
18

hjemsøkt hus, hvordan bli kvitt uroen?

Innlegg av mor »

Vi bor i et hus med aktivitet som vi har fått konstantert av et medium. Jeg klarte lenge å kontrollere denne aktiviteten gjennom rådene fra mediumet, men nå virker huset sint og urolig. Hverken jeg eller mannen min trives der lenger.
Vi har barn som ser skygger og en hund som flekker tenner mot noe ingen ser.
Vi har dører som åpner seg, lys som slår seg av og på, kalde gufs som går gjennom marg og ben og vi får av og til en følelse av å bli tatt i rundt, da føler vi oss ikke redde.

Ting som har blitt gjort for å holde aktiviteten nede:
Test av åndene gjennom bibelen og gud.
"oljet" inngangspartier, vinduer og sengegavler
Konfrontert åndene med at de forstyrrer og at de må trekke seg tilbake.
Lagt et beskyttende lys over og rundt hus, barn og slektninger, samt hund.

Jeg ønsker svar fra dere som vet hva disse "testene" går utpå.
Vi trenger effektiv hjelp for nå virker det som om hele huset er sint.

mvh
mor
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2006 12:34
18
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

har du røyket ut negativiteten med salvie?
strø salt forran alle opninger (dører/vinduer)
lag segl av pentagrammer.
Gud og bibel vil kun hjelpe på menneskeånder/ånder som frykter Jahve, og kan faktisk irritere og hisse opp ånder som ikke eier den frykten.
ta kontakt med klarsynt/medium/Prest/trollmann med erfaring med utdrivelser, eller guiding over til den andre siden. f.eks Moldestad
Antall ord: 67
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mor
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av mor »

Xirque Zdataan skrev:har du røyket ut negativiteten med salvie?
Gud og bibel vil kun hjelpe på menneskeånder/ånder som frykter Jahve, og kan faktisk irritere og hisse opp ånder som ikke eier den frykten.
ta kontakt med klarsynt/medium/Prest/trollmann med erfaring med utdrivelser, eller guiding over til den andre siden. f.eks Moldestad
Hei, Takk for svar.
Det med Jahve var det jeg fryktet mest, for når jeg har spurt mediumet om der ikke finnes ånder som ikke frykter/tror på Jesus har hun unnveket med å svare at opprinnelsen er gud og alle fykter hans vrede. Salt er for hekser og skikkelig overtro, er det ikke? Får meg ikke til å tro på det der, men hvem vet hva som finnes når åndene helt klart finnes.
Moldestad? Jeg har brukt et medium i England, dro dit på besøk etter å ha hørt om henne gjennom spiritualchurch i Leads.
Har du kontakt detajeler til Moldestad og referanser?

mvh
mor
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

ta kontakt på pm så skal jeg veilede deg for hvordan du kan gjøre
dette helt gratis :mozilla_laughing:

Kenneth
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

tror noen her har fått julestemning, og er i det generøse hjørnet :)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
18
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

mor skrev:
Hei, Takk for svar.
Det med Jahve var det jeg fryktet mest, for når jeg har spurt mediumet om der ikke finnes ånder som ikke frykter/tror på Jesus har hun unnveket med å svare at opprinnelsen er gud og alle fykter hans vrede. Salt er for hekser og skikkelig overtro, er det ikke? Får meg ikke til å tro på det der, men hvem vet hva som finnes når åndene helt klart finnes.

Moldestad? Jeg har brukt et medium i England, dro dit på besøk etter å ha hørt om henne gjennom spiritualchurch i Leads.

mvh
mor
Moldestad dukker opp her avogtill

prøv salt alikavel.
Viste du at heksereligionen er den som vokser raskest i statene. ma gå nå tilbake en annen dag
Antall ord: 207
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mor
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av mor »

Xirque Zdataan skrev:
mor skrev:
Hei, Takk for svar.

mvh
mor
Moldestad dukker opp her avogtill

prøv salt alikavel.
Viste du at heksereligionen er den som vokser raskest i statene. ma gå nå tilbake en annen dag
Takk for svar, ha en fin dag videre :-)
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker