Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
livingdeaddoll skrev:jeg synes det blir ganske så dyrt hvis man skal betale for reisen og så for at den klarsynte skal fjerne åndene.. har man en garanti forresten? og så må man jo stå lenge i kø, for å vente på at den klarsynte er ledig. er det ikke mye bedre å prøve det selv da? har ingen erfaring selv, men det trenger ikke å være så vanskelig.. men hvis en vil vite mer om åndene kan man jo ringe etter en klarsynt, hvis man mener det er verdt det, ellers kan man jo alltids få tak i et ouija brett..
uff, synes det blir kjempe dumt når en klarsynt klarer å ødelegge så mye for dere olav.. jeg selv har mistet troa helt jeg nå:( det er like før jeg drar opp til hu mor og prøver å få henne fra å få lilly eller hva hu heter til å komme..
Det er helt unødvendig å reise til huset for å gjøre denne jobben, Mediuemt og klienten kan fint gjøre dette i lag uten å måtte betale flere tusen kroner for det :mozilla_laughing:
whisper30 skrev:Hei.Jo det går vel kanskje ann å få vekk ånder selv også,men jeg har ikke akurat så greie på dette her..Jeg føler og tror at dette mediumet har lest mine innlegg,begynner å få kalde føtter ja,og vil da prøve å redde sitt eget skinn.Er jo ikke sikkert jeg har rett,men nå er det altså over to mnd siden jeg tok kontakt,og jeg motar ikke en ensete mail om hvordan det går..Så nå har jeg gitt opp,og må nok ta kontakt med noen andre..
Dersom det er meg du har kontaktet vil jeg at du sender meg en mail så vi får ryddet opp i dette, kalde føtter trenger du ikke ha skulle bare mangle om du ikke skulle reagere om du ikke har fått noe svar på flere måneder.
Hjelperene mine..? Har jeg hjelpere jeg da :mozilla_surprised: ? Neida.. :mozilla_cool:
Hvordan kontrollerer du eller andre medium at jobben er skikkelig gjort da? Altså på hvilken måte kan dette gjøres? Hvordan åpner man en lyskanal og hvordan bruker man den?
Diffusa skrev:Hjelperene mine..? Har jeg hjelpere jeg da :mozilla_surprised: ? Neida.. :mozilla_cool:
Hvordan kontrollerer du eller andre medium at jobben er skikkelig gjort da? Altså på hvilken måte kan dette gjøres? Hvordan åpner man en lyskanal og hvordan bruker man den?
Hei Kenneth..Jammen har du rett i at det er deg jeg sikter til..Og du trenger ikke late som at du har glemt meg...Jeg har skrevet flere mail til deg,når jeg ikke engang får svar på hva som skjer og hvor lang tid dette egentlig skal ta,ja da har jeg jammen lov til å reagere..Du har rett i at du har en sak i Moss,det er meg..Så om du vil ha ryddet opp i dette,forventer jeg en mail av deg i løpet av en uke,så skal jeg igjen ta kontakt med de på paranormal og fortelle om jeg har mer positivt og si om deg da...Jeg har som sagt sendt mail til deg privat,får jo ikke svar der,så da prøver jeg her..
whisper30 skrev:Hei Kenneth..Jammen har du rett i at det er deg jeg sikter til..Og du trenger ikke late som at du har glemt meg...Jeg har skrevet flere mail til deg,når jeg ikke engang får svar på hva som skjer og hvor lang tid dette egentlig skal ta,ja da har jeg jammen lov til å reagere..Du har rett i at du har en sak i Moss,det er meg..Så om du vil ha ryddet opp i dette,forventer jeg en mail av deg i løpet av en uke,så skal jeg igjen ta kontakt med de på paranormal og fortelle om jeg har mer positivt og si om deg da...Jeg har som sagt sendt mail til deg privat,får jo ikke svar der,så da prøver jeg her..
Jeg tror faktisk du må sende meg mail først dette fordi jeg vil da se at det er rett person vi snakker om, det kan jo være jeg som roter også.
Om du tar kontakt her skriver om meg her det er helt opptil deg og bryr meg ikke nevneverdig bare for å ha sakt det, om det er postivt eller negativt bryr meg heller ikke nevneverdig.
Huff, dette ble da en lei diskusjon..... Synd man skla bli skuffet over så "profilierte" navn innen dette.........
Håper du får den hjelpen du trenger til å bli kvitt problemet...
Kenneth- Jeg vil oppfordre deg til å betale henne tilbake de 400 kr du har fått.. Siden du har mere penger enn du klarer å bruke opp, burde ikke det være noe problem for deg! Nå må du virkelig skjerpe deg! Slike som deg ødelegger for så mange som jobber seriøst med det alternative, så vær så snill å legg opp med svindlingen din!
ToneG skrev:Kenneth- Jeg vil oppfordre deg til å betale henne tilbake de 400 kr du har fått.. Siden du har mere penger enn du klarer å bruke opp, burde ikke det være noe problem for deg! Nå må du virkelig skjerpe deg! Slike som deg ødelegger for så mange som jobber seriøst med det alternative, så vær så snill å legg opp med svindlingen din!
Jeg blir så sint!
Hva i all verden har du med dette å gjøre? nå skal jo det være sakt at du liker meg dårlig etter at jeg kritiserte noen som du likte og du liker å "henge" på der du kan om meg om det er noe negativt.
Hvor langtid jeg bruker er opptil meg ikke deg, jeg sier igjen jeg svindler ikke folk for små penger.
Det du egentlig sier er at jeg er en svindler, det er ærekrende og om jeg vil kan jeg gå til sak mot deg for å få deg dømt for det, og vær sikker jeg har penger nok til å gjøre det.
whisper30 skrev:Hei Kenneth..Jammen har du rett i at det er deg jeg sikter til..Og du trenger ikke late som at du har glemt meg...Jeg har skrevet flere mail til deg,når jeg ikke engang får svar på hva som skjer og hvor lang tid dette egentlig skal ta,ja da har jeg jammen lov til å reagere..Du har rett i at du har en sak i Moss,det er meg..Så om du vil ha ryddet opp i dette,forventer jeg en mail av deg i løpet av en uke,så skal jeg igjen ta kontakt med de på paranormal og fortelle om jeg har mer positivt og si om deg da...Jeg har som sagt sendt mail til deg privat,får jo ikke svar der,så da prøver jeg her..
Jeg har ikke fått noen mail av deg og sitter og venter enda jeg.Om dette var så viktig for deg hvorfor i all verden ikke sende en mail? bare "putte" dritt på andre.