Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen som vet om hjemsøkte steder i TØNSBERG området!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Apr 2006 17:06
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: tønsberg
Noen som vet om hjemsøkte steder i TØNSBERG området!!
Hei jeg og en gjeng har vært på lier et par ganger og opplevd ufyselig ting (HEHE)
men vi lurer på om det er noen som vet om steder nærmere Tønsberg som det sies skal være hjemsøkt,
men vi lurer på om det er noen som vet om steder nærmere Tønsberg som det sies skal være hjemsøkt,
Antall ord: 42
stiwiiiiiiiI
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2006 17:51
- 18
- Lokalisering: Drammen
Du kan jo bruke spøkeguiden og søke på vestfold - der finner du kanskje noe.
Antall ord: 16
Vær forandringen, og du vil se verden
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2006 17:51
- 18
- Lokalisering: Drammen
Se ogå denne;
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=5476
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=5476
Antall ord: 13
Vær forandringen, og du vil se verden
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Apr 2006 17:06
- 18
- Lokalisering: tønsberg
mener dere virkelig at det er ånder på slottsfjellet vært der mange ganger men har ikke sett eller følt noe hmmm jaja får dra dit engang til da
Antall ord: 31
stiwiiiiiiiI
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2006 15:49
- 18
- Lokalisering: Tønsberg
Det er visstnok en ung gutt som går igjen i Storgata 53 eller noe i Tønsberg.
Vil gjerne vite mer om noen vet noe!
Vil gjerne vite mer om noen vet noe!
Antall ord: 26
Size matters not. Look at me. Judge me by my size do you?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2005 23:34
- 19
[quote="sivastar"]Se ogå denne;
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=5476[/quote]
Får bare beskjed om at temaet/innlegget ikke finnes...
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=5476[/quote]
Får bare beskjed om at temaet/innlegget ikke finnes...
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Har opplevd gjengangere på et jorde i Stokke (Bærvar).
Når jeg så det selv, syntes jeg det var utrolig merkelig, flere svartkledde mennesker som gikk på rekke, og stoppet opp på jordet i en sirkel. Husker ikke så mye mer, det er noen år siden. Husker jeg tenkte at dette var merkelig, her er et nesten noe mystisk (sto et godt stykke unna), og jeg mener at jeg nevnte det for venninna mi, uten å få noen reaksjon fra henne.
Så, ikke så lenge etterpå, i et familieselskap, begynner mamma å fortelle om da hun var lite. Hun hadde sett flere svartkledde mennesker som gikk på rekke og så stilte seg i en ring. Det var på den tiden snakk om at det spøkte på det gjordet.
Jeg fikk hakeslepp, for jeg hadde ikke fortlat noen om hva jeg selv hadde sett....
Ellers så vet jeg om to steder til (begge i Stokke). Det ene er en nedbrendt stall hvor mange ehster døde (så det er vel ikke snakk om mennesker som går igjen i såfall), og det andre er et bryggerhus. Begge steder var det klin umulig å få nye hester til å passere. Jobbet i en stall i nærheten hvor vi til stadighet fikk nye hester til trening. Samme sirkuset vær gang. De klikket fullstendig, steilet og rygget. Brukte sjelden mindre en en 1/2 time hver gang vi skulle forbi.
Hadde også en guffen opplevelse i skogen like ved. Plutselig fikk jeg en utrolig smertefullt slag over ankelen da jeg var ute og rei. Det var INGENTING der! Kikket etter stokker el.l. som hesten kunne ha tråkket på slik at den hadde sprettet opp og på meg, men det var det ikke. Gjorde så vondt at ankelen ble helt lammet med en gang... Ikke vet jeg, men skummelt var det i allefall!
Når jeg så det selv, syntes jeg det var utrolig merkelig, flere svartkledde mennesker som gikk på rekke, og stoppet opp på jordet i en sirkel. Husker ikke så mye mer, det er noen år siden. Husker jeg tenkte at dette var merkelig, her er et nesten noe mystisk (sto et godt stykke unna), og jeg mener at jeg nevnte det for venninna mi, uten å få noen reaksjon fra henne.
Så, ikke så lenge etterpå, i et familieselskap, begynner mamma å fortelle om da hun var lite. Hun hadde sett flere svartkledde mennesker som gikk på rekke og så stilte seg i en ring. Det var på den tiden snakk om at det spøkte på det gjordet.
Jeg fikk hakeslepp, for jeg hadde ikke fortlat noen om hva jeg selv hadde sett....
Ellers så vet jeg om to steder til (begge i Stokke). Det ene er en nedbrendt stall hvor mange ehster døde (så det er vel ikke snakk om mennesker som går igjen i såfall), og det andre er et bryggerhus. Begge steder var det klin umulig å få nye hester til å passere. Jobbet i en stall i nærheten hvor vi til stadighet fikk nye hester til trening. Samme sirkuset vær gang. De klikket fullstendig, steilet og rygget. Brukte sjelden mindre en en 1/2 time hver gang vi skulle forbi.
Hadde også en guffen opplevelse i skogen like ved. Plutselig fikk jeg en utrolig smertefullt slag over ankelen da jeg var ute og rei. Det var INGENTING der! Kikket etter stokker el.l. som hesten kunne ha tråkket på slik at den hadde sprettet opp og på meg, men det var det ikke. Gjorde så vondt at ankelen ble helt lammet med en gang... Ikke vet jeg, men skummelt var det i allefall!
Antall ord: 311
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2006 12:07
- 18
Jeg har også sett noen sortkledde skikkelser på jordet på Bærvar som oppførte seg litt underlig. Så dem på lang avstand. Har hørt om flere som, for lenge siden, har sett denne prosesjonen/dette følget. Rart er det...
Antall ord: 42
Lia.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
[quote="lia"]Jeg har også sett noen sortkledde skikkelser på jordet på Bærvar som oppførte seg litt underlig. Så dem på lang avstand. Har hørt om flere som, for lenge siden, har sett denne prosesjonen/dette følget. Rart er det...[/quote]
Så kult da! Snakket nemlig med søsteren min her om dagen, og plutselig forteller hun meg samme historien også!
Så da har jeg, mamma og søsteren min sett dem hver for oss...
Så kult da! Snakket nemlig med søsteren min her om dagen, og plutselig forteller hun meg samme historien også!
Så da har jeg, mamma og søsteren min sett dem hver for oss...
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): Mainn
- Blitt takket: 7 ganger
Om det teller som nærmere Tønsberg, så er det et velkjent gjenferd på prestegården i Sande:)
Antall ord: 19
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2006 15:49
- 18
- Lokalisering: Tønsberg
Kult!
Ønsker som sagt å vite om ting i Tønsberg og
Ønsker som sagt å vite om ting i Tønsberg og
Antall ord: 11
Size matters not. Look at me. Judge me by my size do you?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2006 13:56
- 18
- Lokalisering: Horten
Jeg har bodd i Tønsberg i 13 år... Vet ikke om noen av dere har hørt om Jareteigen Montesorri skole? Der går det folk igjen... Det sies at det går igjen en liten gutt, en vaktmester og en annen person som ingen vet hvem er... Har sett de tre... *Mega ekkelt* Ta dere en tur på kvelden, ta med kamera om dere vil... Er ikke sikkert dere ser noe med en gang, men gi dem litt tid...
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jun 2006 13:16
- 18
- Lokalisering: Stokke
Tror ikke det spøker på noe jorde på Bærvahr i Stokke altså, har selv bodd nesten ved siden av disse jordene i nesten 20 år og aldri sett noen merkelige skikkelser der.
Sikker på at det ikke bare var folk ute å plukket på åkerene??
Sikker på at det ikke bare var folk ute å plukket på åkerene??
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2006 12:07
- 18
Om det ikke spøker der, så kanskje det er noen levende som av og til benytter området til seremonier om kvelden eller natten?
Antall ord: 25
Lia.
Hide post links |