du som startet det..ludoburgero skrev:Sånt må du ikke spøke med... da får jeg ihvertfall marerittanniren skrev:*snufs* Jeg vil ikke ligge i senga di mer, siden du bare får marerittludoburgero skrev:.Sjeldent jeg har mareritt. Svært sjeldent.
Men så hender det oftere når jeg først ligger i seng med noen andre.
Kanskje det har noe å si også...
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drømmene
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Antall ord: 68
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det er jo sant da. Uansett betyr det mer for meg å ha deg i senga.anniren skrev:du som startet det..ludoburgero skrev:Sånt må du ikke spøke med... da får jeg ihvertfall marerittanniren skrev:*snufs* Jeg vil ikke ligge i senga di mer, siden du bare får marerittludoburgero skrev:.Sjeldent jeg har mareritt. Svært sjeldent.
Men så hender det oftere når jeg først ligger i seng med noen andre.
Kanskje det har noe å si også...
Og så er jeg bare glad for å huske drømmene mine, uansett hva jeg drømmer
Antall ord: 101
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
I morrest hadde jeg en stressende drøm, så jeg er sååå trøtt nå når jeg er netttopp våkna. Drømte jeg skulle rekke ett fly, og de som skulle kjøre meg drøyde og drøyde og drøyde det.. også kjørte de fra meg, men så ble jeg så forbanna at de plukket meg opp igjen, også skulle de bare og så skulle de bare osv.. Endte opp med at jeg kom hjem for å pakke, rett før flyet skulle gå.. også viste det seg at jeg ikke hadde bestilt flybillett, men jeg hadde vist det alikavel.. rart.. jeg våknet der.
om jeg rakk flyet, det er ett godt spm..
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Inatt drømte jeg at jeg lå i senga og det satt en person over meg i mørket og kom nærmere og nærmere. Jeg ble dritredd og slo mot personen. Våknet av at jeg slo rundt meg... Kjempeekkelt!
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2005 21:34
- 19
Drømte om Michael Jackon natt til i går jeg.. Usj han er skummel!
Antall ord: 15
...Og moralen er: En antilope i redet, pakk deg ned i tide!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Nov 2006 19:28
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Om noen kan tyde denne drømmen, så hadde det vært fint:)
Dette er ikke min drøm, men samboeren min sin. Han har hatt den samme drømmen flere ganger gjennom livet.
Den begynner med at han er i en slags bane, en ring som han følger (klarer ikke å kotrollere dette selv, da han dras i denne banen) På utsiden av denne banen er det nok en bane som sirkulerer i motsatt retning. På denne banen er det et hode som møter han. ringene går slik at de møtes på et punkt hele tiden. Hodet er veldig skummelt og han opplever at det er en mann, men han klarer ikke se noe trekk ved ansiktet. Han får deretter følelsen av å bli presset sammen. Ingenting har farger, alt er bare fargeløst. Han sier at han ikke klarer å forklare det, pga at det er så merkelig.
Drømmen ender med at han står i et stort område. Som er ingenting, men samtidig alt. Har fortsatt følelsen av å bli trykkt sammen. Han ser en blomst, kun den ene blomsten og ingenting annet. Han plukker den opp og da blir alt helt stille. Han sier at han kan høre stillheten og at det er utrolig skremmende. så vokner han.
Dette er ikke min drøm, men samboeren min sin. Han har hatt den samme drømmen flere ganger gjennom livet.
Den begynner med at han er i en slags bane, en ring som han følger (klarer ikke å kotrollere dette selv, da han dras i denne banen) På utsiden av denne banen er det nok en bane som sirkulerer i motsatt retning. På denne banen er det et hode som møter han. ringene går slik at de møtes på et punkt hele tiden. Hodet er veldig skummelt og han opplever at det er en mann, men han klarer ikke se noe trekk ved ansiktet. Han får deretter følelsen av å bli presset sammen. Ingenting har farger, alt er bare fargeløst. Han sier at han ikke klarer å forklare det, pga at det er så merkelig.
Drømmen ender med at han står i et stort område. Som er ingenting, men samtidig alt. Har fortsatt følelsen av å bli trykkt sammen. Han ser en blomst, kun den ene blomsten og ingenting annet. Han plukker den opp og da blir alt helt stille. Han sier at han kan høre stillheten og at det er utrolig skremmende. så vokner han.
Antall ord: 218
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Oi, oi, oi... dype greier dette her, synes jeg!LLove skrev:Om noen kan tyde denne drømmen, så hadde det vært fint:)
Dette får du sette en ekspert på!
Antall ord: 237
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Nov 2006 19:28
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Ja ikke sant:)? Rare greier! Har vi noen ekspert her da trooo?
Antall ord: 12
Hide post links |
anniren skrev:
I morrest hadde jeg en stressende drøm, så jeg er sååå trøtt nå når jeg er netttopp våkna. Drømte jeg skulle rekke ett fly, og de som skulle kjøre meg drøyde og drøyde og drøyde det.. også kjørte de fra meg, men så ble jeg så forbanna at de plukket meg opp igjen, også skulle de bare og så skulle de bare osv.. Endte opp med at jeg kom hjem for å pakke, rett før flyet skulle gå.. også viste det seg at jeg ikke hadde bestilt flybillett, men jeg hadde vist det alikavel.. rart.. jeg våknet der.
Kanskje du føler at du og dine meninger blir oversett eller stemplet som uviktig? Det diu skal og vil er det ikke så nøye med liksom?
Antall ord: 148
Hide post links |
Svartepus skrev:Jeg drømte en gang at jeg spydde opp masse nåler i forskjellige størrelser. Jeg husker spesielt godt når en stor heklenål kom raspende opp gjennom halsen... Mens jeg sto der og brakk meg, fant jeg en anonym lapp der det sto en slags advarsel om at jeg "hadde spist noe som ikke passet helt for meg nå".
En av de rareste og ekleste drømmene jeg noen gang har hatt. Fikk en følelse av at noen ville meg skikkelig vondt... :mozilla_frown:
Dette er ikke for å være spydig, men det kan ikke være en advarsel mot spydighet og giftige kommentarer? Enten at du snakker slik eller må finne deg i at andre gjør det mot deg?
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
jaaah... den beste drømmen min må være den jeg hadde en gang i forrige uke.
det var visstnok sommer, det utspant seg her jeg bor.
jeg bor på en slags halv-øy utti havet liksom, også var det en svær skogbrann som brant ut
mot havet.. var man helt ute ved havet så ble man "fanga" av flammene.
hvertfall... så huska jeg at det kom masse dyr som flykta fra flammene, og det va masse
små dyr, f.eks slanger... ja slanger.. det er jo ikke slanger her jeg bor, men jeg huska
jeg så en.
det jeg huska best, og som jeg gjør meg helt dritglad nå, er at jeg hjalp masse kyllinger
til å komme ut av en gård. også ble jeg bestekompis med en kul liten kylling med et
stort rødt nebb og den va skikkelig gul liksom. sånn påskekylling gul.
jeg plukka den opp i hånda mi og den lå der å lo å sprella på rygg og fortalte masse
hysteriske morsomme vitser.
og etter det så har jeg slutta å spise kylling.
det var visstnok sommer, det utspant seg her jeg bor.
jeg bor på en slags halv-øy utti havet liksom, også var det en svær skogbrann som brant ut
mot havet.. var man helt ute ved havet så ble man "fanga" av flammene.
hvertfall... så huska jeg at det kom masse dyr som flykta fra flammene, og det va masse
små dyr, f.eks slanger... ja slanger.. det er jo ikke slanger her jeg bor, men jeg huska
jeg så en.
det jeg huska best, og som jeg gjør meg helt dritglad nå, er at jeg hjalp masse kyllinger
til å komme ut av en gård. også ble jeg bestekompis med en kul liten kylling med et
stort rødt nebb og den va skikkelig gul liksom. sånn påskekylling gul.
jeg plukka den opp i hånda mi og den lå der å lo å sprella på rygg og fortalte masse
hysteriske morsomme vitser.
og etter det så har jeg slutta å spise kylling.
Antall ord: 182
Hide post links |
Ja kanskje det.. høres litt kjent ut :/Sparrow skrev:anniren skrev:
Kanskje du føler at du og dine meninger blir oversett eller stemplet som uviktig? Det diu skal og vil er det ikke så nøye med liksom?
Antall ord: 158
Hide post links |
stajn skrev:Jeg hadde en spesiell drøm i natt.. Er flink til å tyde andres drømmer, men ikke min egen.
Jeg drømte at jeg lånte leiligheten til en lærer. Jeg skulle ta meg en hvil på sofaen, og kattungen til læreren var der. Jeg spurte om den ville hvile sammen med meg, og det ville den. Akkurat når jeg sovnet, så ville katten ut igjen. Jeg ble litt irritert, men slapp den inn i et annet rom. Så skjedde det samme igjen, akkurat når jeg holdt på å sovne lagde katten et rabalder utenfor rommet. Jeg ble irritert, og spurte om katten ville inn igjen. Det ville den ikke. Dette skjedde et par ganger, og tilslutt var jeg ganske irritert og sa til katten at nå måtte den bare komme inn til meg.
Da den kom inn, klarte den nesten ikke å gå, og det fikk meg til å tenke. Jeg gikk ut i gangen der katten hadde vært og så at stålampen var svidd. Jeg så at det lå en sakkosekk forran ovnen, og jeg rakk akkurat å fjerne den før det tok fyr. Katten hadde altså reddet meg fra at leiligheten skulle brenne opp.
Katten var kjempe var og hadde tydeligvis prøvd å redde meg. Jeg klappet den forsiktig, og ba om unnskyldning. Den sa (snakket) at den tilga meg.
Jeg har aldri sett denne katten før, noen som vil prøve å tolke..?
Guidene kan ofte forkle seg som dyr i drømme. kanskje Jørgen vil fortelle hva han drømte om skogbrann??? Come on come on...
Antall ord: 268
Hide post links |
jeg flirer meg ihjel, mnå ser jeg at du allerede har fortalt det!!!
Antall ord: 13
Hide post links |
bølger og oversvømmelser og sånt handler ofte om overveldende følelser, du er ikke forelsket vel Benny?
Antall ord: 20
Hide post links |