Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ åndeutdrivelse uten å være tilstede?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Okt 2006 17:50
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
Får flere gode tips og råd her nå..Må tenke litt..Men mest sannsynlig kommer jeg nok til å svarte liste han på Alle sider jeg kan komme over..Det kan jo ikke ta så forbaska lang tid..Jeg fikk beskjed om at min sak var veldig vansklig,at det ikke var en klebeånd alikevel,men en gjennganger som hadde noe å si til meg..Denne gjengangeren liker å tulle,og gir han derfor ikke konkret informasjon,men i gåter som han ikke helt klarte å tolke..jeg skrev da en mail tilbake om at det spiller ingen rolle,du vil jo sannsynligvis ikke forstå noe uansett,men det vil antaglig jeg..Uansett så kunne han holdt meg informert om hva han gjør osv..
Antall ord: 125
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 13 Jul 2005 21:40
- 19
- Lokalisering: Eidsvoll
undskyld jeg spør men hvor mye vil du lade dig lure bare spør, slik tull skal man da lede lenge etter, helt klart at denne fyre ikke vet hva han snakker om men japper i vej om noet han har lest i en bog.
Hvis man er synsk, kan man få alt væk ( over i lyset ) men man er på stedet, jeg ville også kunne si en masse mombo jombo til dig men du vil ha ånden hos stadig. IKKE LAD DIG LURE FORDI DU ER UVITEN.
Hvis man er synsk, kan man få alt væk ( over i lyset ) men man er på stedet, jeg ville også kunne si en masse mombo jombo til dig men du vil ha ånden hos stadig. IKKE LAD DIG LURE FORDI DU ER UVITEN.
Antall ord: 90
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei anny..ja det var et godt spørsmål..Hvor mye skal jeg la meg lure..Har nok lært litt mer av denne episoden..Er alt for lettlurt og gotroende..
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
hei igjen kunne nu godt li å vite hvem det var da, synes det er trist at et sted som dette skulle ha en stor svindler her du er sikkert ikke den først han har lurt det er sikkert og vist. Det burde være straff bart. arggggggggggggggggggg
Antall ord: 48
hvor gør det sjælen godt
Ja for det mindste blot.
hvor gør det sjælen godt
Ja for det mindste blot.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Tror de fleste forstår hvem det dreier seg om. Iså fall er det ikke første gang dette skjer, dessverre.
Antall ord: 21
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
Jeg kan si at jeg har ikke en anelse engang men fint at ander har, og hvis du sier at det ikke er første gang han/hun gjør dette da synes jeg netop at vi burde bli oplyst eller måske et bann var i sin rett.
Antall ord: 49
hvor gør det sjælen godt
Ja for det mindste blot.
hvor gør det sjælen godt
Ja for det mindste blot.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Trådstarter får avgjøre om h*n vi avsløre vedkommende. Jeg kommer ikke med noen navn, da jeg ikke kan være 100% sikker og forsåvidt ikke har noe med det.
Antall ord: 35
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Tror ikke det er så vanskelig å forstå hvem det er. Jeg har lest på et annet forum lignende saker om denne personen,det er trist når et medium opptrer på den måten, men jeg bare lurer på hvordan slike personer får "oppdrag", det er vel viden kjent hvordan personen oppfører seg. Om det ikke er det, så er det nok ikke lenge før det skjer. Personen ødelegger kanskje for andre medium som er seriøse, og som gjør en god jobb. Sånn oppførsel får ringvirkninger.
Antall ord: 94
sosja
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Nov 2004 09:58
- 20
- Lokalisering: Fredrikstad
Helt enig Sosja dette får negative ringvirkninger,for de som jobber seriøst.Synd at det skal være sånn Og til Deg whisper30,synd du havna i denne fella.Har nylig vært borti en slik sak,og det er en skam.Håper noen kan hjelpe deg,lykke til.
Antall ord: 53
ranne
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
går det ikke fint ann å få bort ånder og slikt selv da? med røkelse, salvie og slikt?
kjipt å bli lurt på den måten. takk for å tipset, nå vet vi alle hvem vi ikke skal kontakte om hjelp.. sikkert derfor han har begynt å tilby gratis hjelp, for å fikse litt på omdømmet sitt..??
kjipt å bli lurt på den måten. takk for å tipset, nå vet vi alle hvem vi ikke skal kontakte om hjelp.. sikkert derfor han har begynt å tilby gratis hjelp, for å fikse litt på omdømmet sitt..??
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei.Jo det går vel kanskje ann å få vekk ånder selv også,men jeg har ikke akurat så greie på dette her..Jeg føler og tror at dette mediumet har lest mine innlegg,begynner å få kalde føtter ja,og vil da prøve å redde sitt eget skinn.Er jo ikke sikkert jeg har rett,men nå er det altså over to mnd siden jeg tok kontakt,og jeg motar ikke en ensete mail om hvordan det går..Så nå har jeg gitt opp,og må nok ta kontakt med noen andre..
Antall ord: 95
Hide post links |
trist
Hei trist at du har opplevd dette, jeg har hatt mange klienter den siste tiden som har vert utsatt for akkurat det samme. 400 kr for en telefon utdrivelse og ikke noe har skjed i huset. Det som er skremmende er at det er et navn som går igjen hele tiden.
Min anbefaling til dere som skal ha renset husene er at dere velger et medium som kommer til dere, mediet må kunne se og komunisere med ånden, for så å åpne en lysportal som er en portal over til den andre siden, så sender man ånden inn i gjennom lyset. Når sirkelen da blir lukket skal det bli stille i hus.
Olav
Min anbefaling til dere som skal ha renset husene er at dere velger et medium som kommer til dere, mediet må kunne se og komunisere med ånden, for så å åpne en lysportal som er en portal over til den andre siden, så sender man ånden inn i gjennom lyset. Når sirkelen da blir lukket skal det bli stille i hus.
Olav
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jeg synes det blir ganske så dyrt hvis man skal betale for reisen og så for at den klarsynte skal fjerne åndene.. har man en garanti forresten? og så må man jo stå lenge i kø, for å vente på at den klarsynte er ledig. er det ikke mye bedre å prøve det selv da? har ingen erfaring selv, men det trenger ikke å være så vanskelig.. men hvis en vil vite mer om åndene kan man jo ringe etter en klarsynt, hvis man mener det er verdt det, ellers kan man jo alltids få tak i et ouija brett..
uff, synes det blir kjempe dumt når en klarsynt klarer å ødelegge så mye for dere olav.. jeg selv har mistet troa helt jeg nå:( det er like før jeg drar opp til hu mor og prøver å få henne fra å få lilly eller hva hu heter til å komme..
uff, synes det blir kjempe dumt når en klarsynt klarer å ødelegge så mye for dere olav.. jeg selv har mistet troa helt jeg nå:( det er like før jeg drar opp til hu mor og prøver å få henne fra å få lilly eller hva hu heter til å komme..
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2006 00:12
- 18
Re: trist
Hvil det si et navn som beggynner med T el.Molav moldestad skrev:Hei trist at du har opplevd dette, jeg har hatt mange klienter den siste tiden som har vert utsatt for akkurat det samme. 400 kr for en telefon utdrivelse og ikke noe har skjed i huset. Det som er skremmende er at det er et navn som går igjen hele tiden.
Olav
Antall ord: 128
Hide post links |
Jeg ser at dere sikter til meg Kenneth Thon, den er grei den ikke noe problem :mozilla_laughing:
Jeg aner ikke hvem dette er men jeg har et oppdrag i moss jeg jobber med det er riktig og regner da at det er meg hun er frustret over
Det normale ville jo da vært og sendt en mail til meg og spurt men ok spiller ingen rolle.
Jeg gjentar enda engang jeg lurer ingen for små penger det trenger jeg ikke, jeg har mer penger en jeg klarer å bruke så blir bare dumt for meg når folk pørver seg på denne til meg.
En Ånd går helt fint å drive ut uten å være i Huset mange Medium ønsker å reise til huset for å tjene mest mulig penger desverre, bare for å ha sakt det Moldestad så har jeg også mange klienter etter deg så kansjke vi bytter hele tiden? :mozilla_laughing:
Ingen er feilfri her og ofte er det også problem i "hodene" hvor man inbiller seg at det fortsatt er der.
Kenneth
Kenneth
Jeg aner ikke hvem dette er men jeg har et oppdrag i moss jeg jobber med det er riktig og regner da at det er meg hun er frustret over
Det normale ville jo da vært og sendt en mail til meg og spurt men ok spiller ingen rolle.
Jeg gjentar enda engang jeg lurer ingen for små penger det trenger jeg ikke, jeg har mer penger en jeg klarer å bruke så blir bare dumt for meg når folk pørver seg på denne til meg.
En Ånd går helt fint å drive ut uten å være i Huset mange Medium ønsker å reise til huset for å tjene mest mulig penger desverre, bare for å ha sakt det Moldestad så har jeg også mange klienter etter deg så kansjke vi bytter hele tiden? :mozilla_laughing:
Ingen er feilfri her og ofte er det også problem i "hodene" hvor man inbiller seg at det fortsatt er der.
Kenneth
Kenneth
Antall ord: 176
Hide post links |