Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelper eller noe EVIL???

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

saki
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 22 Nov 2006 11:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Hjelper eller noe EVIL???

Innlegg av saki »

Hadde en rar opplevelse de siste dagene....

Fikk kontakt med et eller annet... trodde det var min hjelper og jeg spurte om det sa den ja...
..jeg spurte om det var menneske var svaret nei om det var jinnh var svaret ja.... jeg prøvde
det flere ganger fikk alltid kontakt....men etter en stund begynte jeg å få litt creepy følelse
av det.... så jeg spurte den igjen om det var jinnh da var svaret NEI... om det var menneske var svaret NEI.... så spurte jeg er du engel JA.... da spurte jeg rett ut juger du...JA var svaret... Hva kan det være????
Antall ord: 106
--Saki--

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Civilized
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 16 Jul 2006 02:07
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Civilized »

Noe som ville ha det litt moro med deg ;)
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg tror at i de aller fleste tilfeller kommuniserer en med sin egen underbevissthet når en bruker ouija og pendel, o.s.v.
Din usikkerhet her, kan rett og slett være nok til at du fremprovoserte det svaret du fikk.

Jeg bruker ikke Ouija, men har lekt litt med pendel innimellom, og jeg kan si såpass at du skal være fryktelig nøytral i forhold til svaret fro at du skal få rett svar og ikke noe du antar eller tenker.
Ofte kan en se at i de tilfellene en virkelig ikke har noen formening om svaret, så svarer heller ikke pendelen. Hva sier det oss?
Antall ord: 110
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links