Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr hjelpere kun knyttet til en person?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Vil du vite mer?

Innlegg av kaja43 »

Ehh!! føler dette blir mye rundt meg, men de som ikke liker kan jo bare gå videre?

Jeg har alltid visst at noe var rundt meg, visst at det var noe mer enn dette livet.
Men i oppvekst og ungdom så var jeg redd, veldig redd alt det jeg følte var tett på, men ikke så. Dessuten tenkte jeg at dette var for spesielt utvalgte, og det kunne hvertfall ikke lille meg være. Det var en verden jeg visste var der,men ikke var for meg.

Så ble en nær venninne av meg for noen år siden veldig hekta på dette med ånder og gikk på masse kurs. Jeg ble litt skeptisk, ikke til det hun gjorde, men til måten hun gjorde det på. Veldig pågående og skulle prakke det på alle hun kjente.

En kveld vi satt og snakka fikk hun likevel overtalt meg til å ta imot en healing.
Det som skjedde var at hun rakk ikke ta på meg før to hender tok meg rundt hodet og begynte å strekke den stive nakken min. Det var helt villt. jeg fikk hodet i stillinger en ikke skulle tro gikk an å få til. Det fortsatte hele kvelden. Når jeg skulle hjem etter enstund var det noen som kløp meg hardt i øret. Jeg sa sånn på fleip. Vil du være med meg hjem også?
Og det ville han. :mozilla_cool:
Etter en sykkeltur hvor jeg kjeftet og lo om hverandre forde det ikke er lett å se veien når hodet henger på nakken kom jeg hjem og da begynte noe å snakke til meg.
Det var i korte trekk min første åpning, sikkert ikke en vanlig en og temmelig søkt for de som ikke så det. Men det føltes helt riktig og naturlig for meg. Og etter det har jeg ikke hatt noe valg.
Jeg har prøvd å stenge det ute, overse og be de holde seg vekk. Det som har skjedd da er at jeg blir presset så hardt at jeg har følt jeg enten må åpne opp igjen eller bli psykisk syk. Mange som leser dette vil sikkert si det er nettopp det jeg er :mozilla_kiss:
Antall ord: 371
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ja, du er gal. :mozilla_wink:
Kjente meg veldig igjen i det du skrev under healingen. Nå er det ikke så ofte jeg går og får balanseringer mer, men de første gangene var jeg nok litt skeptisk. Mens healeren sitter og holder meg på føttene, kjenner jeg det er noen som stryker meg på armen, legger "hendene" på kjevene mine (jeg biter alltid tennene sammen, så jeg har "jernkjever"). Jeg aner ikke om det var min hjelper, hennes hjelper eller noen andre som bisto, men det var liksom den første bekreftelsen jeg fikk på at jeg ikke er gal.
Antall ord: 104
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Omsorg skrev:Har alle hjelpere? Finnes det noen som ikke har hjelpere?
Ja, alle har hjelpere, og nei det finnes ingen som ikke har!
Men i hvor stor grad man har/får hjelp av dem, avhenger nok mye av en selv......
Noen ganger lurer jeg på hvor i himmelsens navn mine er, men vet jo de er der en plass så......
Men i bunn og grunn så er man nokså alene, og må selv gi seg den hjelpen man trenger.........
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skade
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 19 Nov 2006 21:37
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Skade »

Nå føler jeg at jeg blir litt paranoid av å tenke på at en eller flere personer hele tiden følger med på hva jeg holder på med..

Går det ann å bli kvitt disse hjelperne på noen som helst måte, eller må de forfølge meg resten av livet? Jeg mener bestemt at jeg klarer meg selv uten hjelp.
Jeg driver med fallskjermhopping, og lurer på om hjelperne også er med i frittfall, eller står de på bakken og venter til jeg kommer ned?
Hadde Adam og Eva hjelpere ettersom de var de første mennenskene?

Håper at noen kan svare på dette.
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Skade skrev:Nå føler jeg at jeg blir litt paranoid av å tenke på at en eller flere personer hele tiden følger med på hva jeg holder på med..

Går det ann å bli kvitt disse hjelperne på noen som helst måte, eller må de forfølge meg resten av livet? Jeg mener bestemt at jeg klarer meg selv uten hjelp.
Jeg driver med fallskjermhopping, og lurer på om hjelperne også er med i frittfall, eller står de på bakken og venter til jeg kommer ned?
Hadde Adam og Eva hjelpere ettersom de var de første mennenskene?

Håper at noen kan svare på dette.
Hei SKADE.
Jeg vet ikke noe ut av egen erfaring.. ..Men etter som jeg har lest og forstått, så er det slik at disse hjelperne ikke tasler etter deg i tide og utide. De er der når du trenger de og det er forskjellige hjelpere med ulike egenskaper etter hva slags behov du måtte ha....Alle har vel behov for hjelp til noe..
De siste spm. dine... Who knows?
Sist redigert av Liis på 23 Nov 2006 21:04, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

De er energier i auraen din.
Sånn sett kan de være med på fallskjermtur, men de er utenfor det vi kaller vår dimensjon. Du behøver ikke å frykte at de surrer seg inn i fallskjermen, m.a.o.
Antall ord: 41
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Re: Vil du vite mer?

Innlegg av Slettet_Sparrow »

kaja43 skrev:Ehh!! føler dette blir mye rundt meg, men de som ikke liker kan jo bare gå videre?

Jeg har alltid visst at noe var rundt meg, visst at det var noe mer enn dette livet.
Men i oppvekst og ungdom så var jeg redd, veldig redd alt det jeg følte var tett på, men ikke så. Dessuten tenkte jeg at dette var for spesielt utvalgte, og det kunne hvertfall ikke lille meg være. Det var en verden jeg visste var der,men ikke var for meg.

Så ble en nær venninne av meg for noen år siden veldig hekta på dette med ånder og gikk på masse kurs. Jeg ble litt skeptisk, ikke til det hun gjorde, men til måten hun gjorde det på. Veldig pågående og skulle prakke det på alle hun kjente.

En kveld vi satt og snakka fikk hun likevel overtalt meg til å ta imot en healing.
Det som skjedde var at hun rakk ikke ta på meg før to hender tok meg rundt hodet og begynte å strekke den stive nakken min. Det var helt villt. jeg fikk hodet i stillinger en ikke skulle tro gikk an å få til. Det fortsatte hele kvelden. Når jeg skulle hjem etter enstund var det noen som kløp meg hardt i øret. Jeg sa sånn på fleip. Vil du være med meg hjem også?
Og det ville han. :mozilla_cool:
Etter en sykkeltur hvor jeg kjeftet og lo om hverandre forde det ikke er lett å se veien når hodet henger på nakken kom jeg hjem og da begynte noe å snakke til meg.
Det var i korte trekk min første åpning, sikkert ikke en vanlig en og temmelig søkt for de som ikke så det. Men det føltes helt riktig og naturlig for meg. Og etter det har jeg ikke hatt noe valg.
Jeg har prøvd å stenge det ute, overse og be de holde seg vekk. Det som har skjedd da er at jeg blir presset så hardt at jeg har følt jeg enten må åpne opp igjen eller bli psykisk syk. Mange som leser dette vil sikkert si det er nettopp det jeg er :mozilla_kiss:

Hvor mange centimeter åpning fikk du da??

Jeg bare tøyser, dette var kjempebra å lese ;)
Antall ord: 388

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Tenk deg selv hvordan det er her på jorden. Kjenner du noen som KUN kjenner DEG?
Vi har bekjente, kollegaer, vi har nære venner, vi har lærere og folk vi er følelses messig knyttet til.

Slik er det med åndene også. De kjenner mange, men jobber mer med noen enn kanskje andre.

Åndene jobber dessuten sammen i grupper og forsøker å bidra med den erfaringen de har fra jorden, til de andre åndene og så hjelper de oss menneskene igjen. Jeg vet at min avdøde far jobber med svært syke mennesker om å gi dem håp i sykdomsprosesser f.eks. Mannen min har en hjelper som er der for å få han til å jobbe mer målrettet. Og vi har mange forskjellige. Avdøde barn som har vært mye alene hjemme, kan f.eks hjelpe andre barn som er mye alene hjemme.

Og så har vi hjelpere som er der for den rent spirituelle delen sliksom healing, meditasjon og mye mer.

Så du kan jobbe mye med en ånd, men han/hun vil alltid ha andre arbeidsoppgaver i tillegg til å gi deg bistand i dine gjøremål.
Antall ord: 193
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Hecate skrev:De er energier i auraen din.
Sånn sett kan de være med på fallskjermtur, men de er utenfor det vi kaller vår dimensjon. Du behøver ikke å frykte at de surrer seg inn i fallskjermen, m.a.o.

haha.. det sku tatt seg ut :lol: \:D/
Antall ord: 49
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

Secret Matisse skrev:Du har hjelpere som bare er dine.

Avdøde slektninger og venner kan også være med deg og hjelpe deg - og andre personer de er glad i.
nope du har kje bare hjelpere som er dine, de deler på å vær hjelpere for alle de har kjent.
Antall ord: 51
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links