Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ åndeutdrivelse uten å være tilstede?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Okt 2006 17:50
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
åndeutdrivelse uten å være tilstede?
Hei!Noen som har fått hjelp av et medium til å fjerne en ånd uten at mediumet er til stede?
Jeg har opplevd mye skummelt her i min leilighet,kontaktet et medium pr mail,han skulle hjelpe meg med å få vekk denne ånden..Han trengte ikke komme hit,eller å prate med meg på tlf..Syns dette hørtes veldig rart ut,men valgte altså å stole på vedkommende,betalte 400 kr,og her sitter jeg to mnd etter og enda ikke fått svar.Er det noen som kan svare meg på om jeg er lettlurt?Eller utolmodig?Noen som har fått hjelp på denne måten?
Blir veldig lei meg over å ha blitt lurt på denne måten!Og ikke minst irritert fordi jeg er så gotroende..
Jeg har opplevd mye skummelt her i min leilighet,kontaktet et medium pr mail,han skulle hjelpe meg med å få vekk denne ånden..Han trengte ikke komme hit,eller å prate med meg på tlf..Syns dette hørtes veldig rart ut,men valgte altså å stole på vedkommende,betalte 400 kr,og her sitter jeg to mnd etter og enda ikke fått svar.Er det noen som kan svare meg på om jeg er lettlurt?Eller utolmodig?Noen som har fått hjelp på denne måten?
Blir veldig lei meg over å ha blitt lurt på denne måten!Og ikke minst irritert fordi jeg er så gotroende..
Antall ord: 128
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Høres ut som det er lett å bli lurt på den måten dessverre
Vet ikke helt hva annet jeg skal si jeg, men du må gjerne fortelle litt om det skumle som skjer?
Vet ikke helt hva annet jeg skal si jeg, men du må gjerne fortelle litt om det skumle som skjer?
Antall ord: 34
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
Hei. Hvordan er det der du bor nå? Har du merket noe endringer?
Hadde jeg vært deg, ville jeg kontaktet dette mediumet og sagt hva jeg mener. Det er jo uproffesjonelt å ikke opplyse kundene sine om fremgangsmåte, om du kan forvente svar, hvordan det gikk osv. Det synes iallefall jeg!
Hadde jeg vært deg, ville jeg kontaktet dette mediumet og sagt hva jeg mener. Det er jo uproffesjonelt å ikke opplyse kundene sine om fremgangsmåte, om du kan forvente svar, hvordan det gikk osv. Det synes iallefall jeg!
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Kanskje han tar en astralreise bort og skremmer åndene, hehe.Liis skrev:Det er jo uproffesjonelt å ikke opplyse kundene sine om fremgangsmåte
Antall ord: 23
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Sep 2006 14:59
- 18
- Blitt takket: 1 gang
- I dag har JEG BURSDAG ! Gratuler meg ;)
Tror nok du har blitt lurt ja. Har inntrykk av at det er endel som tjener penger på å lure andre. Synes du skal ta kontakt og forlange pengene tilbake.
Antall ord: 29
Det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2006 16:04
- 18
Men har du følt at det har blitt rolig i etterkant?
Det å rense på avstand blir det samme prinsippet som fjernhealing, men da spørs det om vedkommende behersker dette. Rart du ikke har fått et svar, for han burde fulgt deg opp for å være sikker på at det er borte.
Det å rense på avstand blir det samme prinsippet som fjernhealing, men da spørs det om vedkommende behersker dette. Rart du ikke har fått et svar, for han burde fulgt deg opp for å være sikker på at det er borte.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Re: åndeutdrivelse uten å være tilstede?
Du har ganske enkelt blitt svindla.whisper30 skrev:Hei!Noen som har fått hjelp av et medium til å fjerne en ånd uten at mediumet er til stede?
Kven er dette mediumet?
Antall ord: 140
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Lurt?
Tror nok du er blitt lurt her desverre.
Det er fullt mulig å både sende ånder over og rense hus uten å være der.
Den normale fremgangsmåten bør da være at en har kontinuerlig kontakt
til det er rent, det kan trenges mer enn en gangs rensing. og betaling, ja den kommer vi til når problemet er løst
Det er fullt mulig å både sende ånder over og rense hus uten å være der.
Den normale fremgangsmåten bør da være at en har kontinuerlig kontakt
til det er rent, det kan trenges mer enn en gangs rensing. og betaling, ja den kommer vi til når problemet er løst
Antall ord: 63
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Sep 2006 18:38
- 18
- Lokalisering: Toten
Re: Lurt?
Jeg ville nok tatt kontakt igjen, for dette går ikke ann! Du er nok lurt..dessverre..
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei igjen og takk for alle svar!Jeg blir mer og mer overbevist på at jeg har blitt lurt ja..Det har som sakt skjedd mye her..Kan komme tilbake til det siden.Men jeg tok altså kontakt med dette mediumet,som ofte er her på denne siden,og det er ikke olav..Da tror jeg dere kanskje vet hvem det er..han er selvstendig næringsdrivende,så jeg kan faktisk gå ut med navn,men jeg velger å vente litt..Jeg tok altså kontakt,fikk da til svar at jeg har en klebeånd med meg..Fikk opplyst at denne ikke er"spesiellt" farlig,og at den tapper meg for energi,og påvirker mitt humør..mediumet kunne altså fjærne den uten å være her,og mens jeg sov,dette ville ta et par dager..Nå har det gått over to mnd!Jeg ventet en stund,og sendte mail igjen,har fått flere automatiske svar..
Har sendt flere mailer,får enten automatisk svar,eller mailer hvor det står at han beklager ventetiden,men har mye å gjøre..Men sitte her å chatte det har han tid til!Tilslutt fikk jeg nok og skrev at jeg er ikke fornøyd med varen jeg har "kjøpt" og vil ha pengene mine i retur,da jeg vil bruke disse på et annet medium.
Fikk da mail tilbake:
Du eier ikke respekt for de døde! sto det i denne mailen!
Da ble jeg enda mer sint og skrev,jo det gjør jeg,men eier absolutt ikke respekt for deg!Det ble noen mailer frem og tilbake,og vi ble "venner igjen"
Han lovte de å se på det i helgen,og regnet da med at denne ånden ville være vekk i løpet av et par dager!
Men,hva har skjedd?Det har gått tre uker og her sitter jeg fortsatt å venter på svar.
Jeg vil og SKAL ha pengene mine i retur!Hvordan det vet jeg ikke helt,men ikke søren om denne SLEIPE FISKEN skal få slippe unna og leve på oss godtroende!
Har sendt flere mailer,får enten automatisk svar,eller mailer hvor det står at han beklager ventetiden,men har mye å gjøre..Men sitte her å chatte det har han tid til!Tilslutt fikk jeg nok og skrev at jeg er ikke fornøyd med varen jeg har "kjøpt" og vil ha pengene mine i retur,da jeg vil bruke disse på et annet medium.
Fikk da mail tilbake:
Du eier ikke respekt for de døde! sto det i denne mailen!
Da ble jeg enda mer sint og skrev,jo det gjør jeg,men eier absolutt ikke respekt for deg!Det ble noen mailer frem og tilbake,og vi ble "venner igjen"
Han lovte de å se på det i helgen,og regnet da med at denne ånden ville være vekk i løpet av et par dager!
Men,hva har skjedd?Det har gått tre uker og her sitter jeg fortsatt å venter på svar.
Jeg vil og SKAL ha pengene mine i retur!Hvordan det vet jeg ikke helt,men ikke søren om denne SLEIPE FISKEN skal få slippe unna og leve på oss godtroende!
Antall ord: 351
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Gå til forbruker rådet
Antall ord: 5
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Ja, gå til forbrukerrådet. Syns også du skal fortelle alle du kjenner om hvem det er, så vedkommende får det på seg at han ikke ordner opp der han lover. Hvis han har så mye å gjøre som han sier, så burde han ikke ha tatt på seg jobben i det hele tatt, hvis han ikke evner å gjøre den skikkelig.
Antall ord: 63
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
takk for tipset.Forbrukerråde ja..Kanskje det gitt.Dette har blitt en prinsippsak for meg..De pengene klarer jeg meg godt uten,men unner de IKKE vedkommende..
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Nettopp, det er en prinsippsak, og neste gang er det kanskje en som egentlig ikke har råd til å betale 400 kr, eller mer om vedkommende skal ha mer for jobben, og slik blir det gående. Krev å få tilbake pengene, ellers svartelister du han og forteller alle om virksomheten hans.
Antall ord: 51
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 13 Jul 2005 21:40
- 19
- Lokalisering: Eidsvoll
jeg ville faktisk råde dig til å gi os det navn, så vi kan få kvit de wanna bees som svinder godtroende folk, jeg blir så sint hver gang jeg høre om det.
Jeg kan varmt anbefale lilli bendriss hun er der ikke noet dil dal med det kan jeg garnentere men hun koster godt over 400 kr men det virker.
( hilsen en som har haft henne hjem med et tv team i rumpa)
Jeg kan varmt anbefale lilli bendriss hun er der ikke noet dil dal med det kan jeg garnentere men hun koster godt over 400 kr men det virker.
( hilsen en som har haft henne hjem med et tv team i rumpa)
Antall ord: 75
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
Hide post links |