Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHmm,ja jeg finner hjelpere hver gang jeg prøver jeg faktisk!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Violetta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 19 Nov 2006 00:48
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Hmm,ja jeg finner hjelpere hver gang jeg prøver jeg faktisk!

Innlegg av Violetta »

Jeg bare funderer på noe ndg å finne hjelpere.........
Som sagt så kjøpte jeg2 søkepinner i metall på alternativmessen.
Å finne hjelpere er bare en av de tingene man kan søke etter med disse,
og jeg ble nå fortalt at når man skulle søke skulle man tenke på det man skulle søke etter.
Altså være mentalt innstillt og jeg har jo erfart en del ganger faktisk at jeg har funnet hjelper(e)når det er det jeg har fokusert på.

Men bare for å få klarhet i en ting;når jeg da tenker på å finne en hjelper,også går i en retning og disse søkepinnene vider seg ut(når jeg går tilbake går de tilbake i opprinnelig posisjon,akkurat som om jeg da fjerner meg fra hjelperen)så skal det ikke ha noe med elektrisitet å gjøre?tenkte nemlig litt på det for jeg har som normale folk flest både tv og radio i leiligheten min.
Men så skal det jo være noe alldeles rart om det skal ha noe å si for å finne en hjelper,for første gangen jeg skulle finne en hjelper så var det jo ikke noe elektrisitet i nærheten;han mannnen som jeg fant hjelperen til sto midt ute på gulvet i Valhall,som er et gedigent bygg!
Jeg vil si at det må være noe med metallet som trigger en slags reaksjon fra hjelperene,noe som gjør at de på en måte markerer seg;selv om det ikke er alle forunt å se de konkret.
For at man hadde klart det med f,eks trepinner er helt uaktuellt,det må være noe med metall/stål.

Og kan ogsi si at disse pinnene passer så fint i hendene mine,det er som om "de" vet hva jeg skal søke etter og samarbeider med meg,om jeg kan si det sånn.
For jeg kan jo si at moren min ikke tok dette heeelt seriøst da hun skulle få prøve å holde disse pinnene og da skalv de.
Derimot når jeg gjorde det,sto de stødig i hånda mi og jeg fant hjelpere gang på gang.
Jeg fikk tilogmed utslag når jeg ved hjelp av et bilde søkte etter hjelper for datteren min(hun bor hos annen familie)for da fikk jeg utslag rett foran der bildet av henne sto.
Rart,men kan det ha noe med å gjøre at hun sef lever i beste velgående,og at jeg kanskje på et vis signaliserte til en av hennes hjelpere at jeg ønsket et tegn på dens nærvær?
Og enda mer overraskende;jeg fikk utslag på søk etter hjelpere for 2 døde personer!!

Hvordan i heite huleste kan nå det gå ann;deres sjeler har jo forlengst forlatt kroppen??
Eller var det kanskje åndenederes jeg fant,for disse søkepinnene oppførte seg som de skulle,hver gang.

Og jeg har også prøvd litt mer etter jobb i dag,da tenkte jeg på mine egne hjelpere.
Joda,3 ganger fikk jeg utslag.Kort og godt kan det sies at hver gang jeg skal søke etter en hjelper så vil jeg finne en/flere.

Noen som vet hvordan jeg kan øke sjangsen for å få noe kontakt eller se de?

Takk om noen har noen svar!
Og by the way;imorgen skal jeg ta med ut og prøve ute,spent på om jeg finner en da også!
Antall ord: 590

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

søkepinner

Innlegg av kaja43 »

Måtte bare le når jeg leste dette, mener ikke å være ufin, men dette med søkepinner og hjelpere er lite troverdig. Så jo Olav på Tv med de og har sett gamle menn med forrige gang det var "in".

Har ikke erfaring med det selv så det jeg gjør da er å spørre mine Guider, som sikkert virker like søkt for mange :mozilla_cool:
Svaret jeg fikk var at dette er bare tull i forhold til hjelpere ol. Det som skjer er at du får utslag der hvor det er høy nok energi. Alt har energi, både katter, mennesker og bilder.
Så du vil alltid få utslag bare energien er høy nok til å røre pinnene. Når du går fremover .f.eks. så vil energien samle seg mellom pinnene og de går til hver sin side når den er høy nok. Naturlig vil dette skje ved ett menneske eller en gjenstand.

Det du gjør med å bruke de overalt er faktisk å bevise at dette ikke funker til det formålet der er ønsket.
Antall ord: 187
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Hei.
Disse pinnene slår også ut på vannårer i bakken.

Mvh. Liis
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Re: søkepinner

Innlegg av Slettet_Sparrow »

kaja43 skrev:Måtte bare le når jeg leste dette, mener ikke å være ufin, men dette med søkepinner og hjelpere er lite troverdig. Så jo Olav på Tv med de og har sett gamle menn med forrige gang det var "in".

Har ikke erfaring med det selv så det jeg gjør da er å spørre mine Guider, som sikkert virker like søkt for mange :mozilla_cool:
Svaret jeg fikk var at dette er bare tull i forhold til hjelpere ol. Det som skjer er at du får utslag der hvor det er høy nok energi. Alt har energi, både katter, mennesker og bilder.
Så du vil alltid få utslag bare energien er høy nok til å røre pinnene. Når du går fremover .f.eks. så vil energien samle seg mellom pinnene og de går til hver sin side når den er høy nok. Naturlig vil dette skje ved ett menneske eller en gjenstand.

Det du gjør med å bruke de overalt er faktisk å bevise at dette ikke funker til det formålet der er ønsket.
Det funker til alle formål da kaja. Hjelpere har jo også energifelt. derfor er det viktig at man gjør det der man ikke blir influert av andre energier.
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Hvor stor avstand trenger man da?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Violetta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 19 Nov 2006 00:48
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Re: søkepinner

Innlegg av Violetta »

kaja43 skrev:Måtte bare le når jeg leste dette, mener ikke å være ufin, men dette med søkepinner og hjelpere er lite troverdig. Så jo Olav på Tv med de og har sett gamle menn med forrige gang det var "in".

Har ikke erfaring med det selv så det jeg gjør da er å spørre mine Guider, som sikkert virker like søkt for mange :mozilla_cool:
Svaret jeg fikk var at dette er bare tull i forhold til hjelpere ol. Det som skjer er at du får utslag der hvor det er høy nok energi. Alt har energi, både katter, mennesker og bilder.
Så du vil alltid få utslag bare energien er høy nok til å røre pinnene. Når du går fremover .f.eks. så vil energien samle seg mellom pinnene og de går til hver sin side når den er høy nok. Naturlig vil dette skje ved ett menneske eller en gjenstand.

Det du gjør med å bruke de overalt er faktisk å bevise at dette ikke funker til det formålet der er ønsket.
Sikkert noe rett i det du sier.,men for meg virker det ikke mer fornuftig at det finnes guider som du spør om ting.
Det er jo neimenn ikke noe mer konkret det enn hjelpere,så ndg hva som da er mest eller minst troverdig tror jeg ikke har noe å si.
Antall ord: 241

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
spissmusa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 178
Startet: 04 Apr 2006 12:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av spissmusa »

jeg må innrømme at jeg sverger til den gode gamle kvisten. har prøvd meg på søkevinklene og føler at de blir litt for lette å manipulere. dessuten, en kvist er stort sett ganske grei å få tak i, ikke koster den stort heller... :mozilla_wink:

min totalt subjektive mening...!
Antall ord: 51
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser

skrevet av... -meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Re: søkepinner

Innlegg av kaja43 »

Violetta skrev:
kaja43 skrev:Måtte bare le når jeg leste dette, mener ikke å være ufin, men dette med søkepinner og hjelpere er lite troverdig. Så jo Olav på Tv med de og har sett gamle menn med forrige gang det var "in".

Har ikke erfaring med det selv så det jeg gjør da er å spørre mine Guider, som sikkert virker like søkt for mange :mozilla_cool:
Svaret jeg fikk var at dette er bare tull i forhold til hjelpere ol. Det som skjer er at du får utslag der hvor det er høy nok energi. Alt har energi, både katter, mennesker og bilder.
Så du vil alltid få utslag bare energien er høy nok til å røre pinnene. Når du går fremover .f.eks. så vil energien samle seg mellom pinnene og de går til hver sin side når den er høy nok. Naturlig vil dette skje ved ett menneske eller en gjenstand.

Det du gjør med å bruke de overalt er faktisk å bevise at dette ikke funker til det formålet der er ønsket.
Sikkert noe rett i det du sier.,men for meg virker det ikke mer fornuftig at det finnes guider som du spør om ting.
Det er jo neimenn ikke noe mer konkret det enn hjelpere,så ndg hva som da er mest eller minst troverdig tror jeg ikke har noe å si.
Er helt enig med deg, vi tror på det vi opplever selv. Det som er greia er jo at alt er energi og det vil da bli utslag på den energien som er sterkest der du er. Er det en "ånd" der med en høyt vibrerende energi så vil den så klart gi utslag på denne, men er det noe annet der med høyere energi vil dette gi utslag.
har du prøvd på en plante? Du vil få utslag der også
Antall ord: 327
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links