Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMerkelige opplevelser

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

TS
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Nov 2006 18:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordfjord

Merkelige opplevelser

Innlegg av TS »

Noen som kan opplyse litt:

hadde flere merkelige opplevelser for 1 år siden da min søster gikk bort.

kort fortalt:
hørte noen rope navnet mitt mange ganger når jeg la meg for kvelden og skulle sove
dette skjedde 1-2-3 ganger tror jeg

kjente tydelig en hånd på skulderen min i stua etter en lang kjøretur hjem i dårlig vær dagen søsteren min ble lagt i kista si.
satt overfor samboeren min og sa det til henne, men det var ingen der.Kan også opplyse at jeg i dentida ble veldig var for lys...så figurer over alt.


Idag så jeg et merkelig blink etter handleturen i høyre øyekrok
som en blitz.Jeg har lest dette om hjelpere her på forumet og det fasinerer meg, så har vel "øvd" :mozilla_laughing: litt....synes det var merkelig.trodde naboen fotograferte men der var ingen å se hos ham

er nok litt sketisk til dette og er vel igrunnen realist, men er åpen for det meste og har vel interessert meg for emnene siden jeg var ganske liten..men har vel synest at dette er ganske skummelt.

har noen andree opplevd dette, eller noe lignende?.
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg ser også sånne blink, men jeg heller mer til å tro at dette har noe med synet å gjøre enn noe paranormalt.
På den annen side kan det være at søsteren din kom til deg etter at hun døde.
Både jeg og andre i min familie opplevde slike ting etter at mamma døde. En er jo selvsagt i en situasjon der en håper og ønsker at det er mulig å få kontakt og da er det jo lett å innbilde seg ting. Likevel tror jeg at vi er mer åpne når vi er såpass "uttafor", kan du si...

Det at du har hatt fasinasjonen siden du var liten og har vært åpen (selv om du er realist), kan være nok til at søsteren prøvde å nå gjennom til deg.
Jeg synes du skal tenke på det som en mulighet og en trøst. Kanskje hun kommer tilbake og gir deg klarere tegn når du er klar for det?
Antall ord: 169
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mononoke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 22 Sep 2006 15:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppland

Innlegg av Mononoke »

Det sies jo at når det skjer noe drastisk i livet ditt, at noen nær dør, du blir gravid, gifter deg, etc., er du mer åpen hjernefrekvensmessig for "å se" eller oppleve ting, som du sier.. Jeg er enig med Hecate også :)
Antall ord: 44
... ... Oh sure, pointless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links