Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMitt "møte" med hjelparen min

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Earendil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 19 Nov 2006 02:47
17

Mitt "møte" med hjelparen min

Innlegg av Earendil »

Hei! Vil fortelje dykk om mitt "møte" eg hadde med hjelparen min.

Har i det siste lese mykje om hjelparar, og har vore interessert i temaet mitt. Tidlegare har eg prøvd meditasjon for å oppnå dette, men det har ikkje hjulpe. I natt hadde eg ein draum der eg prøvde å sjå hjelparen min. Eg såg inn i eit speil, det vart heilt kvitt, og så kom hjelparen min fram. Det var ei relativt ung dame, med mørkebrunt hår og ei blå kappe. Følelsen eg fekk var fantastisk, eg følte ei enorm form for tryggleik og kjærleik, der var nokon som passa på meg. Etter at eg våkna følte eg ei stor glede og at eg hadde møtt hjelparen min, men om eg faktisk gjorde det er det jo ingen som veit. Mogleg at eg berre ønska så sterkt å møte den at eg drøymde om det.

Kva som eigentleg skjedde er det ingen som veit. :mozilla_smile: Tenkte berre eg skulle dele denne opplevinga med dykk visst nokon var interessert.
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
melona
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 01 Aug 2006 16:58
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: huse mitt!

Innlegg av melona »

he hørt at vist du vil vete om hjelparen virkeli e der må du berre spørre rett ut..!
he og hørt at vist du høre en fugle eller ser en fugl he du får svar atte hjelparen din e der å passa på dej elle noke sant
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Earendil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 19 Nov 2006 02:47
17

Innlegg av Earendil »

Ja, godt mulig det er sant. :mozilla_wink: Men mange hevdar jo også at hjelparar ikkje viser seg før ein verkeleg treng dei.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
bittelillehufsa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 19 Nov 2006 04:49
17

Innlegg av bittelillehufsa »

Hva med å oppsøke en klarsynt som kan hjelpe deg med å få kontakt med hjelperene dine da? Så finner du iallefall ut om du bare har god fantasi eller om du har sett et av dem:P
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

melona skrev:he hørt at vist du vil vete om hjelparen virkeli e der må du berre spørre rett ut..!
he og hørt at vist du høre en fugle eller ser en fugl he du får svar atte hjelparen din e der å passa på dej elle noke sant
Nå er det ingen mangelvare på fugler rundt om kring da.
Fugler er jo over alt..
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Earendil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 19 Nov 2006 02:47
17

Innlegg av Earendil »

bittelillehufsa skrev:Hva med å oppsøke en klarsynt som kan hjelpe deg med å få kontakt med hjelperene dine da? Så finner du iallefall ut om du bare har god fantasi eller om du har sett et av dem:P
Sant nok, men det kryr dessverre ikkje av klarsynte her på bygda. Oldemora mi er det, men ho er såpass svekka mentalt at ho ikkje er i stand til å finne ut av slikt.
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kosmos_jente88'
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 16 Nov 2006 20:03
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Kosmos_jente88' »

Merkelig! :mozilla_undecided: Jeg har også sett en dame med kappe, men det var ute... Trodde det var en vanlig dame, men plutselig ble hun borte.. og dette er ikke tull! Jeg så henne faktisk idag da jeg var på vei til biblioteket... hmmm...

Verden er et underlig!
Antall ord: 46
Lær som om du skulle leve evig, lev som om du skulle dø imorgen:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Du trenger ikke få svar på om hjelperen din er der eller ikke. han er der og hjelper deg uansett om du tror det eller ikke. Spør om navnet hennes i natt :)
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Earendil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 19 Nov 2006 02:47
17

Innlegg av Earendil »

Spørje om namnet i draumane mine, meiner du? Har litt problem med det, sidan eg ikkje beherskar LD fullt ut. :mozilla_undecided:
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
R.S.D.U
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 22 Sep 2006 11:28
18

Innlegg av R.S.D.U »

Har også møt hjelperen min i halvt drømme halvt / våken tilstand..
Det var helt utrolig.. Han stod ved siden av sengen min å "snakket" med meg..Tankeoverføring på en måte..
Jeg fikk besked om at jeg måtte begyne å hjelpe..
Da jeg stod opp den morgenen var det som han var med over alt der jeg var..
Fikk veldig mange rare opplevelser den dagen...
Han jeg så var en mørk pen mann, sterkt bygd.Trygg. hadde vademels bukse å vest med lin skjorte uder..
Antall ord: 88
Din misjon i livet er å hjelpe....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Har også møtt det jeg tror er en av hjelperne mine i drømme... Og det var på samme måte som du beskriver, følte en uendelig lykkefølelse/kjærlighet... Helt overjordisk egentlig..
Dette har skjedd meg et par tre ganger, og jeg håper bestandig jeg kan drømme om denne personen/vesenet igjen.. Fordi det gir en slik ubeskrivelig lykkefølelse!
Men det har jo ikke skjedd så ofte desverre................
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Earendil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 19 Nov 2006 02:47
17

Innlegg av Earendil »

Kan forresten også slenge inn at eg mest sannsynlig har møtt ein av hjelparane mine då eg var barn. Gjekk på barneskulen, det var vel i 5. klasse eller noko. Skulle til å stå opp og gå på skulen, gjekk ut av senga og såg ut vindauget. Der stod det ein person, kanskje ikkje meir enn i eit halvt sekund, men nok til at eg danna meg eit bilete av den personen. Tenkte ikkje så mykje meir på det, mest sannsynleg fordi at eg trudde eg hadde sett syner. Nokre år seinare såg eg eit bilete av oldefaren min, som viste seg å være heilt lik denne personen eg hadde sett. Hadde ikkje sett bilete av han tidlegare og han døydde mange år før eg vart fødd.

Ei episode til ettertanke. :)
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

varm følelse av min hjelper, LES DEN:P

Innlegg av chupacabra18 »

hey, tenkte jeg skulle forklare mitt møte med hjelperen min :mozilla_smile:
jeg sto på badet her om dagen på kveldstid, også fikk jeg plutselig et sånt hoste-anfall, og hatt lungebetenelse osv så var skikkeli vondt, men så helt plutselig så forsvant alt sammen og jeg var helt fin i halsen igjen, rett etterpå kjente jeg en varm hånd som tok meg på skulderen, og så en strykende hånd over ryggen.
Det var liksom ikke ekkelt i det heletatt heller, var bare betryggende og koselig:)
var en opplevelse jeg kunne tenke meg at skje igjen, untatt lungebetennelsen da hehe :mozilla_wink:
Antall ord: 106
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 09 Okt 2006 00:12
17

Re: Mitt "møte" med hjelparen min

Innlegg av takkformeg »

Earendil skrev:Hei! Vil fortelje dykk om mitt "møte" eg hadde med hjelparen min.

Eg såg inn i eit speil, det vart heilt kvitt, og så kom hjelparen min fram. .
Merkelig, jeg ser også hjelparen
min når jeg ser inn i et speil. En hjelpeløs skrue som er der, virker som han hermer etter meg, løfter jeg en arm gjør han også det, blunker jeg gjør han jammen det også, men han ser ganske barsk og tøft ut, så jeg tør ikke jage han vekk.

:D :D :D
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Earendil skrev:Ja, godt mulig det er sant. :mozilla_wink: Men mange hevdar jo også at hjelparar ikkje viser seg før ein verkeleg treng dei.
Oisann jeg har sett og snakka med hjelpern min siden jeg var en 4 -5 år. Det er i allefall da jeg først husker jeg traff han. For jeg var sikkelig mørke redd og plutselig står det en veldig stor mann i lyset som kom inn fra døra til soverommet, Jeg blei livredd husker jeg og gjemte meg under dyna og høre skritt kom nærmere og nærmere, så strøyk noen meg over dyna og jeg titta opp ingen der, men kunne kjenne varmen og så trygg har jeg skjelden følt meg. Selfølgelig fotalte jeg hva som hadde skjedd da jeg stod opp neste dag, og fikk høre at jamen har du god fantasi. Etter det blei jeg vant til den store skyggen som liksom var overalt, og heldig vis er han her ennå... :)
Eneste forskjellen er vell at jeg veit mere om han, men navn nei det "husker han ikke han har for mange og velge mellom...." *s*



puma/f
Antall ord: 197

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links